Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

6.8.2012 14:03

Mistä osoittesta ootte noita Mobil1 tarroja pumminu? Mulle vastattiin ettei voi lähettää yksityisille niitä.

6.8.2012 14:28

Miiggael kirjoitti:Mitä luulette, kun on myymässä mopoa, kannattaako ottaa tarrat pois? :s
Etupumput
Takalippa
Sivu
Noissa tarroissa (takalipassa ainakin) näkyy olevan valkosta reunoilla, se on vahaa, ja sitä ei oo enään siinä. Lisäks takalipan tarrat kärsiny vähän auringosta.

ite ottasin kaikki tarrat pois niin ois kliinimmän näkönen

6.8.2012 14:47

Holley.
Kuva

Kuva
Kickz.

Tässä taas tämänpäiväsiä.. :D

6.8.2012 17:16

Mistä löysit sähköpostiosotteen holleylle? Vai facessako kysyit?

6.8.2012 22:37

Minkäs näköstä viestiä pistit tonne kickzille? Ja mihin osotteeseen pistit viestin? Noitten sivuilta en löytänyt oikeen mitään sähköpostiosotetta.

6.8.2012 22:47

polskuttelija kirjoitti:Minkäs näköstä viestiä pistit tonne kickzille? Ja mihin osotteeseen pistit viestin? Noitten sivuilta en löytänyt oikeen mitään sähköpostiosotetta.

Ihan vaa normisti laittelin että oon käyttäny sen vaatteita yms ja on olleet hyviä..Vaikka vähä kusetustahan tuo on.. :D Ja ite laittelin ainaki toho osotteeseen: info@kickz.com

6.8.2012 22:51

Sako600 kirjoitti:Mistä löysit sähköpostiosotteen holleylle? Vai facessako kysyit?

Ainaski mulle tuli tosta osotteesta se vahvistus ja sitte että pistävät tarroja : LizMiles@holley.com

7.8.2012 11:41

Moi,

Valitettavasti alkukesän tuhansien kyselyjen johdosta, kaikki NGK tarrat ovat loppuneet.

Japanista tulee lähetys heti ensivuoden alussa, joten laita viestiä silloin, niin lähetän ilomielin tarroja!

Ystävällisin terveisin / Best regards

Marko Simonen
NGK Tuotepäällikkö / NGK Product Manager

Suaatana! :paha:

7.8.2012 14:14

Mulle tuli vielä eilen niitä tarroja :)

7.8.2012 15:22

Kuva

Tänään tuli taas :)

7.8.2012 16:04

Kaikki kaasalaiselta?

7.8.2012 16:53

Ondiiish kirjoitti:Kaikki kaasalaiselta?

Ei, Belrayt tuli belrayltä :DD

7.8.2012 16:58

Vastasko ne viestiin minkä lähetit? Ite lähetin n. 2 viikkoa sitten eikä mitää oo kuulunu :roll:

7.8.2012 18:39

terve! Ajattelin tehdä tuossa mopooni stickerbombin/t takakatteisiin niin onko porukalla kokemuksia tuosta suomalaisen kirjakaupan-stickerbomb tarrakirjasta kestääkö hyvin sadetta/kuraa ja yleensäkin vai kannattaisiko stickerbomb tehdä tommosista sponsoritarroista kuten monster jne... Ja kannattaako tarrojen päälle laittaa jotain kirkasta lakkaa että ne pysyisivät siinä paremmin?

7.8.2012 18:41

Hyvin kestää nuo stickerbombkirjan tarrat sadetta kun laitat lakkaa päälle.