Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
5.5.2011 22:23
Nyt menee räxä turbokitillä 95-100km/h kun pistin vähän isompaa eturissaa
5.5.2011 22:42
pirtelö kirjoitti:Repesin jostain syystä tolle että näyttää korkeuden merenpinnasta
D tiedä sitten miks
Mäkin oikeestaan ihmettelen että mitä silläkin tiedolla tekee
6.5.2011 14:31
No seos rikastuu? mitä korkeammalle mennään niin tietää teho hävikin.
6.5.2011 18:41
itseasiassa teho kasvaa, kun pyörä käy hieman rikkaalla
6.5.2011 20:32
Tä? Rikkammalla? Rikkaammalla kuin jos kävis liian laihalla? Niinjoo.. Eikös se mee niin että paras teho koneesta saadaan vähän liian pienellä suuttimella. Eli koneen kestävyys sitten kärsii.
6.5.2011 23:03
Säädin kaasarin taas kuntoon ja vaihtoin imukaulan tiivisteen vuotamattomaan niin menee nyt taas sen aikalailla vakiot eli 55km/h tasamaalla, pieneen vastatuuleen. Nyt kun on vaihdettu kaverin tekemä vapaastivirtaava äänenvaimenninkin niin nyt vain odotetaan sitä että poliisi pysäyttää ja ryöstää rekisterikilven
pitää ehkä tehdä prikka varmuuden vuoksi variaattoriin.
8.5.2011 1:14
Detsistä otin kurin pois ja laitoin suuttimen kokoa 98 nii menee sen ~60km/h mittariin eli noin 55km/h oikeaa nopeutta... Mutta pyörä kiihtyy aivan helvetin hyvin omasta mielestäni
ainiinja jammussa on vakio välit eli 11/60 jos oikein muistan. Ja siinä on rajoittava moricci kiinni
8.5.2011 1:26
Tezarista ilmansuodattimen kuri otettu poies. Suutin oli 137 ja putki kokonaan tyhjä. Mittariin 95 eli oikeaa nopeutta ~85.
Pienenä OT:na kysyisin mistä johtuu, että joillain tietyillä vaihteella kierrokset nousee normisti, mutta ei kiihdy läheskään niin kovaa kuin muilla vaihteilla? Myös joskus kiihtyy kovempaa puolikaasulla kuin täysillä.. ?
8.5.2011 23:14
Manki menee sen 50-55km/h tasasella. 15-35 välit (lyhyemmät tilauksen alla) ja ohitin..
Eihän tuo mikään tykki ole mutta enimmäkseen tulee hiekkateillä ja kylillä ajeltua niin riittää hyvin, ja keuliikin vielä hyvin.
8.5.2011 23:30
90kmh
Vireinä 74cc malossin pytty, 20mm dellorton kaasari, giannellin putki ja 15-32 välit (vakiot 13-35)
Viel ku viidennen vaihteen jostain sais..
13.5.2011 7:53
Liikaa tähän aikaa vuodesta ku noita poliisejakin toulla on ratsaamassa mopoja.
Gilera Stalker kulki mittariin (sillon kunmittari toimi) ni parhaimmillaan tasasella 80km/h ja alamäkee vähä yli 90km/h, yleensä tasasella meni +70km/h. Suzuki street magic menee jonkun verran, mittari näyttää isommilla nopeuksilla paskaa, mutta varmaa joku 60km/h.
15.5.2011 21:04
Kyllähän se sen reilu 95 km/h meni. Mittaajana oli kaveri kevarinsa kanssa joten en ihan takuuseen mene.
17.5.2011 21:25
Rieju meni hyvinä päivinä loivaan mäkeen 93km/h derbi Gpr 125:n mittariin ja samal mul näytti sigmaan 89km/h
Virit:
Turbokit
Välit 12/52
105 suutin.
17.5.2011 21:27
|tepe| kirjoitti:Tezarista ilmansuodattimen kuri otettu poies. Suutin oli 137 ja putki kokonaan tyhjä. Mittariin 95 eli oikeaa nopeutta ~85.
Pienenä OT:na kysyisin mistä johtuu, että joillain tietyillä vaihteella kierrokset nousee normisti, mutta ei kiihdy läheskään niin kovaa kuin muilla vaihteilla? Myös joskus kiihtyy kovempaa puolikaasulla kuin täysillä.. ?
Saako liikaa bensaa? Kaasarin säädöt kohillaan?
18.5.2011 1:24
Derbillä 95,5km/h @ sigma ja kun gepsis on 65kmh niin sigma näyttää 63kmh,
Virit:
Dr racing 50cc (en tiä vaikuttaako mitenkään hirveemmi)
Turbokit
Pipercross
95 suutin
14-65
Huomenna sitten testaan pösöllä huippuja vireillä:
Stage 6 70cc
Turbokit
Pipercross
110 suutin
12/58 (Lyhyet välit kun montulla tulee tolla rässittyä suurimmaks osaks kun ei oo kilpiäkään)