22.9.2004 20:49
23.9.2004 10:01
7.10.2004 18:40
7.10.2004 18:59
HattiWatti kirjoitti: jos jäät kytille kiinni kuristamattomalla nii joudut ostamaan uuden kuristetun putken joka maksaa paljon sit huomaatkin et hupsista keikkaa tehari ois tullu huomattavasti halvemmaks...
esim. 2:
Jos ja kun sä myyt mopos ja siinä on kuristamaton putki kiinni niin voi olla että ostaja haluaa noku mopon ja voi maksaa siitä jopa enemmän kuin kuristamattomasta
7.10.2004 19:23
7.10.2004 22:17
Tämä toimii myös muiden e-hyväksyttyjen teharien kanssa, mopo pitää vain muutoskatsastaa. Tuosta hyväksynnästä on toki iloa, jos poliisit kyselevät miksi vakioputki on vaihdettu, mutta entäpä jos he haluavatkin testata mopoa? Siinä vaiheessa ei muutoskatsastuksesta ole mitään hyötyä, kun mopo kulkee tasaista kahdeksaakymppiä "laillisen" tehoputken kanssa. Olettaen tietysti että on poistanut putken kuristuksen, eihän siitä muuten mitään hyötyä ole.Vuoristo kirjoitti:Jaa saattaa olla että olen todella pahasti väärässä, mutta sanotaampa nyt kuitenkin. Hiljattain jossain topicissa puhuttiin uudesta Metrakitin teharista, jossa oli kuristukset. Niin minun mielestäni paras olisi kuin laittaisi mopoon kuristetun tehoputken, rekisteröisi sen sen kanssa ja ottais siitä kurit pois. Hyödyt edellisestä olisi: Sinulla olisi yhä tallella alkuperäinen vakioputki, rekisteriotteessasi lukisi että mopoosi kuuluu tuo tehari (hyötyä virkavallan kanssa)ja sinulla olisi mopossasi tehari.
9.10.2004 15:11
11.10.2004 13:31
11.10.2004 13:32
racer-03 kirjoitti:Kuriton vakio putki
+ kytät ei huomaa sitä niin helposti kun teharin
+ tuo tehoa jonkin verran mut ei niin paljon ku tehari
+ ei pala rahaa yhtään vaan vaati omaa osaamista ottaa kurit pois putkesta
- ei tuo niin paljon tehoo lisää ku tehari
- yleensä rumempi ulkonäkö mut ei kaikissa malleissa
Tehoputki
+ hieno ulko näkö
+ tuo tehoo paljon lisää
+ ei tarvitse alkaa vakioputkesta ottaan irti mitää ku ostaa tehari eli voi pitää sen iha alkuperäsenä
- kytät huomaa helposti
- aika kallis
Mutta minun valintani on ehdottamasti tehari se on tosi kaksipyöräilijän vakiovaruste .
11.10.2004 18:23
11.10.2004 19:49
12.10.2004 14:02
niinhä se on jos ei teharia oo niin on aika nössö kyl ne kytät sen kurittoman huomaa ku alkaa testaan jos ei oo rajotinta niin huomaa varmana mut ´kyl ne sen rajottimen helposti löytää jos ei oo missään ihme paikas ....ja eikä siihen kannata tuudittautua jos on kuriton putki niin kytät ei ala testaan ....ja ainakin näis aika monis mopois noku putket on niin vitun törkeitä jos ei huomioida näitä derbin mahtimalleja mut kyl teharin änäri on aina hienompi ku nokuputken^Axu^ kirjoitti:racer-03 kirjoitti:Kuriton vakio putki
+ kytät ei huomaa sitä niin helposti kun teharin
+ tuo tehoa jonkin verran mut ei niin paljon ku tehari
+ ei pala rahaa yhtään vaan vaati omaa osaamista ottaa kurit pois putkesta
- ei tuo niin paljon tehoo lisää ku tehari
- yleensä rumempi ulkonäkö mut ei kaikissa malleissa
Tehoputki
+ hieno ulko näkö
+ tuo tehoo paljon lisää
+ ei tarvitse alkaa vakioputkesta ottaan irti mitää ku ostaa tehari eli voi pitää sen iha alkuperäsenä
- kytät huomaa helposti
- aika kallis
Mutta minun valintani on ehdottamasti tehari se on tosi kaksipyöräilijän vakiovaruste .
Sama täällä.
Tehari ja sen änkkä on paljo edustavamman näkösii ku nokuputken se näyttääkin jo siltä et se kulkee ku o tehari kii
12.10.2004 14:56
Ei siitä paljon iloo oo jos näyttää siltä että kulkee, pitäs kulkea kans.^Axu^ kirjoitti:Tehari ja sen änkkä on paljo edustavamman näkösii ku nokuputken se näyttääkin jo siltä et se kulkee ku o tehari kii
12.10.2004 23:20
12.10.2004 23:33