Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tee se itse

10.5.2012 17:32

Siis mistä sinä tuon ostit? :)

Näyttää kyllä niin hyvälle, todella hyvää jälkeä!

10.5.2012 17:45

Siisti änkkä kyllä! :)

10.5.2012 18:00

Yam4ha kirjoitti:Siis mistä sinä tuon ostit? :)

Halpahallin alennuskorista :)

Kiitoksia vain kehuista.
Ois pitäny hommata kiilotus vermeet niin ois saanut senkin tehtyä viellä tuolla sorvilla. Tehtävä se joskus, kun löytyy inspiraatiota. Menee kyllä omasta mielestä tuossa tunassa noinkin, kunhan vaan lakkaa tuon, että nuo päädyt ei ruostu.

12.5.2012 0:19

Laittoin koropala paikkaan tänään kaverin kanssa :)

12.5.2012 14:16

P U C H kirjoitti:
Yam4ha kirjoitti:Siis mistä sinä tuon ostit? :)

Halpahallin alennuskorista :)

Kiitoksia vain kehuista.
Ois pitäny hommata kiilotus vermeet niin ois saanut senkin tehtyä viellä tuolla sorvilla. Tehtävä se joskus, kun löytyy inspiraatiota. Menee kyllä omasta mielestä tuossa tunassa noinkin, kunhan vaan lakkaa tuon, että nuo päädyt ei ruostu.

Olin just sanoos ihan muutaku hieno, koska en tienny että toi menee tunaa :D Ja kyllähän toi tunassa menee, mutta en tykkäis missää smotossa/enskassa/vastaavassa tollasesta koska toi änkän kartio on noin pienillä asteilla näemmä tehty :D Ite tykkään jostain 60-70 astetta olevasta kartiosta änkän päässä. Mutjoo, älyttömän hieno toi änkkä ite sorvatuks, aikaaki tainnu mennä? Mul meni omassa änkässä sorvauksineen ja hitsailuineen 6 tuntia, mut se olikin sen arvosta :>

12.5.2012 17:33

Mun mielestä turhan pitkä kartio tuossa :| Kakkutukka, on muuten kauhee tollanen 60-70 asteen kulmassa oleva kartio, itse en tykkää niin jyrkistä.

12.5.2012 19:57

Onko kenelläkään kuvia itsetehdystä kilventelineestä?

12.5.2012 20:02

Siis kilventelinehän on hyvin yksinkertanen, pellin pala jossa pari reikää ja mahd. taitoksia :D

12.5.2012 20:33

Tänään suunnittelin rässiini etuvaloa, ja ei millään meinannut keksiä että mistä semmoisen valmistaisi, siinä vaiheessa potkaisin tallin lattialla pyörivää tyhjää asennusjuoma tölkkiä. Siitä se idea sitten lähti:

Kuva

12.5.2012 20:34

On kyllä pirun komeat! Ei ehkä jokaiseen pyörään sovi, mutta humoristinen yksityis kohta! Otas kuva koko keulasta, niin nähään miten istuu.

12.5.2012 20:35

Nyt on kyllä asiallinen :P

12.5.2012 20:41

Kuva
Siinä kuvaa keulasta, kiitoksia kehuista! tuossa on myös ite tehty "numero kilpi"...

E: kännykkä laatu...

E2: gallerias lisää kuvii

12.5.2012 21:36

Noniin, nyt on kunnon rässin/ruoskan tuntua! :lol: Komeat on.

13.5.2012 12:56

No ei tule kyl vastaan samanlaisia! :D Hienot on ! :)

14.5.2012 20:19

En nyt muualtakaan löytänyt joten kysyn täällä :) Elikkä mistä sais ostettua sellasta tiheetä metalliverkkoa mitä voi sitten laittaa vaikka etukatteiden reikien täytteeksi. 8) Punaista etsiskelen :roll: