Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Re: Tarratopic

14.6.2012 8:13

Kolmetoista kirjoitti:Tuleeko tuohon millaset postikulut? Pitäis tilata tuota kun olis yammussa pari osaa mitä vois teippailla..

Mulla tuli muistaakseni jtn 2€ postikulut. Tilasin 2kpl tommosta palasta mitä linkkasin. Eli p-kulut ei oo pahat. :D

Tuohan on puntoina, eli tohon tulee jonkin verran hintaa lisää.

Re: Tarratopic

14.6.2012 11:02

Touko kirjoitti:Onko toi samaa mitä sylinterillä? Ainakin samannäköstä. Helppoo toi on kyllä käsitellä. Koita vielä siistiä noita kulmia :))

Jos joku nyt ei ole vielä tajunnut, niin hänen kaikki tavaransa on ebaysta, tekee sieltä tilaamalla bisnestä. Ihan näin offtopikkina ajattelin ilmoittaa.

Ei siinä sinänsä mitään pahaa, mut naurattaa niiden puolesta jotka ovat ostaneet 4kpl vilkkuja 50e, kun ne maksavat ebaysta tilattuna noin 10e. :)

14.6.2012 13:06

Kannattaa pistää KMCeellekkiin että pyytää tarroja niiltäki saa niitä :D

14.6.2012 20:33

No perkule
Oon laittanut tosi monelle firmalle viestiä mutta vasta GoProlta, NGK:lta, Continentalilta ja Micheliniltä on tullut...
Oon lähettäny pyynnöt Red BullilleVastattiin etteivät lähetä., Brunottille, Pirellille, Öhlinsille, Talonille, GoodYearille jne jne... Muistaakseni Öhlinsiltä vastattiin, muttei muista...

Ja oon odottanu noita jokasta varmaan jo kuukauden tai enemmän. No, kärsivällisyyttä täytyy olla ja onha ne lopuksi vaan tarroja mitkä saa ilmaseks... :)

Ja onko ketään muu saanut Öhlinsiltä tarroja? Laittakaa kuva tänne jos ootte? Haluun nähä millaset tarrat on... ;) :D

14.6.2012 21:37

turha odottaa niit tarroja koska voi olla ettei lähetä yhtään mitään, koska täällä on nyt ollu kauhee tarrabuumi ja monet vastannu etteivät lähetä. Et ei kannata odottaa vaan ajatella et tulee jos on tullakseen :D

14.6.2012 21:48

Osa on saanu aiemmin jostain kymmeniä ja nytten ei ollenkaan. Kohta 3kk ootettu Monster Energyn tarroja :D

14.6.2012 22:42

Mikään tarrabuumi ole. Onhan noit pyydelty iät ja ajat.
:D Itselle tuli alussa noita tarroja aik reilusti, nyt sitten pari hiljaista viikkoa. Tuuduttautuen siihen että usasta kestää..

14.6.2012 22:54

Kirjotin tässä illan kuluksi allrightille että pistäkääs mullekkin tarroja :lol:

15.6.2012 9:43

Ei kait niitä tarroja enää saa, kun motottilaiset on jo rohmunnu kaikki! :lol:

15.6.2012 10:44

Nää tuli mun Unionfive tilauksen mukana.
Kuva

15.6.2012 12:04

Jess kolme päivää ja postissa tuli 6 NGK tarraa, A4 valkoisia Pirellin tarroja ja yksi iso Brunotin tarra ja A5 Brunotin tarraarkki (:

15.6.2012 17:27

Jospa mä ton stickerbombaamisen sijast vaa laittasin tota carbontarraa :) Ainaki svingi vois aika komee.

15.6.2012 17:44

Vois olla aika
╔╗╔╗╔══╦╗╔╗╔══╗
║╚╝╠╩╗╔╣╚╝╠╩╗╔╝
║╔╗║╬║║║╔╗║╬║║
╚╝╚╩═╩╝╚╝╚╩═╩╝
:D

Re: Re: Tarratopic

15.6.2012 23:33

Zoner v2 kirjoitti:Tuohan on puntoina, eli tohon tulee jonkin verran hintaa lisää.

Kuva
hehhe ;) PUNTINA siis

16.6.2012 0:03

No ihan sama. :D Pilkunnussija en ole. :D