Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

21.12.2011 2:36

Onko pakko aina kyseenalaistaa toisen 'tarinan' hauskuus, kullakin on omanlainen huumorintaju. :|

21.12.2011 9:53

Mutta suureen yleisöön tuo ei varmaankaan iske "hauskasti". Onko sitten vika omien korvien välissä vai missä, mutta en löydä tuosta tarinasta melkeinpä mitään mitä suurin osa poliiseista (taapaamistani) ei kyselisi ja tokaisisi noita juttuja. Suu pieliä kohoamaan sai poliisin vastaus: "ettehän työ.." Muuta erikoista en löytänyt?

21.12.2011 21:52

Tämän topicin nimeksi voisi muuttaa vaikka "Tapaamiset poliisien kanssa", tai joku vastaava. Nykyäänhän tänne vaan selitetään kaikki mahdolliset poliisijutut, oli ne sitten hauskoja tai ei. Monet jutut on myös tapahtumana ja kokemuksena hauskoja, mutta selitettynä todella tylsiä.

21.12.2011 23:05

Olin kaverin kanssa ajelemassa lokakuussa mopolla jossa oli tehari kiinni (kulki jtn 70), kaveri ajo kevarilla ja olishan mullakin ollu kevari mutta halusin kikkailla mopolla. No, siinä minä olin lähdössä keulimaan "isolle" tielle. Käännyin takaisin levikkeelle kun näin että auto tulee. Sen jälkeen katsoin peilistä niin hyvä ettei paskat tullu housuun kun näin että poliisit oli tullu taakse.
Noh,minähän puotin karkuun minkä kerkesin. Poliisit lähti perään mutta sitten ne jäi jälkeen ja otti kaverin käsittelyyn joka kerto kuka oon ja yms.
Sillä välin olin kerenny kotiin ja katoin onko tullu puheluita niin tuntematon num. siellä oli soittanu.
Sit ne soitti uudestaa niin vastasin ja siinähän ne käski tulla takas. Hädissäni vaihdoin vakioputken takas ja menoks.
Siellähän ne poliisit sitten toru ja kyseli että miks lähin karkuun yms. Sit se kysy että onko viritetty ja onko rajotinta. Siihen tokaisin että" Ei ole, saat leikata pallit irti jos löydät rajottimen. Poliisi tokas "selevä" ja lähti koittamaan mopoo. Jos joku haluaa kuulla miten kävi niin sanokoot tässä topicissa. Nyt ei jaksa ku kännykällä kirjotin tän :D

21.12.2011 23:32

^kerro jo lisää :D

21.12.2011 23:34

No, nykysin olen palliton mies. :D jos sitä nukkus ja kirjottas sit -.-
E: Noniin jatkeenpas.
Eli poliisi lähti koittamaan mopoo ja jonnekkin se katos 5min ja sitten lähti autokin pois siitä ja kohta ne tuli takas niin poliisi alko kuulustelemaan "se ei ollu vakiomopo millä sä lähit pois tuosta, mikään vakiomopo ei lyö tyhjää hiekalla kiihdyttäessä(sitä mentiin eikä meinattu :lol: ) Minähän siinä vaan selitin että siinä oli niin liukas kohta että kyllä se vaan löi (poliisi jatko tuota samaa rataa, yritti saada mut myöntämään että oli viritetty jolla lähin karkuun) mutta en myöntäny vaikka poliisista näki että se ties että viritetty oli mutta mitä sitä myöntämään.
Sen jälkeen sitten meikäläinen lähti auton kyytiin. Kaveri sitten kyseli toiselta poliisilta sillä välin ulkona että paljon meni mopo.
P:Hikiseen 40km/h :lol: mutta pojalta lähtee kortti
Poliisi sitten vei kilvet laittomasta kilvenpaikasta ja valot ei toiminu.
Sitten autossa ne piti siinä niitten koskestusnäyttöhomman reunassa mun ajokorttia kauan. Sit ku ne vaan selitti siinä niin minä vaan että ymmärretään, joo joo, so what :seko:
P: Kyllä me uskotaan nyt että sä ymmärrät tekos ja miten asia on niin ei me sulta aleta korttia viemään (minä-> 8o :seko: )
Ja 90€ tuli sakkoa karkuunajosta ja noista valoista.
Ja tämähän oli ensimmäinen kerta poliisin kanssa :lol:

23.12.2011 14:29

En jaksaisi toistaa itseäni, mutta mikä tässä oli niin hauskaa? Muutakuin naurettava määrä hymiöitä ja ulkoasu.

23.12.2011 16:01

Hyvä tuuri sulla:D

Mömmis, kiinnosti?

23.12.2011 16:08

Mömmis kirjoitti:En jaksaisi toistaa itseäni, mutta mikä tässä oli niin hauskaa? Muutakuin naurettava määrä hymiöitä ja ulkoasu.

Kyllä tämän kohta saisi vaihtaa Slerpa_:n ehdotuksen mukaisesti ''Kohtaamisia poliisin kanssa'' topiciksi, kun aina valitetaan, että ''ei ollut hauska :(((''

23.12.2011 16:13

Jep,se olisi kyllä parempi otsikko tälle. +1

23.12.2011 16:17

Tai sitten sulauttaa ketju jo valmiiseen Poliisit topikkiin...

23.12.2011 16:42

radon- kirjoitti:Tai sitten sulauttaa ketju jo valmiiseen Poliisit topikkiin...

Poliisit topicissa on kyllä enemmän keskustelua, että miten poliisi suhtautuu mopojen eri ''laittomuuksiin'' ja muihin, mutta ei varsinaisiin kohtaamisiin poliisin kanssa. :nörtti:

23.12.2011 18:31

Onko sillä otsikolla nyt mitään väliä? Mukava lukee näitä juttuja kunnes joku alkaa valittamaan. Ja minusta itsestäni tuossa jutussa oli hauskaa koska kortti pysyi, ei tullut veroja yms. Tai siis mukavaa :D mömmis, suomesta varmaan löytyy semmosia poliiseja jotka todellakin puhuu tommosia hauskoja juttuja.

23.12.2011 22:00

Onko sillä otsikolla nyt mitään väliä?
On. Tämän topicin otsikko rajoittaa keskustelun hauskoihin juttuihin, ja tämän seurauksena saadaan sivullinen valitusta jos juttu ei ollutkaan kerrottuna niin hauska mitä oikeassa elämässä. Valitus poistuisi otsikon vaihdon myötä, jolloin ei enäöä olisi mitään mistä valittaa.

23.12.2011 22:20

Viimeisen parin sivun aikana sekä viestien hauskuus että niiden kiinnostavuus on kärsinyt varsinaisen inflaation. Koko topikin olemassaolo alkaa olla yhä enemmän kysymysmerkki.