Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tee se itse

5.4.2012 20:15

Onhan tuo ihan komea. Olisko tulossa videota äänistä?

5.4.2012 20:18

Videota voin laittaa sittenkun saan hommattua popniittejä kaupasta jotta sais kasaan ton.

5.4.2012 20:54

Vielä ku kiillottelet ja muokkaat välipillin niin että änkkä menee suurempaan kulmaan nii vois olla kova!

5.4.2012 21:00

Kiillotus sitten jossainvaiheessa. En mä rupee muokkailee, eikä kyllä ole tilaa änkälle että sais "suoraan" parempi vähä viistossa! ;)

6.4.2012 16:32

Tarkotin et mielummin enemmä ylöspäin ku suoraan :) Ei se paljoo vaatis vähä vääntää välipilliä niin että tulis vähä enemmä ylöspäin.

6.4.2012 16:51

Oho, näköjää lukutaito ollu huono väsyneenä, joo siis vaimentaja tulee derbin rungon (takarungontuen) mukaiseen kulmaan.

6.4.2012 16:58

No on kyllä komee änkkä :eek: ! Onks noi päät tehty jotenkin sorvaamalla?

6.4.2012 19:35

Sorvin kelkka asetettu 26 asteen kulmaan ja sorvattu siittä sit haluttuun kokoon ;) Rosteria kuori, kiinnike iha paskarautaa :| päädyt alumiiniä.

E:

Video äänistä. Vuotaa muuten sitten laipan pulttien reijistä sekä alakartio kiinnityskohdasta, pitänee siis korjailla vähän. Derbissä myös tyhjätty putki, melkonen poliisimangeetti tulee olemaan :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=0cFzjeZ6p0c&feature=youtu.be

Ja kuva millasessa asennossa on mopossa kiinni.
Kuva

7.4.2012 10:26

Melko samankuuloinen kun TKn änkkä, tiiä sitten todellisuudessa. :lol: Komea on kyllä. 8)

7.4.2012 23:13

Suurinpiirtein sellanen, en tiiä tekeekö sit "liika" villa sit kovemmat äänet, kun ängin sitä villaa oikee kunnolla ja painelin aksilan pätkällä ne tiviisti tonne pönttöön. :lol:

8.4.2012 17:43

Liian pienet reijät väliputkessa. Sen välipitken voi tehdä kans ihan sellasesta verkosta, pyörittää vaan sen rullalle pariin kerrokseen

8.4.2012 18:32

No en tiiä kun verkosta teinkin väliputken :lol:

8.4.2012 18:44

No sit toinen on se että jos putki on liian iso, tai siis verkko, niin ääni voi olla liian iso

8.4.2012 19:19

no se siinä voi ollakkin, kun tein reijäks 24mm enkä nyt näin muista kui suuri on ees väliputken halkasija, mut suuri se ei kyl ole :roll:

9.4.2012 20:21

Jep jep. Pitihän sitä jotain väsätä maanantai illan kunniaksi :) . Tein kameralle telineen :idea: , huimien säätö mahdollisuuksien kera :D .

Kuva

Tänään jäällä ajellessa huomasin, ettei kamera kädessä ollut mikään paras/käytännöllisin ratkaisu. Tein sit tommosen. Tiiä sitten miten mahtaa täristää, kun peilistäkään saa mitään selvää oikeestaan ikinä :D . Noo tulipahan jotain käyttöö toiselle peilin kiinnikkeelle ja peilin mukana tulleelle adapterille(vasen kierre oikeeks) ;) .

Että tämmöstä tällä kertaa. Kommenttia :) ??