Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

17.4.2011 10:56

jjerE__ kirjoitti:Ei liity niinkään mopolla sattuneeseen tilanteeseen, vaan pyörällä.

Kyytsäsin kaveria pyörällä ja sitten takaa tulee polkupyöräpoliisi tuhatta ja sataa rinnalle, ohi ja slaidissa jarrut pohjaan. Tietenkin se lensi nurin samalla huutan, että: ''Seis lain nimessä !''
Oli siinä minulla ja kaverilla naurussa pidättelemistä. :roll:

onko nää nyt niitä virkaintoisia poliiseja?
No joo kyllähän yks mp teki uukkarin ja tuli pyörätielle pysäyttämään kun itsellä oli kaveri kyydissä :D

17.4.2011 13:32

^^Olikoha eräs S.llä alkava lappeenrantalaine bike poliisi :lol:
Kaikki tääl asuvat tietää ketä tarkotan.
Anteeksi OT.

17.4.2011 13:46

Poliisi sano että kerro ny vaa ihan suosiolla missä se turbonappi on :P

17.4.2011 14:58

LaneKit kyllä oli :D sama poliisi toi alakoulussa meille jäätelöä :roll:
Viimeksi muokannut jjerE__ päivämäärä 17.4.2011 15:51, muokattu yhteensä 1 kerran

17.4.2011 15:07

jjerE__ kirjoitti:Ei liity niinkään mopolla sattuneeseen tilanteeseen, vaan pyörällä.

Kyytsäsin kaveria pyörällä ja sitten takaa tulee polkupyöräpoliisi tuhatta ja sataa rinnalle, ohi ja slaidissa jarrut pohjaan. Tietenkin se lensi nurin samalla huutan, että: ''Seis lain nimessä !''
Oli siinä minulla ja kaverilla naurussa pidättelemistä. :roll:

Anteeks nyt menee pahasti ohi ja aiheen mutta, en voinu olla hajoomatta tälle :DD Hyvä ku pysyin tuolillani ku repesin nii pahasti. Ja kissaki säikähti ku se nukku mun sängyllä : DD

--- END of OT

17.4.2011 15:55

Hehe Lontoossa kun olin niin poliisit meni Segwaylla :D
Ja mullaki viime kesänä oli semmoenn juttu että keulin polkpyörällä ja poliisi hidastaa viereisellä tiellä ja huutaa ''Nyt se etupyörä maahan!!''. Olin silleen aha ja tiputin keulan :D Sit lähti poliisi taas kiihdyttää pois :D

17.4.2011 17:59

Läbä kirjoitti:Ja mullaki viime kesänä oli semmoenn juttu että keulin polkpyörällä ja poliisi hidastaa viereisellä tiellä ja huutaa ''Nyt se etupyörä maahan!!''. Olin silleen aha ja tiputin keulan :D Sit lähti poliisi taas kiihdyttää pois :D

En oo ite tommosee tullu törmättyy vaik on paljon pyöräl keulittu ja poliisi sedätkin nähneet :eek: Kaveri kerran vaa keuli ja sit veti niille natsitervehdyksen etupyörä ilmas ja jatko vaa matkaa :D :D Poliisit vaa näytti naurava ja morjensti takas.

17.4.2011 20:57

-
Viimeksi muokannut RM_96 päivämäärä 22.12.2011 16:33, muokattu yhteensä 1 kerran

18.4.2011 20:47

MarttilaGP kirjoitti:Mut puhallutettii tossa Perjantaina, nii sitte ku rupesin ottaa kypärää poies nii sitte se pollari sano että "puhallas toho pillii " sitte sanoin sillee et oisin "kännissä" että : "emmää oo mitää ottanu hei oikeesti.."
sitte puhalsin ja sen näytti nollaa ja sanoin pollarille että "haha menit halpaa =DD" sitte se vaa totes että niin meninkin ;D

ömh... Sehän oli hieno tarina.. :roll:

18.4.2011 21:45

oot kyllä aika vekkuli 8)

18.4.2011 22:33

hahahah repesin ja halkesin ja tipuin vielä tuolilta :lol: :lol: :lol:

Re:

19.4.2011 16:57

Minäkin :lol: :lol:

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

19.4.2011 19:22

Pientä vittuilua havaittavissa :D :D

Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi