16.6.2010 16:41
MSJD kirjoitti:Nassek kirjoitti:Ilotikku kirjoitti:Nassek kirjoitti:Itelläni roxissani nyt kii gilera runnerin tyhjätty vakioputki. kulkee meinaa iha mukavasti ennen kulki 50km/h ihan tasasel ku oli prikka pois nyt ku o tää kuriton gileran putki nii menee varmaa lähemmäs 75 tasasel.. tosin se nopeus vaihtelee jotenki oudosti ja välil päästää kaasun itestää.. pikkuvikoja kaiketi
Ja kiihtyy aivan älyttömän hyvin
Kiihtyy hyvin tasan niin kauan, kunnes hommaat teharin.
ja mistäs niin päättelet? tiiä sit mil ite ajelet ku mul kumminki sattuu kiihtyy hyvin tol putkella. -.-
kokeile niin ymmärrät
17.6.2010 10:30
17.6.2010 14:24
22.6.2010 18:39
25.6.2010 1:51
Smotoz kirjoitti:Kuriton vakioputki ku ei beettaa teharia välttämättä tarvia
25.6.2010 12:49
Kyllä mää sen siis uskon et teharil kiihtyy viä paremmin ku kurittomal mut sanoin vaa et kiihtyy mun mielestä hyvin tol kurittomal.. En oo väittäny ettei kiihtyisi paremmi teharil.
nii kaikki ostaa nykyää sellaasia ku ei tarvi ku kuri pois ja kulkee ja saa egoolla ettei muutaku kuri pois.
25.6.2010 19:52
29.8.2010 2:11
8.10.2010 11:19
Smotoz kirjoitti:Kuriton vakioputki ku ei beettaa teharia välttämättä tarvia
8.10.2010 15:18
8.10.2010 15:41
8.10.2010 17:09
Slerpa_ kirjoitti:Varmasti mukavempi ajella tommosella vanhallaminkä on saanut kulkemaan kun jollain betalla mistä on vaan ottanut kurin pois...
Slerpa_ kirjoitti:Sitten hyvin usein nämä Betaistit miettii että miten kovee se beta lainkaan menisi jos siihen ostaisi teharin kun se vakioputkellakin menee noin kovaa.
8.10.2010 17:24
vrtnn kirjoitti:Slerpa_ kirjoitti:Sitten hyvin usein nämä Betaistit miettii että miten kovee se beta lainkaan menisi jos siihen ostaisi teharin kun se vakioputkellakin menee noin kovaa.
?
8.10.2010 19:59
Sitä, että enemmän itse kunnioitan (ja varmasti moni muu kunnioittaa) sellaista viritystä, jossa on itse omalla tietotaidolla viilattu pytty, tehty pakoputki ja työstetty konetta muutenkin, kuin sitten sellaista että lyödään 2000 euroa tiskiin ja sanotaan jollekkin ammattityypille että laita kulkemaan miljoonaa tämä mopo. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa ei itse tarvitse osata mitään, vaan riittää että olet rikas.Mitä sä ny selität et on kivempi ajaa jos on nähny paljon vaivaa virittämisee ? Taidat olla vaa kateelline tehariuusenskoille... Ja mitä sillä on väliä jos VAAN ottaa kurin pois jos sillon saa mieleisensä lopputuloksen eli kulkee/kiihtyy hyvin.
9.10.2010 4:06
Slerpa_ kirjoitti:Sitä, että enemmän itse kunnioitan (ja varmasti moni muu kunnioittaa) sellaista viritystä, jossa on itse omalla tietotaidolla viilattu pytty, tehty pakoputki ja työstetty konetta muutenkin, kuin sitten sellaista että lyödään 2000 euroa tiskiin ja sanotaan jollekkin ammattityypille että laita kulkemaan miljoonaa tämä mopo. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa ei itse tarvitse osata mitään, vaan riittää että olet rikas.Mitä sä ny selität et on kivempi ajaa jos on nähny paljon vaivaa virittämisee ? Taidat olla vaa kateelline tehariuusenskoille... Ja mitä sillä on väliä jos VAAN ottaa kurin pois jos sillon saa mieleisensä lopputuloksen eli kulkee/kiihtyy hyvin.
Otetaan vaikka käytännön esimerkki: Kunnioitatteko enemmän näitä nalle puchin, betan, sarven, suikkasen ja muitten pr00 virittäjien virityksiä joden eteen on nähty vaivaa, vai niitä ketkä ostaa sen patanegran ja muut kisaset osat, lyö ne kiinni, ja ajaa sillä?
Voin myös sanoa että kateudella ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.