Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
18.4.2012 14:55
Ei varmasti saa venytettyä kunnolla pyöreeseen muotoon, ainakaan mitään piltematuotetta.
3M kalvo Ehkä vois onnistua kätevän käsissä osissa tekemällä
18.4.2012 15:49
Jos e väärin muista nii sylinteri oli jollai myymälläsä carbontarral potan päällystäny
18.4.2012 16:28
Ka$a kirjoitti:Jos e väärin muista nii sylinteri oli jollai myymälläsä carbontarral potan päällystäny
Jos en väärin muista, niin _Sylin_teri_ oli jollain myymällänsä carbon tarralla kypärän päällystännyt?
18.4.2012 16:51
Racex_ kirjoitti:Ka$a kirjoitti:Jos e väärin muista nii sylinteri oli jollai myymälläsä carbontarral potan päällystäny
Jos en väärin muista, niin _Sylin_teri_ oli jollain myymällänsä carbon tarralla kypärän päällystännyt?
Jep, tuolla bubble free kalvolla päällystin. Jos ei ole tuota bubble free tarraa niin turha edes yrittää, voin kertoa että ei tule helppoa olemaan. Yllättävän helposti taittui tuo, mutta oli liian kapea kalvo niin tuli pari ryttyä kun joutui venyttämään sivulle
Ainakin tuo mun tarra venyy ihan hiustenkuivaajalla vaikka mihin.
Tuossa nyt on vielä kuvaa-->
http://www.motot.net/galleria/kuva126174/Ja siis ihan yhdestä osasta tuo tehty.
8.5.2012 16:53
Kaverilta sain derbin vaihepolkimen kun iteltä meni boorit vituiksi, mutta polkimessa oli ruuvilla päähän laitettu kupariputken pätkä, jonka tilalle sorvasin vähä nätimmän pään. Eipä mitenkään erikoinen.
http://aijaa.com/0073410155940
8.5.2012 18:10
Karhennukset oisin ite jättänyt tekemättä.
8.5.2012 18:40
Just komia vaihdepoljin
8.5.2012 19:00
Joo hienohan tuo on, mutta se mitä nuo karhennukset tekee kengälle verrattuna sielää.
8.5.2012 19:02
märkänä on parempi pito kun on karhea
8.5.2012 19:05
Kenkiä saa aina uusia
E: Kuhan saan näyttötyön pyöräytettyy sorvissa, niin varmaankin teen 4x jalkatappei saman tyyliset kuin vaihepolkimen pää
8.5.2012 20:56
Minä oon puolestaan miettiny miks kukaan haluaa semmosia karhennettuja pyöreitä jalkatappeja kuskille?
Luulisi että ei olis hyvä tuntonen ajaa vrt. alkuperäsiin?
8.5.2012 21:33
Fiksun näköönen kyllä mutta kenkää voi syödä aika nopeaa.
Matkustajantapit vois olla ihan hienot tollasena pyöreenä. Kuskille en laitaasi. Varsinki jos ajaa esim. metsässä seisaalta niin voi olla aika liukkaat ja muutenkin.
8.5.2012 22:40
[peltsi kirjoitti:Joo hienohan tuo on, mutta se mitä nuo karhennukset tekee kengälle verrattuna sielää.
Kengät on kulutusosia kuten vaihdepoljinkin. Eli ketä kiinnostaa joku kengän kunto...Sensijaan liukas vaihdepoljin on häiritsevä.
8.5.2012 23:09
jonitzi kirjoitti:Fiksun näköönen kyllä mutta kenkää voi syödä aika nopeaa.
Matkustajantapit vois olla ihan hienot tollasena pyöreenä. Kuskille en laitaasi. Varsinki jos ajaa esim. metsässä seisaalta niin voi olla aika liukkaat ja muutenkin.
Niin no, en itse ainakaan tuu metsässä ajelemaan tuolla terpillä, ainahan sit voi heittää vesilintua tapeilla
10.5.2012 17:26
Tänään sain valmiiksi diy vaimentimen. Kuori rosterista ja päädyt perus teräksestä.
Aika samanlaisella tyyllillä kuin nuo muutkin itse tehdyt. Takapäädyn saa pop niitit poraamalla irti jotta voi vaihtaa villat. Perseestä löytyy myös M6 kierre kuvassa näkyvälle laipalle. Kuuman kesto lakka ois viellä kova sana pintaan. Kiillottaa tuon vois viellä jossain vaiheessa. Komenttia saa anttaa oli se sitten negatiivista tai positiivista.