6.6.2004 20:41
7.6.2004 0:20
19.6.2004 23:46
20.6.2004 0:07
20.6.2004 11:32
30.6.2004 21:42
jusq kirjoitti:JA VITUT sanon mää ! mäen ite nää mitään järkee ostaa mitään 1000€ scotin ajovarusteita ja takkeja yms.. pelkät shortsit ja t-paidat siittää kesä helteellä.. ja talvella toppa housut, pitkät kalsarit, ja kaikkii 10 collagee päällekkäin yms.. ottakaa relax senkin rikkaat ei tarvi tulla pällistelee jos ei oo mitää ihan uutta amis scoboo tai derbii et hei oox osdannu don niiq gäydettyn ? ja vetää röökii samaa aikaa. .. se on aika pellee niiiiiiq ! ja menkää ajelee jonnekki hollywooii niitten kalliitten ajovarusteitten kaa ja hienoitten puheitten.. rupee pikkuhiljaa vituttaa mun yks rikas frendi joka kehuu niinkun IHAN kokoajan sen tavaroita ja kertoo hintoja ja mä ostan nyt hyvän monkeyn ja sen monkeytä paremman ni se sano että TOI ON RUMA OSTA EES HIENOMPI.. PISSSSSIIIIIXMI FUCKIN RULEEEEEEZZ !!!! SAATANAN RIKKAAAAAAT PASKAT !!! KUOLKAA JA JÄTTÄKÄÄ MASSIT MULLE !
30.6.2004 23:14
jusq kirjoitti:JA VITUT sanon mää ! mäen ite nää mitään järkee ostaa mitään 1000€ scotin ajovarusteita ja takkeja yms.. pelkät shortsit ja t-paidat siittää kesä helteellä.. ja talvella toppa housut, pitkät kalsarit, ja kaikkii 10 collagee päällekkäin yms.. ottakaa relax senkin rikkaat ei tarvi tulla pällistelee jos ei oo mitää ihan uutta amis scoboo tai derbii et hei oox osdannu don niiq gäydettyn ? ja vetää röökii samaa aikaa. .. se on aika pellee niiiiiiq ! ja menkää ajelee jonnekki hollywooii niitten kalliitten ajovarusteitten kaa ja hienoitten puheitten.. rupee pikkuhiljaa vituttaa mun yks rikas frendi joka kehuu niinkun IHAN kokoajan sen tavaroita ja kertoo hintoja ja mä ostan nyt hyvän monkeyn ja sen monkeytä paremman ni se sano että TOI ON RUMA OSTA EES HIENOMPI.. PISSSSSIIIIIXMI FUCKIN RULEEEEEEZZ !!!! SAATANAN RIKKAAAAAAT PASKAT !!! KUOLKAA JA JÄTTÄKÄÄ MASSIT MULLE !
30.6.2004 23:35
Fuck'n teiniX!!! Helevata, nyt iski himo saada joku hieno musta peilivisiiri pamppers kypärä, mutta ei oikeen talous salli.... prkl. Pitää vähä oottaa.jusq kirjoitti:JA VITUT sanon mää ! mäen ite nää mitään järkee ostaa mitään 1000€ scotin ajovarusteita ja takkeja yms.. pelkät shortsit ja t-paidat siittää kesä helteellä.. ja talvella toppa housut, pitkät kalsarit, ja kaikkii 10 collagee päällekkäin yms.. ottakaa relax senkin rikkaat ei tarvi tulla pällistelee jos ei oo mitää ihan uutta amis scoboo tai derbii et hei oox osdannu don niiq gäydettyn ? ja vetää röökii samaa aikaa. .. se on aika pellee niiiiiiq ! ja menkää ajelee jonnekki hollywooii niitten kalliitten ajovarusteitten kaa ja hienoitten puheitten.. rupee pikkuhiljaa vituttaa mun yks rikas frendi joka kehuu niinkun IHAN kokoajan sen tavaroita ja kertoo hintoja ja mä ostan nyt hyvän monkeyn ja sen monkeytä paremman ni se sano että TOI ON RUMA OSTA EES HIENOMPI.. PISSSSSIIIIIXMI FUCKIN RULEEEEEEZZ !!!! SAATANAN RIKKAAAAAAT PASKAT !!! KUOLKAA JA JÄTTÄKÄÄ MASSIT MULLE !
1.7.2004 11:36
1.7.2004 11:48
1.7.2004 17:59
12.12.2004 14:17
12.12.2004 18:57
12.12.2004 19:56
12.12.2004 20:37