Onko tämä jokin ominaisuus pösöissä, itsekkin jouduin polkemaan eilen 73 kertaa ennen kuin lähti.
Joulun jälkeen kun pääsen mummolasta kotia, pitää kyllä hakea Sparesta isompi tk-suutin ja säätää pösö huolella ja laittaa pahvi syylärin eteen, niin vois lämmetäkkin nopeammin.
Eilen kun ajoin, niin reilun kahden kilometrin ajon jälkeen kotipihassa alkoi ylikuumenemisvalo palamaan. Laihalla se käy, joten siitä kuumeneminen varmaan johtui, mutta ei oikein tuntunut, että nesteet ois lämmenneet yhtään saatikka kiertäneet. Voiko olla, että kun tuo jäähdytysneste menee (kovalla) pakkasella jäähileeseen (ei kumminkaan jäädy), niin se ei kerkeä sulaa kunnolla lyhyellä matkalla, kun jäähdytin viilentää sitä entisestään ja tuskimpa tuollainen jäähile kovin hyvin jäähdytysjärjestelmässä liikkuu... Tähän luulis auttavan pahvin laittaminen syylärin eteen, vai mitä mieltä olette?