Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Piirtäminen

4.1.2012 1:30

jepex: ei hittolaine kun on nätti tuo sun piirros. Samaa rataa vaa ;)

21.1.2012 18:39

On tullut piirreltyä näitä mopoja ennenkin, mutta enpä ole tänne pahemmin lisäillyt kun olen uusi käyttäjä täällä.

Elikkä siinä olisi vaihekuvaa yhdestä työstäni : Kuva
Kuva

Tästä jatketaan vielä :) Kommenttia?

21.1.2012 19:14

aika, aika.. noh, näyttää lähinnä ala-asteelaisen tuherrukselta sori vaan. sanotaanko näin että värit pilaa ton täysin.
ei herneitä?

21.1.2012 19:16

Juu, en vedä herneitä =) Konetta en unohtanut tehdä,vaan en jaksanut enää tänään työstää sitä..
Katteet kusi joo vähän pahasti, ajattelin niistä tulevan aivan erisävyiset, mutta väärässä olin :D

21.1.2012 19:32

kannattaa panostaa ensinnäki viivan laatuun, eli sotkunen piikkilanka ei näytä koskaan hyvältä.
lisäks kannattaa pohjalle eka hahmotella se mistä se piirrettävä esine koostuu, eli runko himmeesti pohjalle nii on huomattavasti helpompaa alkaa siihen päälle veteleen esin tankin ja katteiden linjoja.

27.1.2012 21:44

Omasta mielestä lyijykynillä piirrettyjä ei kannata värittää kun ne "pilaa" kuvan

7.2.2012 17:16

Tommosia tuli tänään koulussa vapaalla kädellä räpellettyä (sori ku tossa on myös auto :D ).
Kuva
Kommentteja :) ??

7.2.2012 17:27

Luenko oikein; Honda PV?

7.2.2012 17:30

Joo toi on vähän mankin ja peeveen sekotusta :D . Keula enemmän pv ja perä enempi manki. Ja vähän omaa päätäkin on siinä mukanaku ei kaikkia kohtia voi ulkoo muistaa :D.

7.2.2012 17:32

Sammaa kattelin :lol: Meidän luokalla oli kolme vuotta yks semmone näsäviisas poika ku aina leveili tiedoillaan, mukaan lukien sen että hän kutsui Monkeyta peeveeksi ja toisinpäin.Annettiin asian olla ysiluokan loppuun kunnes sanoimme hänelle miten asian laita oikeasti on :D kyllä jätkää punotti sen jälkeen :lol: anteeks vaan kauheesti offtopic mut oli vaan pakko päästä sanomaa

7.2.2012 19:03

Itsekkin kattelin tota Honda pevukkaa :D Komean näköisiä piirroksia, varsinkin jos vielä vapaalla kädellä! Kauan tuhrautui aikaa? :) Itse en ole kun noita mankeista jonkinlaisia hirviöitä räpeltänyt.. :lol:
Meidänkin luokalla yhtä "mopo" poikaa kusetettii et semmone uus kymco joka on kaverin siskon ja kaveri tuli sillä, niin kusestettiin et lähtee 20e ja si se oikee mietti ja sano et täytyy kysyy viä äitiltä saanko ostaa ihan tosissaa :D Sama jannu selittää kuin sen orkkis vakio pv:ssä on 3-vaihdetta yms.. :)

7.2.2012 19:24

No nyt lipsutaan jo aika kauas alkuperäisestä aiheesta. Hymiöidenkin suhteen kannattaa noudattaa kohtuutta, joka lauseen perään ei palluraa tarvitse laittaa.

7.2.2012 19:41

Mömmis kirjoitti:Itsekkin kattelin tota Honda pevukkaa :D Komean näköisiä piirroksia, varsinkin jos vielä vapaalla kädellä! Kauan tuhrautui aikaa? :) Itse en ole kun noita mankeista jonkinlaisia hirviöitä räpeltänyt.. :lol: .....

Kiitos :) ! Joku vähän alle tunti noihin saatto mennä (en tarkkaan muista) Toi konepuoli ei oo vielä oikeen hallussa, mut muuten oon itekkin tyytyväinen (tietysti aina vois olla parempi. Toi smoto taitaa olla mun 4 ton "mallinen" 8) ).

8.2.2012 0:11

Pitipä nyt oikeen teidän innottamana tesmailla vieläkö se kynä pysyy kädessä, ainoat piirtämiset vuosiin on tehty cädillä ja kynällä vaan kirjottamiset.
Kuva
eihän se kynä halutulla tavalla totellu mutta menköön 2minuutin teon ja päästä piirtämisen piikkiin.
Tästä se taas lähtee.. niin ja piirustushan on siis noin 3cm pitunen paperilla joten aika pienestä raapustuksesta kyse,

8.2.2012 16:57

Derbiä yritin piirtää
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.