Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
8.5.2012 21:45
XPSsm kirjoitti:Jaa sitä pitääkin lämmittää alhaaltapäin
.
Tänään pasahti postissa lisää Trelleborgin tarroja ja Continentalin tarroja. Trelleborgeja tuli 72kpl ja Continentaleja 31kpl
. Enkä pyytäny ku kerran. Ja joka ei usko niin kuva puhukoot puolestaan:
Tollasella isoimmalla Continentalin tarralla pystys melkein päällystää koko underin
.
Mistäs sp-osoitteista olet Contonentalin ja Trelleborgin tarrat pumminut?
Mulle on Goprolta tullu tarroja, ja australian redbull lupas lähettää kanssa.Kaikki rengasfirmat kysyny läpi suomen- ja englanninkielisiltä sivuilta löytyneillä sp-osoitteilla.Monsterillekin tuli viestiä lähetettyä
8.5.2012 22:07
Kuukausi jo menny eikä oo Continentalilta tarroja kuulunut..
9.5.2012 15:19
Mulle tuli a4 kokonen arkki pirelli-tarroja ja goproltakin vissii tulossa... XD
EDIT: Ei äkkiseltään tuu mieleen, mutta kun olin lähettäny pirellille viestiä niin Duellin kirjekuoressa tuli nuo tarrat.
Viimeksi muokannut Aap- päivämäärä 9.5.2012 16:43, muokattu yhteensä 1 kerran
9.5.2012 15:21
Lähtetitkö suomen Pirellille vai ulkomaille? Mulle tyrkyttää suomen sivuu kokoajan..
9.5.2012 17:04
Miulle tuli kans Pirelliltä tarroja tänään
. En muista laitoinko Suomen vai minkä sivuille, mut Suomesta ne ainakin oli tullu leiman mukaan. Kesti "vaan" reilu kuukaus. Hyvää palvelua
?
häkkine kirjoitti:Mistäs sp-osoitteista olet Contonentalin ja Trelleborgin tarrat pumminut?
Mulle on Goprolta tullu tarroja, ja australian redbull lupas lähettää kanssa.Kaikki rengasfirmat kysyny läpi suomen- ja englanninkielisiltä sivuilta löytyneillä sp-osoitteilla.Monsterillekin tuli viestiä lähetettyä
Ihan niitten omilta Suomen sivuilta. Tossa
Continentalille, Trelleborgin sivuille ei päästäny
Trelleborgilta tuli Suomesta SEKÄ Ruotsista vaikka pyysin vaan kerran. Makes sense?
Annahhan linkkii Aussin Red Bullille?!
9.5.2012 18:02
Antakaahan osotteita, mistä voisi tarroja kysellä?
9.5.2012 18:26
Voi prkl ny oikeesti! Jos tahotte ilmasii tarroja, nii käyttäkää ny ees vähän omaa aikaanne siihe, vai tuunko senki jälkee pyyhkii persees???
9.5.2012 18:27
Onhan niitä vaikka mitä. Menee vaan halutun merkin sivulle ja laittaa palautetta ja kysyy samalla tarroja. Sponssi tarrasarjat on kovasana, samoin videot youtubessa
Niistä löytyy hyvin merkkejä, joilta voi kysellä.
9.5.2012 18:42
Oonjo kiertäny läpi kaikennäköset merkit esim, GoPro, Michelin, Pirelli, Monster, fox racing, blox racing redbull yms.. ei vaa oo tarroja tullu...
9.5.2012 19:27
Jehvetti kirjoitti:Oonjo kiertäny läpi kaikennäköset merkit esim, GoPro, Michelin, Pirelli, Monster, fox racing, blox racing redbull yms.. ei vaa oo tarroja tullu...
No sitten on jossain muualla vika kun yrityksissä.. Blox ja GoPro nyt aivan varmasti lähettävät.
9.5.2012 19:58
Kyllä niitä sieltä tulee. Saattaa mennä vaan jopa yli kuukaus. Kai oot oikeilla kielellä kirjotellu?
9.5.2012 20:04
Kirjottanut osoitteen oikein? Muistanut mainita maan viestissä?
9.5.2012 20:14
Tänää putkahti postissa 29kpl Continentalin ja a4 arkillinen Pirellin tarroja.Michelin ja suomen Castrol lupas lähettää kanssa
. Aussien Redbullin osote löytyy niitte sivuilta. En edes muista moneenko paikkaan olen sähköpostia lähettänyt, ainaki yli 20...Pitäs varmaa lopettaa jo, ei oo kohta edes tarvetta enemmälle,eipä voi kohta näkyä riejun katteiden omaa väriä tarrojen alta...
Viimeksi muokannut häkkine päivämäärä 9.5.2012 22:39, muokattu yhteensä 1 kerran
9.5.2012 20:17
Ekan kerran kun lähetin GoProlle tarra pyynnön niin vastasivat viestiin saman päivän aikana ja tarrat tulivat viikon sisällä. Vähän aikaa sitten lähetin niille uuden tarrapyynnön niin vastasivat että laittavat tulemaan mutta mitään ei ole kuulunut kuukauteen lähetin niille uuden pyynnön että "milloin tarrat tulee kun lupasitte lähettää" mutta mitään eivät ole siihen vastanneet.
Suomen red bull ei ainakaan suostunut lähettämään tarroja kun pyysin eikä Monsterikaan ole vastannut viesteihin vaikka olen lähettänyt jo yli 5 kertaa sinne viestejä ja kuukausia odotellut.
9.5.2012 23:15
XPSsm kirjoitti:Kyllä niitä sieltä tulee. Saattaa mennä vaan jopa yli kuukaus. Kai oot oikeilla kielellä kirjotellu?
Kyllä oon englanniks kirjotellu. Enpä oo juuri kauvemmin ku 2 viikkoo ootellu tässä että voi siitäkin olla kiinni.
Kolmetoista kirjoitti:Kirjottanut osoitteen oikein? Muistanut mainita maan viestissä?
Oon maininnu