9.10.2010 16:49
Slerpa_ kirjoitti:Sitä, että enemmän itse kunnioitan (ja varmasti moni muu kunnioittaa) sellaista viritystä, jossa on itse omalla tietotaidolla viilattu pytty, tehty pakoputki ja työstetty konetta muutenkin, kuin sitten sellaista että lyödään 2000 euroa tiskiin ja sanotaan jollekkin ammattityypille että laita kulkemaan miljoonaa tämä mopo. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa ei itse tarvitse osata mitään, vaan riittää että olet rikas.
Otetaan vaikka käytännön esimerkki: Kunnioitatteko enemmän näitä nalle puchin, betan, sarven, suikkasen ja muitten pr00 virittäjien virityksiä joden eteen on nähty vaivaa, vai niitä ketkä ostaa sen patanegran ja muut kisaset osat, lyö ne kiinni, ja ajaa sillä?
vrtnn kirjoitti:Slerpa_ kirjoitti:Varmasti mukavempi ajella tommosella vanhallaminkä on saanut kulkemaan kun jollain betalla mistä on vaan ottanut kurin pois...
9.10.2010 17:07
9.10.2010 18:10
Akai kirjoitti:Annan sinulle esimerkin elävästä elämästä. Otetaan kaksi tilannetta, tilanteet A ja B.
A: Ajat sillä mopollasi markettiin ja ostat sieltä munkin ja syöt sen. Toteat sen maistuvan hyvältä
B: Näet vaivaa ja leivot sekä paistat oman munkkisi, jostain syystä tämä munkki maistuu paremmalta, kuin se kaupasta ostamasi, vaikka molemmat on tehty täysin samalla tavalla.
Sama pätee mopossa, sillä mopolla on mukavampi ajella kun ei ole vaan kaupasta ostettu teharia ja laitettu kiinni, vaan itse tehty oivalluksia ja nähty vaivaa sen eteen että kulkee kovempaa.
Toivottavasti tämä esimerkki selvensi asiaa
9.10.2010 18:20
9.10.2010 20:04
No,väännetään sitten rautalangasta.No mitä sä nyt selität jostai et ketä kunnioitat enemmän ku äsken sanoit et on
Täytyykö tämäkin asia vääntää rautalangasta...Nii miten toi ajomukavuus liittyy nyt tohon kunnioittamiseen? Ku ekassa viestissäs et puhunu mitää mistää kunnioittamisesta mikä onki iha eri asia vaa sanoit vaa et on "mukavampi ajaa jos on nähny paljon vaivaa". Nyt valoja
10.10.2010 0:37
10.10.2010 9:00
vrtnn kirjoitti:Mitä kultapölyl päällystettyi viriosii oikee ostat jos maksaa 2000e laittaa menee satasta ? Ja asiaan niin en oikeen huomannu ch:n kurittomassa vakioputkessa ja tk lacadassa pahemmin eroja, paitsi että tk on ylävääntösempi .
10.10.2010 13:07
Tehopakoputki kirjoitti:Niissä on paljon eroa, todellakin. Kaksi aivan erilaista putkea.
Lacada on täysin erilainen, alkukäyrä nousee heti eikä tee ylimääräistä lenkkiä. Putki alkaa paksunemaan heti alkukäyrän alusta tasaisesti paisariin asti.
10.10.2010 13:16
10.10.2010 14:37
vrtnn kirjoitti: Mut ei tk:ssa oo paljookaa eroa tehopiikissä paitsi että se tulee yläkiekoilla. Näin ainakin omissa putkissani, ....
10.10.2010 16:35
Slerpa_ kirjoitti:Otitko muuten kurit pois siitä TKsta ja sääsitkö kaasarin kunnolla säätöihin kun sen TKn laitoit kiinni?
3.11.2010 17:18
3.11.2010 17:31
jjykis kirjoitti:85mm suutin
3.11.2010 17:40
3.11.2010 17:49