5.11.2008 9:40
5.11.2008 13:11
5.11.2008 14:23
9.11.2008 2:48
9.11.2008 17:03
6.12.2008 19:17
6.12.2008 20:15
aika outo asenne tyypillä. kaikelaistaZygel kirjoitti:Fuden osti isä, mankin osti isä, molemmat tosin jo myyty. Peugeotinkin osti isä veljelle ja nyt se siirtyi mulle. Keväällä isä ostaa mulle varmaankin Rieju SMX Pron. Bensat maksaa isä. Ihan sama mitä muut ajattelee, mutta ajaisin mielummin pyörällä jos joutuisin maksamaan itse.
6.12.2008 20:57
mbk_92 kirjoitti:aika outo asenne tyypillä. kaikelaistaZygel kirjoitti:Fuden osti isä, mankin osti isä, molemmat tosin jo myyty. Peugeotinkin osti isä veljelle ja nyt se siirtyi mulle. Keväällä isä ostaa mulle varmaankin Rieju SMX Pron. Bensat maksaa isä. Ihan sama mitä muut ajattelee, mutta ajaisin mielummin pyörällä jos joutuisin maksamaan itse.
6.12.2008 21:12
mbk_92 kirjoitti:aika outo asenne tyypillä. kaikelaistaZygel kirjoitti:Fuden osti isä, mankin osti isä, molemmat tosin jo myyty. Peugeotinkin osti isä veljelle ja nyt se siirtyi mulle. Keväällä isä ostaa mulle varmaankin Rieju SMX Pron. Bensat maksaa isä. Ihan sama mitä muut ajattelee, mutta ajaisin mielummin pyörällä jos joutuisin maksamaan itse.
7.12.2008 12:10
joo itellä aika sama, että mopon eteen tehtiin töitä (kohtuuden rajoissa). Oppii jo täs iäs että ei kaikki tule ilmasiks. Zygelit ja vastaavat pistää sitte vituttamaan^limited^ kirjoitti:mbk_92 kirjoitti:aika outo asenne tyypillä. kaikelaistaZygel kirjoitti:Fuden osti isä, mankin osti isä, molemmat tosin jo myyty. Peugeotinkin osti isä veljelle ja nyt se siirtyi mulle. Keväällä isä ostaa mulle varmaankin Rieju SMX Pron. Bensat maksaa isä. Ihan sama mitä muut ajattelee, mutta ajaisin mielummin pyörällä jos joutuisin maksamaan itse.
Nykyään ei taideta tehdä mitään itse (muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta)... Ite kyllä joudun noin puolet moposta maksamaan, viime kesäki tehtiin töitä mopon eteen niska limassa koko päivä (välillä yli 12 tuntia päivässä)
7.12.2008 16:34
7.12.2008 20:53
mbk_92 kirjoitti:joo itellä aika sama, että mopon eteen tehtiin töitä (kohtuuden rajoissa). Oppii jo täs iäs että ei kaikki tule ilmasiks. Zygelit ja vastaavat pistää sitte vituttamaan^limited^ kirjoitti:mbk_92 kirjoitti:aika outo asenne tyypillä. kaikelaistaZygel kirjoitti:Fuden osti isä, mankin osti isä, molemmat tosin jo myyty. Peugeotinkin osti isä veljelle ja nyt se siirtyi mulle. Keväällä isä ostaa mulle varmaankin Rieju SMX Pron. Bensat maksaa isä. Ihan sama mitä muut ajattelee, mutta ajaisin mielummin pyörällä jos joutuisin maksamaan itse.
Nykyään ei taideta tehdä mitään itse (muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta)... Ite kyllä joudun noin puolet moposta maksamaan, viime kesäki tehtiin töitä mopon eteen niska limassa koko päivä (välillä yli 12 tuntia päivässä)
7.12.2008 22:34
7.12.2008 22:45
mbk_92 kirjoitti: joo itellä aika sama, että mopon eteen tehtiin töitä (kohtuuden rajoissa). Oppii jo täs iäs että ei kaikki tule ilmasiks. Zygelit ja vastaavat pistää sitte vituttamaan
7.12.2008 22:50