Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

22.8.2012 16:00

Pitäiskö taas alkaa noita tarroja pummimaan? :D En pahemmiten oo viittiny. Ohan huuman alussa pummasim mutta en enään. :D
Viimeksi muokannut Zoneri päivämäärä 22.8.2012 17:30, muokattu yhteensä 1 kerran

22.8.2012 16:42

Jos on tylsää niin ihan mukavaa hommaa sillon :D

22.8.2012 16:43

Osaisko joku viisaampi kertoa että miten noita tarroja pummitaan?

22.8.2012 16:45

Pistät vaa yrityksille palautetta että tykkäät niitten tuotteista jne. ja si pyydät jos ne vois lähettää sulle pari tarraa

22.8.2012 16:46

Hey there, I'll try and get you some stickers in the next week or two but because of the massive amount of emails from Finland for some reason, it may take a while.

Liz Miles
Marketing and PR Coordinator
Holley Performance Products
270.438.8333
http://www.Holley.com
LizMiles@Holley.com

Mullekkin tuli tuo :lol:

22.8.2012 17:47

Holleyltähän loppuu tarrat kohta ku pummitte nui paljo :D

22.8.2012 17:59

Laitoin jollekkin aivan oudolle jenkkiläiselle firmalle sähköpostia. Jostain t-paidoista siellä oli puhetta ja kerroin että oon ostanu niiltä tavaraa. Nyt ne sitten vastas, että mitä tavaraa oon ostanut. Rupesin selaamaan sitä sivua ja huomasin, että ne t-paidat on vaan jotain mainostuotteita ja ne myy jotain videopalveluita :roll: Hupsista saatana :lol:

22.8.2012 20:09

Nii no mulle sanoi holley että, eimyö mittään tarroja sulle lähetetä. Helevettiin johdonmukaisuus.
Osa firmoista pyytää lähettämään itse postimerkitetyn kuoren. Jos sellaista tekee miten se tonne amerikan maalle onnistuu?

Eikö tälle pummimiselle vois tehä oman topikin, kun voihan sitä pummia muutakin kuin tarroja..

22.8.2012 20:37

Ei mistään mitään muuta ilmasiks lähetetä (paitsi ehkä kantis kortteja tai kuvastoja). Rahaakin pummitaan vanhemmilta, ei netistä ja sen yhdenkin asian pummiminen kannattanee hoitaa jossain ihan muualla, kuin täällä.. Ja koska tämä topic hyvin pitkälti keskittyy vain tarrojen pummimiseen, niin tämä on oiva paikka sille. Ei mistään muusta tarroihin liittyvästä oikein keskustelua synny.

22.8.2012 20:40

Minkäverran tuo SASEn lähettäminen amerikkaan maksais?

22.8.2012 21:23

No mitä nyt huijaisin, kaksi kirjekuorta, ja postimerkit niihin.. Eipä tuo montaa euroa :lol: En oo varma, kun ei oo tarvetta lähettää kirjeitä, että monta pitää olla jne, mutta ei se paljoa maksamaan tuu..

22.8.2012 21:54

Oisko kellään kahta Motot.net tarraa?

22.8.2012 22:13

Kolmetoista kirjoitti:Minkäverran tuo SASEn lähettäminen amerikkaan maksais?

Aplaja kirjoitti:
Kolmetoista kirjoitti:Samoin mutta mulle tuli jotain saatanan suojatarraa muistitikun sijaan :D Paljonko tuon SASE kirjeen lähettäminen maksaa esim. USA:an? Käykö suomalaiset postimerkit?

Jenkkeihin sasen lähetettäessä tarvitset kaksi kirjekuorta, kansainvälisiä vastauskuponkeja (IRC), joita saa postista (1,65€/kpl) noin. 2-3kpl, ja kaksi 1lk tai 2lk postimerkkiä. Jos kirje ylittää 20g painon tarvitset kolme 1lk merkkiä tai kaksi 2lk merkkiä. Toinen kirje toisen sisään ja myös IRCt. Sitten viesti mitä haluat ja kotimaan merkeillä postiin. Tulee takas varmaan noin. 1-2 kuukaudessa.
IRC tilalle voi laittaa vaikka muutaman dollarin.

22.8.2012 22:35

Suomalaiset postimerkit siis käy? Mikä tuolla vastauskupongilla tekee?

Tuli taas laitettua viestiä n. 20 uuteen firmaan.. Saa nähä vastataanko.

23.8.2012 14:48

Googlailin kuvia ja löysin "helmen". Tulostin paperille, leikkasin ääriviivoja myöten irti ja laitoin kontaktimuovilla takalippaan kiinni, tässä tulos:
http://filesmelt.com/dl/IMG_02816.JPG