Ei ois itellekkään tuo karstojen poltto pahaks. Jumalauta ku ei mopo enää kulje, ei kyllä yhtä paljoa kiihdykkään tai vastaavaa.
Kyllä se risteyksestä lähtiessä 50km/h:lle asti sutii kutoselle asti ja sitte lähtee vetämään.
Pitääpäs joltakin kysyä että jos polttais karstat, ite en kyllä siitä asiasta tiedä yhtikäs mitään. Männänvaihdon jälkeen tosiaan oli tankissa öljyt vielä tuorevoitelun lisäks nii päässy karstottumaan putki aikalailla. Kyllä se vielä piikin ottaa ja repäsee mukavasti ettei oo ihan hirveästi päässy karstottumaan.
Ennen huoltoa pysty helposti kylmämänäki kiskoa 80km/h mittariin niin että 75 kohalla loppuu kierrosmittari kesken.
Sinäänsä se ei kyllä haittaa yhtään. Eilen kun ajoin about. 15 kilsaa oli huiput ehkä 65-70 mittariin, eikä edes täydellä kaasulla, koska tiet ovat sen verran homosti jäätyneet ja urattuneet ettei tohdi lujempaa ajella. Jos poliisi tohtii koittaa nii eipä mee yhtä lujaa. Tosin ois mukavampi ku jaksais sutia vähä iloisemmin ja kiihtyä ku sais karstat poltettua että pitää harkita asiaa
Onko teillä muuten sellaista vittumaista probleemaa hiekkateillä, että kokoajan lähtee urassa puskemaan eturengas ja ootte melkein mopolla kyljellään? Eilen n. 3 kilometrin matkalla lähti 4 - 5 kertaa eturengas puskemaan, joka kerta polkasin jalat metrin syvälle maahan ja rengas nous urasta. Meinaa nimittäin olla kaatuminen aika lähellä vaikka nopeutta ei ookkaa ku 40km/h. Sitte taas yleisimmillä teillä tässä kylällä on tiet jäätyny aikalailla yhtä vittumaisesti. Ennen oli ajourissa pelkkää asfalltia pohjalla ja oli mukava ajaa, nyt siihen on valunu vettä ja jäätyny epätasasesti, pomppii siinäki eturengas alta kokoajan.
Siinä teille luettavaa jos on tylsää