Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

3.10.2011 15:55

Mulla jäi ekalla pysäytyksellä kyllä paha maku suuhun, kun poliisina vanha ärjy. Ja sellasta ei siinä kohtaa kesytetä ku ajanu just parikybää enemmä, kun rajotus :D Onneks ei lähteny ku kilvet ja tuli 20e sakot :DD Toinen tapaaminen olikin mukavempi. Pari nuorta poliisia puhallutti, katto paperit ja kehu valoja :D Olin kyllä sillonkin vähän kusi sukassa, kun kilpi kuivuneessa mudassa underissa :D Eivät varmaa huomanneet kattoo kilpee, ku keskittyivät papereihin ja valo veti puoleensa 8)

3.10.2011 19:04

Bettery kirjoitti:Niinpä! ^ Itse olen aina käyttäytynyt asiallisesti poliiseja kohtaan ja aina olen päässyt melkein aina moitteitta.Suosittelen kokeiltavaksi ;) :lol:

Näinpä, asiallisesti vaan on niin neki on mukavia. :)

3.10.2011 21:21

Puhallutus ratsiaan ajoin joskus kesälomalla ja papereita ja korttia kyselivät. No annoin molemmat mutta paperit oli vähä paskaset ku penkin alla ollu ja huonossa muovipussissa. No poliisi siihen tokas että ei näitä riukupaskan pyyhkimiseen käytetä. Siinä sitte vähä naurahdin ja poliisi vielä sanoo että ei meillä noita helikoptereita vielä iha päivystyksessa käytetä eikä nää linnutkaa vielä osaa puhua nii korjaappas tuo kilven kulma, vähän laiton nimittäin. No ilman mitään selvisin. Erittäin rento poliisi oli :D

4.10.2011 20:36

MP-Poliisinkaa tuli jutusteltuu putkesta. kyseessä oli täysin tyhjennetty vakioputki.

P: Onkos sulla tässä Yoshimuran tehoputki ?
M: eips, ihan kiillotettu vakioputki jos on vaan Yoshimuran tarra.
P: Kylläse vähän vaikuttaa tehoputkelta, ku ei vakioputkesta lähe noi paljo ääntä.
M: Kyllä näistä nelareista lähtee näin paljon ääntä.

Tyylii, eipäs - joopas keskustelua jatkui sellaseet 7 minaa, kunnes maija tuli viereen, ja sanoi MP-Poliisille että varmaan on vakioputki, koska luuli että näihin ei tehä tehareita, vaikkakin monen krossin putki käy tähän ;) jonka jälkee MP-Poliisi hiljeni ja jätti asian sikseen. Luulis sen MP-Poliisin tietävän, että ei Yoshimura tee tehareita mopoihin? :D:D

E: Noh, mulle ja monelle kaverilleni vakioputki on vakioputki, tyhjennettynä tai kuristettuna. [x] OT
Varmaa :D:DD:D vois ettii sellasen.
Viimeksi muokannut Respected päivämäärä 5.10.2011 8:03, muokattu yhteensä 2 kertaa

4.10.2011 22:19

Hauskuus jäi vähän kyseenalaiseksi koska putkesi oli kuitenkin tyhjennetty, eli ei se ihan tehdaskuntoinen kuitenkaan ollut. Sitäpaitsi harva moottoripyöräilijä varmaan yleensäkkään tietää mitkä valmistajat tekevät mopoon sopivia putkia.

4.10.2011 22:40

Luulis sen MP-Poliisin tietävän, että ei Yoshimura tee tehareita mopoihin

Yoshimura tekee putkia honda crf50:seen jotka taitavat mennä about bolttiksena poliniinkin ;)

Tossa viikko sitten pysäytti Sivari-Simo liikenne valoihin kun tuli vähän tyhmäiltyä. Esimmäisenä pyys korttia ja rekisteriotetta ja sano että kortti taitaapi jäädä sinne sisimpäni täyttyy suuresta vihasta :paha:. Sitten juteltiin hetkinen ja sain puhumalla pidettyä korttini ja kun olin juuri lähössä...

P:Muuten, "oikea" poliisi olisi vienyt sitten ton sun korttis hymy suissa pois.
M.Ookkos sä sitten joku leikki poliisi vai?!?
P:Joo..

Ja sitten takapenkiltä yritä ahtautua pois kun apparin penkki vedetty niin taakse kun saa, ja ovi loogisesti "lapsilukossa"

M:Et viittis tätä ovee avata?
P:Tähän hintaan ei sisälly sellasta palvelua ei antanut edes sakkoja. Veivaa ikunna auki ja avaa ihan ite.

4.10.2011 22:49

[^lollero^] kirjoitti:
Ja sitten takapenkiltä yritä ahtautua pois kun apparin penkki vedetty niin taakse kun saa, ja ovi loogisesti "lapsilukossa"

M:Et viittis tätä ovee avata?
P:Tähän hintaan ei sisälly sellasta palvelua ei antanut edes sakkoja. Veivaa ikunna auki ja avaa ihan ite.

Ei vittu :D:D:DD mitäs sit olit siel muute liikentees hölmöilly ettei mee iha ot:n puolelle ;)

4.10.2011 23:03

Katoin et tyhjää tietä, eessä kaverit mopoilla ja joku farkku kaukana takana ni pitihän vähän sitä keulaa nostaa, ja siitä setä-sininen ei tykännyt. Eli se takana ollut auto oli sivari Passatti. Pysähdyttiin liikenne valoihin ja katoin taakse niin siellä se rupes sormella osottelemaan että tien sivuun ja olin vähä silleen et WTF, ja sitte se vilauttikin sinisiä ja punasia valoja etusäleikön takaa :|

21.10.2011 21:51

Tuossa muutama viikko sitten ajelin veljen MBKlla joka ei ollut ihan vakio. Tulin siinä kauheaa vauhtia kaupungissa ja MP- poliisi ajaa vastaan mutta ei se mitään siinä sitte virkannu ja ajoin kotia. Kotoo lähdettyä ajelin rauhallisesti ja sittenhä sieltä peilistä näkyy sinivaloinen skoda ja näyttää pysähtymismerkkiä. Pysähdyin, kysyi ajokortin ja paperit ym...Sanoin että ensimmäistä kertaa ajan tällä mopolla et en tiiä paljon tämä kulkee.Sitten kun otti liikaa kierroksia nii lähti testaamaa. Siinä istuin skodan takapenkillä kun poliisi lähdössä ajamaan. Sitten paikalle tulee samainen MP-poliisi, jota kaupungissa ajoin vastaan, hänellä 4 muuta mopoilijaa mukana. Noh tutka näytti MBKlle 66 km/h. Kilvet ja korttihan siinä lähti. Kun poliisit kirjoitelivat lappuja nii MP- poliisi pyyti mut siihen ulos, veti vähän sivumalle ja sanoi '' Nytkun oot kiltisti nii lupaan, etten sano noille siitä sun päiväsestä rälläilystä tuolla kekustassa''... Kyllähän siinä meinas jo lusikallinen tulla housuu :D ...

21.10.2011 22:06

Aika huono tuuri, 2 km/h ois kulkenu vähemmän ni ois kortti säilyny :|

22.10.2011 1:23

alkesi_ kirjoitti:Aika huono tuuri, 2 km/h ois kulkenu vähemmän ni ois kortti säilyny :|

1kmh tarkoittanet?

22.10.2011 2:35

2km/h. Koska 65:hän on raja, kyllä siittä 65:kin sillon lähtee kortti.

22.10.2011 12:32

Eipäs lähdekkään.Lähtee vasta,kun menee sen yli,eli vaikka 65,1 km/h .Yleisesti ottaen 66 Km/h.sta lähtee vasta kortti.

22.10.2011 14:15

Mua ei varmaan hirveesti ketuttais et lähtis kortti. Lähinnä ne kemmuverot ja korotetut vakutuusmaksut ketuttais :s

22.10.2011 20:34

Samapa se on kun se kortti lähti .. :D