Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
14.5.2013 23:41
Mutta kun menee noilla väleillä 80 mittarii yli seitkyt gps nii ei oikee viitti laittaa pidempii välei
14.5.2013 23:44
Jos se menee yli maagisen rajan eli 65kmh niin ei sil oo enää mitään väliä kuinka kovaa se sen jälkeen kulkee, samat sanktiot tulee kuiteskin jos kiinni jäät.
15.5.2013 3:54
Sitte vaan pitää heittää pienemmälle, jos pyörii paljon poliiseja alueella. Munki pitää ajaa nelosella, että kuulostaa 60kmh vauhdissa lähemmäs vakiolta.. Mulla on 13/47 välit. Kyllä noillakin varmaan keulis, sen verran räväkästi lähtee. En vaan ole kehannu koittaa kun katteita ei jaksa ottaa irti ja jos ne hajoo, niin sinne meni varmaan n.1000€
Juu kannattaa vaan pistää välit pidemmiks. Bensaaki menee vähemmän, kun kone ei huuda kokoaikaa
Pistät vaikka kulkemaan jotain 90 gps:ään, niin sitte alkaa olemaan parempi
15.5.2013 15:31
Omistan kaksi moricia niin vakiolla menee 65 suunnillee ja sit tol toisel 80-.- Juju on siinä jos esim pyörii poliiseja nii heittää vakion kii nii menee just hyvin
15.5.2013 16:38
No sitten on hyvä
Noi mun välit oliki 12/47.. Muistin väärin
Jos onnistuis silleen lennosta vaihtamaan tota moricia katkasiasta olis kyllä hyvä, mutta ei "ihan" taida onnistua
15.5.2013 17:33
Tuohan olis teoriassa ihan helvetin hyvä idea
15.5.2013 17:33
Onnistuuhan se kai, eiks se ihan konkka oo jonka paskomalla se rajotin poistetaa? Poksi auki ja johto ja kytkin väliin.
15.5.2013 17:56
riksu26 kirjoitti:Jos onnistuis silleen lennosta vaihtamaan tota moricia katkasiasta olis kyllä hyvä, mutta ei "ihan" taida onnistua
Pitäishän tuon onnistua, ainakin cdi boksejen kanssa pystyy pelkällä vaihto releellä ja katkasimella vaihtelemaan kumpaa boksia käyttää.
15.5.2013 18:03
No sittehän tuo tais olla mun paras idea pitkään aikaan
15.5.2013 20:34
Moric-boksiahan saa sellasena missä on valmiina johto ja katkaisija, eli toisessa asennossa rajotettu ja toisessa rajottamaton. Merkki tais olla malossi. Mut kyllä toi onnistuis kotikonsteinkin.
16.5.2013 18:27
Voi nyt vittu. Kertokaa nyt joku miten saan ne koivet pysymään polkimilla? Joka ikinen kerta kun tulee ideaalinen kulma, että siitä voisi lyödä kakkoselle ja jatkaa matkaa, joko jalat tippuu sitä ennen, tai kakkoselle lyödessä nykäisee vähän ja jalat tippuu polkimilta.
Tässä nimittäin eilen illalla oli aika hienoa, pieneen ylämäkeen nykäsin ykkösellä. Keula nousi niin korkealle että tuli se "ei vittu nyt keula alas ennenku ympäri", no ainoa oikea valintahan on tuossa vaiheessa lyödä kakkonen silmää. Oli mukavaa kattoa etulokaria kun näki että kakkoselle vaihtaessa vihdoinkin keula lähti nousemaan. No, siitä jalat tippu tapeilta, kaasu pois kaasulta ja "älä älä älä" keula maahan. Vieläkin vituttaa kun ei tohdi/kykene pitämään jalkoja tapeilla.
16.5.2013 19:53
Nippusiteillä jalat kiinni tappeihin.
16.5.2013 20:04
Seuraavalla kerralla ku lähtee sivulla nii henki pois
16.5.2013 21:02
Pistä kypärä päähän
16.5.2013 21:33
Sulla ei oo lähelläkään vielä kunnon kulmaa jos pelkällä kaasun palautuksella tulee alas.