Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

18.6.2012 21:58

Eihä sun nyt oikeesti piä lähettää mitään :D Ihmeellistä porukkaa KMC:llä töissä O_o Eivät vastanneet vaikka kuinka selitin etten tunne ketään Justusta eikä hän suostuisi edes lähettämään :lol: :lol:

18.6.2012 22:10

Joo en itekkää ymmärrä tota KMCeen järjenjuoksua mutta kunhan tarrat saan niin ei haittaa :D

18.6.2012 23:56

mikä on se Allrightin sähköposti. Tai missä se niitten palautelaatikko on, tai mihin laitoittakaan viestiä. Itse en löytänyt mistään. :s

18.6.2012 23:59

Meet Allrigthin sivuille ja käytät silmiäs ja etit kohan yhteystiedot nii siltä löytyy s-posti tai rullaat sivun alas.

19.6.2012 1:14

Ju5 tu5 kirjoitti:Joo en itekkää ymmärrä tota KMCeen järjenjuoksua mutta kunhan tarrat saan niin ei haittaa :D
Laitoin niille viestiä, ettei justus tarvitsekkaan tarroja ja laittakaa mulle, tuli myöntävä vastaus hetken kuluttua sähköpostiin KMC:ltä. Ei vaineskaa :D

19.6.2012 1:30

Voiperkele elkää nyt mun tarroja viekö!!!

19.6.2012 1:43

Mitenhän paljon jätkä on niitä tarroja saamassa jos niistä pitäs riittää muillekkin läheteltäväksi?! Tulee joku DHL auto pihaan ja pari lootaa tarroja :lol:

19.6.2012 1:57

Mikäs Pummitopic tää on? :lol:

19.6.2012 2:44

240turbo kirjoitti:Mikäs Pummitopic tää on? :lol:

Ollu pummi topic varmaan kohta jo puolvuotta :D

19.6.2012 3:08

Gogge kirjoitti:Mitenhän paljon jätkä on niitä tarroja saamassa jos niistä pitäs riittää muillekkin läheteltäväksi?! Tulee joku DHL auto pihaan ja pari lootaa tarroja :lol:

tähän määkin haluun vastauksen.

Malossilta olis tullu itelle laatikollinen tarroja, mutta asuinkin suomessa, niin eivät lähettäneetkään sitten :paha:

E: Tulikin innostuttua runoilemaan parille isommalle valmistajalle... Micheliniltä tuli vastaus nopeasti, että he lahjoittavat minulle 3 Rengassarjaa autoon :D

Selitin Michelinille, että harrastan autourheilua ja olisi mukava saada heiltä reksvisiitta kilpailuihin. Tulikin sitten jackpot, ilmoittavat minun valitsemaan jälleenmuyyjään, että saan sieltä sarjat hakea..

Vastineeksi laittelisin tarroja autoihin, ompelisin merkin ajopukuuni ja teippaisin kypäräni Michelin teemaiseksi.

Ja viesti oli oli nettilaskurin mukaan 5204 merkkiä pitkä. Ja sisälsi kuvia autoista ja pokaaleista okei pokaalista :lol:...

Tuli myös GoProlle kirjotettua sama viesti :D mitäköhän mahtaa tulla?

19.6.2012 9:52

Oikeesti? -kateellisena täällä :seko:

19.6.2012 10:55

^^ Kateellisena :paha:

Vastaako Allright sähköpostiin? Mulle ei oo ainkaa viel :)

Viikko sitten lähetin noi sähköpostit ja tähämennes tullu GoProlta, Pirelliltä, Brunotilta, NGKlta ja 24MXltä :) Odottelen vielä Micheliniltä, Monsterilta ja aika monelta muulta :D

19.6.2012 12:42

Allrighti vastaa nopeesti viesteisiin. Mulle laittoivat että lähettää muutaman tarran tällä viikolla :)

Et kai saa mutamies siihen mopoos niitä Monsterin tarroja lätki :D

19.6.2012 13:08

No, tuli eilen luettua tämä topic ja siitä alkoi pummin elämä :D Duell lähetti heti vastauksen että tarrat ovat loppuneet mutta lähettää niitä kun tulee lisää, mutta en edes kysyny duellilta eli mikähän firma hoitaa?

19.6.2012 14:01

Solikka, enkai mä mun kaunista detsii jonnetarroill tuhoo ;) En mä kyl tiiä et mihi ne menee mut ei detsii ainakaa :D Myyn jollekki jonnel ku tulee vastaa.

Oon vielki kateelline :(

Edit: Oliha toi allrighti sähköposti se info@allright.eu ?