17.6.2008 16:07
17.6.2008 16:45
17.6.2008 16:48
17.6.2008 16:58
17.6.2008 17:00
ade69 kirjoitti:Se piikki ois kiva, mut sitku neki rahat säästää B:hen + autoo nii sit voitte katella sen piikin selästä ku tuun autol ohitte
17.6.2008 17:04
17.6.2008 18:03
Archi kirjoitti:Mullakin oli porukat sitä mieltä että ei kevaria ja sitten vaan vetosin siihen että isoveljelläkin on prätkä, miksei mulla sais olla. Kyllä ne siitä suostuuTepitin kirjoitti:Itse ajattelin hankkia, varsinkin jos se mopokorttiuudistus tulee voimaan. Jos ei, niin hommaan sen kortin, ostan jonkun halvan mankin/pv:n/tai jonkun muun halvan menopelin, ajelen sillä vuoden ja hankin kevarin.
Porukat vain eivät ole hirveän innoissaan tälläisestä järjestelystä, kevari kuulemma kulkee liian lujaa jne, mutta kyllä minä vielä saan ne suostumaan..
Vesce kirjoitti:Taitaa ens vuonna jäädä mopojen suosio alhaiseksi, kun kortin hinta nousee 500e:hen. Moni varmaan ajattelee, että mielummmin ostaa suoraan kevarin.
17.6.2008 19:08
Tepitin kirjoitti:Edit: Yksi hyvä asia mitä kannatta ehkä sanoa jos kyselee lupaa kevariin, että sanoo jotenkin näin: "Jos minä en sitä kevaria saa, niin sitten 18-vuotiaana pitää hommata sellainen iso pyörä, ja kun ei ole aiempaa kokemusta pyöristä niin onnettomuusriskihän siinä kasvaa. Kevarilla olisi hyvä harjoitella sitä pyörän käyttöä".
17.6.2008 19:32
_skyteam_ kirjoitti:Tepitin kirjoitti:Edit: Yksi hyvä asia mitä kannatta ehkä sanoa jos kyselee lupaa kevariin, että sanoo jotenkin näin: "Jos minä en sitä kevaria saa, niin sitten 18-vuotiaana pitää hommata sellainen iso pyörä, ja kun ei ole aiempaa kokemusta pyöristä niin onnettomuusriskihän siinä kasvaa. Kevarilla olisi hyvä harjoitella sitä pyörän käyttöä".
Onhan sitä siinäkin riskinsä olemassa, kun hyppää suoraan polkupyörän sarvista piikin sarviin..
17.6.2008 19:51
17.6.2008 19:52
Deegan| kirjoitti:Kyllä. Kotaria kävin jo kattomassa ja sellanen sit talliin pärähtääkin juhannuksen jälkeen
17.6.2008 19:54
Suzuki 4 life kirjoitti:Autolla tullu ajettua pari sataa km. Talvellakin vähäsen. Ja kyllä 2 pyöräsel tulee kylmä ajaa talvella mutta sitten pitää laittaa enemmän vaatetta. Ite kokisin pidon puutten enemmän ongelmaks. Viri mopollakin vaarallista ajaa talvella kun lähtee perä alta kun nappaa tehopiikkiä. Vaikka on nappulat.Pere kirjoitti:Suzuki 4 life kirjoitti:Kyllä vissiin piikin hommaan mopon jälkeen, kattoo nyt. Mopo pitää tietty olla tallissa.
Ja autokorttia en aio 18vuotiaana hommata, autolla ajo turhan kallista ja mitä kotilolla edes tekee? Ehkä talvella parempi ajaa mutta 2pyöräsellä on hauskempaa.
Kyllä sä poik atajuut sitte ku oot vähän isompi,autolla on paljon mukavampi ajaa talvella koska on lämmitykset jne.Ja eise ajaminen nii kallista oo jos vrt johonki tonniseen.
Pyörällä on tosin kyllä hauskempi ajaa.
Emmä mitään tonnista koskaan hommaa, viritetty 125cc korkeintaan.
Kyl mä autonkin hommaan, mutten ainakaan heti ku oon 18. Sitten varmaan kun löytyy töitä kauempaa kuin 100km.
18.6.2008 20:04
18.6.2008 20:15
Itekkin olin tota mieltä eka mutta viikon mopoilun jälkee mieli muuttui.Ranpo kirjoitti:Mä en kyllä piikkiä hanki, kyl tol mopol jaksaa ajaa
18.6.2008 21:19