Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Kouluratsiat

2.6.2012 0:34

Ei ollu täälläkään ratsiaa tänä vuonna, viime vuonna oli. Tullu laiskoiks noi polizeit :D

Re: Kouluratsiat

2.6.2012 11:06

Sama homma.... ja poliisithan ovat tiukentaneet valvontaa :D

2.6.2012 11:18

Noh loppupeleissä aika harvassa ne kouluratsiat ovat olleet aikaisemminkin. Allekirjoittanut ei ole koskaan joutunut peruskoulussa ja toisen asteen oppilaitoksessa moporatsiaan, eikä myöskään ole ollut ratsian ratsiaa. Jos joka koululla käytäisiin ratsioita pitämässä, veisi se älyttömästi resusseja. Yhtä "laiskoja" ne ovat olleet aina.

2.6.2012 15:21

Kerran oon kouluratsiassa ollut. Ja sekään ei mikään ratsia ollut oikeestaan vaan poliisin joku tiedotustilaisuus virittämisen haitoista jne.

2.6.2012 15:37

Pattes798 kirjoitti:No kyllähä melkosen valtava koulu teillä siellä on jos 18kpl ysejä :lol:

Ei ollu kyllä tänäkään vuonna ratsiaa Parolassa, viimeks ollu -09 kuuleman mukaan. :D

Kyllähän viime vuonna koululle tuli poliisi kootterilla ja testasi mopoja mikäli oikein käsitin..
Tai ainakin jollai barbilla pommitti ruokalalle päin kun itse pompin tunnille

3.6.2012 16:47

Mitäs ihmettä? Tälläne episoodi kyllä menny meikäläiseltä ihan ohitte! :eek:

3.6.2012 19:28

Eipä ollu puttaalla kouluratsiaa tänäkään vuonna :D

3.6.2012 19:37

Nuo kouluratsiat on vaan pelote. On poliiseilla muutakin fiksumpaa tekemistä kun ratsata mopopoikia ja heidän mopoja. Ne sillon tekee ratsian kun ne ei ole saanut päivittäistä kahviannosta tai niitä vituttaa. :D pelotteella vaan yritetään pitää mopopoikien mopot suunilleen vakiona..

Muunmuassa porvoossa on viimeksi ollut moporatsia noin 5-6 vuotta sitten. :roll:

3.6.2012 23:55

Ahh nyt ei tarvi ennää kenenkään kuumotella kouluratsioita kun koulut loppu ellei joku sankari menny saamaan ehtoja :D

4.6.2012 0:02

^^ niimpä :D Ja ku kattelee esim. Mahon toimintaa nii ei taija olla fiksumpaa tekemistä ku mopojen testaamine :D

Kouluratsiat

5.6.2012 0:22

Jupesetä kirjoitti:Ahh nyt ei tarvi ennää kenenkään kuumotella kouluratsioita kun koulut loppu ellei joku sankari menny saamaan ehtoja :D

No ei ne poliisit nyt yhtä mopoa jaksa tulla koululle ratsaamaan, ne haluu monta kärpästä yhdellä iskulla.

11.6.2012 21:10

No eipä Lieksassakaan moporatsioita oo ollu. Kylällä ne kyllä mopoja kyttää enemmän kun tarpeeks...

11.6.2012 23:34

School's out ja sitä myöten kouluratsiat.

13.8.2012 20:19

Ja koulut alkoivat, joten tämä topic on taas aiheellinen.

13.8.2012 21:01

Tänää oli tietenki koulun eessä bilepaku parkissa ja tutka päällä. Eiköhä se salama välky :s mite on, otti vaan mun keulasta kuvan, eikä ollu ketään bilepakun kyyissä ja ei taija olla siinä keulassa kameraa nii ne ei vissiin saa bustattua mua? 8o