15.9.2010 23:23
16.9.2010 11:01
'Allu kirjoitti:Tapahtu tässä pari päivää sitten.
Melkee ajoin jonku pyöräilijän päälle, kello oli jotain 21.30 ja oli perhanan pimeetä. Tulin liikenneympyrästä pois kun yhtäkkiä joku n. 10v pentu lähtee ylittään tietä, ihan jostai puskasta ilma valoo/heijastimii tulee tosi kovaa pyörällää yhtää kattomatta tuleeko autoi tai mopoi tai mitää, näin sen vasta ku se oli siinä tiellä katuvalojen alla n. 10m päässä musta. Jarruttaa siin ei enää ois auttanu jote vedin väistöliikkeen ja ihan parin metrin päästä siitä pojasta mopolla ohi.
Samana päivänä ja samalla ajokerralla joku auto meinas tulla kolmion takaa meikää päi, ei varmaa nähny mua siel pimeellä. Oli puoliks siinä mun kaistalla jo ku jarrutti.
Että tällee...
16.9.2010 11:30
'Allu kirjoitti:Tapahtu tässä pari päivää sitten.
Melkee ajoin jonku pyöräilijän päälle, kello oli jotain 21.30 ja oli perhanan pimeetä. Tulin liikenneympyrästä pois kun yhtäkkiä joku n. 10v pentu lähtee ylittään tietä, ihan jostai puskasta ilma valoo/heijastimii tulee tosi kovaa pyörällää yhtää kattomatta tuleeko autoi tai mopoi tai mitää, näin sen vasta ku se oli siinä tiellä katuvalojen alla n. 10m päässä musta. Jarruttaa siin ei enää ois auttanu jote vedin väistöliikkeen ja ihan parin metrin päästä siitä pojasta mopolla ohi.
Samana päivänä ja samalla ajokerralla joku auto meinas tulla kolmion takaa meikää päi, ei varmaa nähny mua siel pimeellä. Oli puoliks siinä mun kaistalla jo ku jarrutti.
Että tällee...
16.9.2010 14:28
Akai kirjoitti:Valot ois kova sana tollasella pimeellä?
Akai kirjoitti:Ja jos poika on parin metrin päässä kun tulet pois liikenneympyrästä(?) niin sillonhan on joko liikenteenjakajassa tai siellä pyörätiellä?
Akai kirjoitti:Ja reaktio on aika hidas kun tuut liikenneympyrästä mis ei voi/kuulu ajaa kauheen kovaa ja näät toisen 10m päässä niin et ehdi jarrutta?
16.9.2010 16:40
16.9.2010 16:58
16.9.2010 17:01
pege-94 kirjoitti:Sivutieltä olin tulossa isommalle tielle ja olin n. 150m päässä risteyksestä, ni huomasin et poliisi -Mondeo menee risteyksestä ohi. No, uukkari siin sit nopee ja katon peiliin ni toine poliisiauto menee siit sitte samaan suuntaa. Pikkuteitä kolusin jonku aikaa ku en ollu varma et näkivätkö ja lähtivätkö perää.Eivätpä onneks tainneet nähä.
18.9.2010 9:05
pege-94 kirjoitti:Sivutieltä olin tulossa isommalle tielle ja olin n. 150m päässä risteyksestä, ni huomasin et poliisi -Mondeo menee risteyksestä ohi. No, uukkari siin sit nopee ja katon peiliin ni toine poliisiauto menee siit sitte samaan suuntaa. Pikkuteitä kolusin jonku aikaa ku en ollu varma et näkivätkö ja lähtivätkö perää.Eivätpä onneks tainneet nähä.
18.9.2010 9:10
18.9.2010 17:16
18.9.2010 17:43
särä06 kirjoitti:Ajoin illalla pimeellä kaverin kanssa 2 päällä skodella, vauhtia oli jotain 70-75. Tuli sit risteys jos oli vähä huono näkyvyys molempii suuntiin. Ajoin melkee täys kaasulla ja sit 10 metrin päässä risteyksestä hokasin et auto tulee ilman valoja vasurista aika kovaa. löin hanan täysille ja päästiin yli, auto oli joku 3-5 metrin päässä ku mentiin yli.. vähän meinas sydäri olla lähel
18.9.2010 19:12
18.9.2010 19:25
pege-94 kirjoitti:En sit tiä, viritetty mopo kun on. Veroja täs eniten pelkään. Oli joku tehovalvontapäivä, kaupungis olivat koululla ratsanneet mopot, ja varmasti oisivat mutki pysäyttäneet...
Täälläpäin virkaintosii poliisei, kuulemma.
18.9.2010 19:59
Kääntä kirjoitti:huonolla tuurilla 2 päällä äkkijarrutus -> kaatuminen -> 2 jätkää liukuu auton alle. kumpi lie sitte oli parempi vaihtoehto, yrittää jarruttaa vaiko ajaa yli--
25.9.2010 11:00