8.10.2012 23:44
9.10.2012 0:18
10.10.2012 17:22
10.10.2012 17:59
10.10.2012 18:30
10.10.2012 19:52
10.10.2012 20:09
L3rpe kirjoitti:Harjottelet niin että ihan vähän kulmaa ja heti jarrulla alas. Näin opit sen jarrunkäytön aika nopeesti, eikä ne jalat enää tipu sieltä niin helposti. Kun tuo sujuu niin harjoittelet sitä vaihteiden vaihtoa niin että vaihat vaihdetta ja annat keulan tippua, sitten kun tuo jotenkin sujuu niin enemmän vähän enemmän kulmaa ja nopeasti vaihde silmään, jalka jarrulla valmiina ja kaasua. Vähän hankala näin selittää ,mutta toivottavasti edes jotaki tajusit.
10.10.2012 21:09
Jonttu_96 kirjoitti:Ja saa vakio derbin 6 vaihteel ylös? Siis täysin vakion.
Ja pituus varmaan lähentelee kaverillasi 2m
10.10.2012 21:55
Blacklake kirjoitti:L3rpe kirjoitti:Harjottelet niin että ihan vähän kulmaa ja heti jarrulla alas. Näin opit sen jarrunkäytön aika nopeesti, eikä ne jalat enää tipu sieltä niin helposti. Kun tuo sujuu niin harjoittelet sitä vaihteiden vaihtoa niin että vaihat vaihdetta ja annat keulan tippua, sitten kun tuo jotenkin sujuu niin enemmän vähän enemmän kulmaa ja nopeasti vaihde silmään, jalka jarrulla valmiina ja kaasua. Vähän hankala näin selittää ,mutta toivottavasti edes jotaki tajusit.
Tuo on vaa nii laiska, että jos haluat "ihan vähän kulmaa", nii heti ku tajuaa että keula nous maasta se lyö jo maahan.
Tänään vähän kokeilin taas. Ykkösellä vaa läppii keulaa alas ku koittaa vaihdetta vaihtaa. Kakkosella ei jumalauta jaksa nostaa, oli vähän märkä pikikin nii löi tyhjää puolet ajasta. Koitin vähän sitä jarrutteluaki, eipä siitäkään tullut mitään, ku ei jaksa pitää keulaa ylhäällä, mooaa vaan (ei hyydy, mutta ei jaksa nostaa kierroksiakaan). Selvästikkin tarvis enemmän kulmaa et pysyis ylhäällä. Jarru tuppaa ottamaan niin alhaalla että ei pysty harjoitella.. Kyllähän siinä pari kertaa tuli semmosia 3 - 5 metrin keuloja, tein parhaani että pysyisin penkillä, sillähän se lähtee.
Parin minuutin jälkeen alko jo vituttamaan, pitihän sitä sitte vielä koittaa ykkösellä keulia, ei sekään muutakun sattunu.
Se vaan tuossa on huonoin juttu, että märkä piki + 100% sileä rengas. Keskellä ei näe kuviota, vaikka pesurilla pesin ja katsoin valon heijastusta renkaasta. Uusia renkaita en saa ennen ens kesää, koska isännän mukaan aluks vaihdetaan nastat, ja sen jälkeen vasta saan uuden takarenkaan.
Vaihan sitte ens ratasten vaihto kerralla pykälän isommat välit (12/65). kattoo miten sitten ei jaksa keulia
10.10.2012 22:10
L3rpe kirjoitti:Blacklake kirjoitti:L3rpe kirjoitti:Harjottelet niin että ihan vähän kulmaa ja heti jarrulla alas. Näin opit sen jarrunkäytön aika nopeesti, eikä ne jalat enää tipu sieltä niin helposti. Kun tuo sujuu niin harjoittelet sitä vaihteiden vaihtoa niin että vaihat vaihdetta ja annat keulan tippua, sitten kun tuo jotenkin sujuu niin enemmän vähän enemmän kulmaa ja nopeasti vaihde silmään, jalka jarrulla valmiina ja kaasua. Vähän hankala näin selittää ,mutta toivottavasti edes jotaki tajusit.
Tuo on vaa nii laiska, että jos haluat "ihan vähän kulmaa", nii heti ku tajuaa että keula nous maasta se lyö jo maahan.
Tänään vähän kokeilin taas. Ykkösellä vaa läppii keulaa alas ku koittaa vaihdetta vaihtaa. Kakkosella ei jumalauta jaksa nostaa, oli vähän märkä pikikin nii löi tyhjää puolet ajasta. Koitin vähän sitä jarrutteluaki, eipä siitäkään tullut mitään, ku ei jaksa pitää keulaa ylhäällä, mooaa vaan (ei hyydy, mutta ei jaksa nostaa kierroksiakaan). Selvästikkin tarvis enemmän kulmaa et pysyis ylhäällä. Jarru tuppaa ottamaan niin alhaalla että ei pysty harjoitella.. Kyllähän siinä pari kertaa tuli semmosia 3 - 5 metrin keuloja, tein parhaani että pysyisin penkillä, sillähän se lähtee.
Parin minuutin jälkeen alko jo vituttamaan, pitihän sitä sitte vielä koittaa ykkösellä keulia, ei sekään muutakun sattunu.
Se vaan tuossa on huonoin juttu, että märkä piki + 100% sileä rengas. Keskellä ei näe kuviota, vaikka pesurilla pesin ja katsoin valon heijastusta renkaasta. Uusia renkaita en saa ennen ens kesää, koska isännän mukaan aluks vaihdetaan nastat, ja sen jälkeen vasta saan uuden takarenkaan.
Vaihan sitte ens ratasten vaihto kerralla pykälän isommat välit (12/65). kattoo miten sitten ei jaksa keulia
Joo. Viimestään välityksiä vaihtamalla pitäis onnistua paremmin. Tietty jos vaan jaksais harjoitella ja harjoitella niin saattaisi alkaa onnistumaan paremmin, mutta kyllä se siitä. Se on alussa tympeätä tuo harjotteleminen nimimerkillä kokemusta on. =D
11.10.2012 14:46
11.10.2012 14:52
11.10.2012 16:46
11.10.2012 21:40
12.10.2012 21:44