Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

20.4.2011 17:35

So... Much... Sarcasm... Can't understand!! :lol:

24.4.2011 18:08

jokunen vuosi sitten serkkupojan pysäytti poliisi ku oli lähtenyt ilman korttia (14v) kouluun peeveellä.. tietenki poliisi tuli vastaan ja testas ja posliini sai tutkaan 85 km/h serkku siihen sitte vaa totes että "no onneksi ei ollu kaikkein suurin pytty kiinni" hehhehe...

24.4.2011 19:31

^putosin tuolilta :D :lol:

24.4.2011 22:59

^kytät ois sanonu "No saat sakot anteeks jos annat miun kokeilla kui kovaa tällänen menee sit sil isoimmal pytyl" :D:D

25.4.2011 20:52

Oli siihen kohtaan varmasti täysin asiallinen kommentti. :D

26.4.2011 23:49

60@40. Ajan pihaan ja katon että ei helvetti, mistä vitusta toi tuli? ( Maija perässä pysähty siihe sitte )
Mukana 2 kaveria.

P: Taisitte tulla vähä ylinopeutta.
M: Juu.
P: Nii tota, ajokortti ja rekisteri ote.
M: Tossa.
P: Puhallappas tähän vielä.
P: Joo nollaa näyttää, katotaan viel noi paperit.
M: Juu.
P: Joo olihan ne kunnossa. Oottekos käyny revittelemässä tuolla pesäpallo kentällä?
M: Ei olla, tai oltiin me siellä paikanpäällä kun siellä jotkut muut revitteli siellä.( juu näinhän se oli )
P: No keitähän ne oli?
M: (vittuvittuvittu)
Kaveri: Joo ei me niitä tunnettu, ei varmaa ollu ees täältäpäin ne.
P: Joo no ei sitten mitään, ja muistakaa että sinne ei sitte mennä, ja sanokaa kavereille kans. ( Toinen poliisi hymy perseessä ja toine nauraa, niillä oli meijän rekkarit varmaa yllä tai jotai ku joku äijä tuli kuvaa meitä siellä kentällä jollai lintukameralla : DDD )
M: Juu hyvää päivänjatkoa.

Kyllä siinä vähän hymyilytti ku ei ees kysyny vireistä mitää ( ja ois menny sen ~85 itellä, kavereilla tosin lähes vakiot )
Ja eka tapaaminen poliisien kanssa, hyvä ensivaikutelma poliiseista tällä kertaa ( :

27.4.2011 10:28

Jykylän poliisit on kyl suht rentoja. Läppää ne ei kyl paljoa heitä.

28.4.2011 1:45

Ei nyt sillain hauskaa mutta ei noita poliiseja ihan hulluna noi mopot täälläpäin kiinnosta, juteltii poliisien kaa mopoista ym (oliha meitä siinä joku 10-15 mopoilijaa), siitä ohi meni sitten joku mopo +70kmh, poliisit vaa vähä katto ku meni siitä ohi, sanottii siihe sitte ettei tainnu olla ihan vakio mopo johon poliisi vaan totes "ei taida olla mikään näistä", ei ne siinä kyselly mistään mopoista sillai mitää vaikka jokasessa olis varmaan ollu jotain huomautettavaa :lol:

28.4.2011 22:20

oli hyvä jokuaika sitte poliisit kysy kaverilta et mikäs viritys osa tämä on ku kulki meijjän tutkaan tuo sun mopos ~70 sit kaveri vaan et joo.. son käynnistys poljin ::DD vittu et hajos. poliiseilla saatto hävettää:D

28.4.2011 22:24

Miks poliiseja hävettäis? Varmaan asian selvitettyään naurovat ittensä kipeeks mopopojan tyhmyydestä maijan etupenkillä.

2.5.2011 15:33

Mä luulen, että poliisi oli osottanut käynnistyspoljinta ja kysyny. Tai sitten mopoilija heittäny läpällä.

3.5.2011 23:20

Oltiin kesällä parin kaverin kanssa kylillä kahentoista aikoihin. Poliisit tulee siihen sitten puhalluttamaan ja syynäämään mopoja ja toinen konstaapeli tuumaa: Mitäs porukkaa te ootte, tähän aikaan täällä pyörii vaan rosvot ja juopot?
Kaveri sitten sano että kumpiakos te ootte. Sen jälkeen vietiin kaveri maijaan ja poliisit anto vähän oppia. Mitään pahempaa siitä ei onneks tullu : D

4.5.2011 17:20

aika hyvä :D

22.6.2011 2:23

Nesteen pihalla tuli setäsininen valittamaan kilven,takavalon paikasta ja vilkkujen puuttumisesta. No viikon päästä piti mennä näyttämään kyttikselle että asia kunnossa. No muistelin sitten että vilkkuja ei tartte olla joten tulostin aken sivuilta lapun kyseisestä hommasta. Kyttikselle sitten vaan näyttämään ja kehut tuli kun takavalon+kilven paikka korjattu mutta vilkut puuttuu. Ei muutaku lykkäsin lapun kätee ja hetke aikaa ne sitä pohdiskeli ja soitteli ties minne :D Hetke päästä se tuli takas sisältä puhelimesta ja sano: Mopopoika 1 polisi nolla :D

22.6.2011 2:40

Tästä voi todeta vain sen että ei ne poliisitkaan kaikkea tiedä.