Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

17.8.2010 20:51

Tehopakoputki kirjoitti:Huh huhhh mitä juttua. Älkää kertoko noita "mittariin sen verran ja oikeeta ainaki sen verra" - juttuja , vaan kaivakaa suosiolla se gps ja kokeilkaa siihen huippunopeuksia. Ja toinen juttu, epäilen että Mopolla ei päästä 90-100km/h vauhteihin pelkällä tehoputkelle tasaisella maalla..

94 turbokitillä tasasella gepsii, ei myötätuulta ;) Kaveri kuulemma meni arrowilla 96 ja toine saman verra alakauttasella teinikitillä, mutta nää on huhuja, tosin mahdollisia.

17.8.2010 21:08

LaneKit kirjoitti:
Tehopakoputki kirjoitti:Huh huhhh mitä juttua. Älkää kertoko noita "mittariin sen verran ja oikeeta ainaki sen verra" - juttuja , vaan kaivakaa suosiolla se gps ja kokeilkaa siihen huippunopeuksia. Ja toinen juttu, epäilen että Mopolla ei päästä 90-100km/h vauhteihin pelkällä tehoputkelle tasaisella maalla..

94 turbokitillä tasasella gepsii, ei myötätuulta ;) Kaveri kuulemma meni arrowilla 96 ja toine saman verra alakauttasella teinikitillä, mutta nää on huhuja, tosin mahdollisia.


Mielenkiintoista vain, miksi kokemuksella Arrowilla (alakauttaisella myös), Metrakitilla (uusi/vanha) muutamalla turbokitillä (myös alakauttaisella) , leovincellä tai techigasilla eikä yasunilla ei ole millään irronnut yli 90 oiketa nopeuksia. Turbokitilla ja arrowilla on ylletty 90km/h melko pitkillä välityksillä. Metrakit, yasuni, tg , leovince ovat sitten jääneet huippunopeuksissa hitusen verran, syynä tehoalueen loppuminen 1000 kierrosta ennemmin.

18.8.2010 8:33

LaneKit kirjoitti:
Tehopakoputki kirjoitti:Huh huhhh mitä juttua. Älkää kertoko noita "mittariin sen verran ja oikeeta ainaki sen verra" - juttuja , vaan kaivakaa suosiolla se gps ja kokeilkaa siihen huippunopeuksia. Ja toinen juttu, epäilen että Mopolla ei päästä 90-100km/h vauhteihin pelkällä tehoputkelle tasaisella maalla..

94 turbokitillä tasasella gepsii, ei myötätuulta ;)

jep, sama 94 aikoinaa räxällä @gps, joten eiköhän se oo mahollista :P

18.8.2010 14:52

Tehopakoputki kirjoitti:
LaneKit kirjoitti:
Tehopakoputki kirjoitti:Huh huhhh mitä juttua. Älkää kertoko noita "mittariin sen verran ja oikeeta ainaki sen verra" - juttuja , vaan kaivakaa suosiolla se gps ja kokeilkaa siihen huippunopeuksia. Ja toinen juttu, epäilen että Mopolla ei päästä 90-100km/h vauhteihin pelkällä tehoputkelle tasaisella maalla..

94 turbokitillä tasasella gepsii, ei myötätuulta ;) Kaveri kuulemma meni arrowilla 96 ja toine saman verra alakauttasella teinikitillä, mutta nää on huhuja, tosin mahdollisia.


Mielenkiintoista vain, miksi kokemuksella Arrowilla (alakauttaisella myös), Metrakitilla (uusi/vanha) muutamalla turbokitillä (myös alakauttaisella) , leovincellä tai techigasilla eikä yasunilla ei ole millään irronnut yli 90 oiketa nopeuksia. Turbokitilla ja arrowilla on ylletty 90km/h melko pitkillä välityksillä. Metrakit, yasuni, tg , leovince ovat sitten jääneet huippunopeuksissa hitusen verran, syynä tehoalueen loppuminen 1000 kierrosta ennemmin.

Kumma kun erittäin moni on mennyt just noita 94@GPS pelkällä putkella 13/53 tai 14/53 väleillä..

cpi

18.8.2010 15:08

CPI 89 Turbokitillä ja isommallasuuttimella 14/56 välit

19.8.2010 7:15

Mh tegnicasilla 92km/h navigaattoriin 15-60 väleillä :D ja viilatulla pytyllä.

19.8.2010 19:47

x-race virit tg 13-70 suoralla 78 alamäkeen 84. 15-70 suoralla 89 alamäkeen 98. tollasii lukemii sain navigaattoriin. yllättävän hyv kiihtyvyys 15-70 ja kulkeeki viel paljo :P suosittelen noita välei jotka haluu huippuja ja kiihhtyvyyden paremman mitä yleensä muilla ;)

19.8.2010 22:32

102km/h navigaattoriin, pieneen vastatuuleen tasaisella suoralla.

20.8.2010 18:28

Leander kirjoitti:102km/h navigaattoriin, pieneen vastatuuleen tasaisella suoralla.


Nyt kyl haluaisin tietoa sun vireistä, millä päästään 102 naviin?

20.8.2010 18:38

strmix kirjoitti:
Leander kirjoitti:102km/h navigaattoriin, pieneen vastatuuleen tasaisella suoralla.


Nyt kyl haluaisin tietoa sun vireistä, millä päästään 102 naviin?

Eri viestistä otettuna:


Leander kirjoitti:Metrakitin Pro Race 2 50cc -sylinteri
SCR Corce Racing Line -pakoputki,
Metrakit Pro Race -kampiakseli, Metrakit Pro Race -laakerit,
Dellorto PHVA 21mm -kaasutin,
Polini Evolution -imukaula,
Polini Evolution -läppäventtiili hiilikuituläpillä,
Metrakit Pro Race -kytkin ja 13/50 -hammasrattaat.

21.8.2010 10:37

Korjaan vielä, että kaasutin on PHBG ja ilmansuodattimena on tällä hetkellä Pipercross, kuten myös mittaushetkellä oli.

21.8.2010 17:22

Mh ryz -06

70cc airsal, lommonen tk, 20mm Mikuni, vakio imukaula, 12/52 välit = 104 gepsiin_tasasella_ pieneen vastatuuleen.

Kuva

21.8.2010 19:56

Saman verran meni mullaki metrakitin hm70 ja 18mm kaasarilla+ lomoton turbokitti. Meni ehkä viä vähä enemmänki kun oikeen koitti. Lämpöleikkauksen jälkeen meni 96 mittariin ja gps sillon 99 ja sitte ennen sitä meni 103 mittariin ja gps en tiä mut kai se gps olis menny sitte +105.

voiko olla mahdollista

23.8.2010 21:44

voiko 50cc mopo kulkea taharin kanssa 105km/h? jos moposa on kiinni turbokit gp ja paremmat läpät ja ehkä välejä muutettu mutta muuten vakio.

onko

23.8.2010 21:47

onko mitään aeroxia mikä on 50cc ja kulkee yli 100km/h?