Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
17.8.2012 18:32
Päivän naurut
Mahtava video ja aika hullu tuo Tigerman
17.8.2012 20:30
0:57 -> 1:00 huutonaurua
20.8.2012 21:12
Kyseinen tiger mikä videos esiintyy kilahti kiinni motofestissä ja tuli tiensä päähän. Uus tigerman video on suunnitteilla. Stunt Freaks Team porukat on mukana yhteistyössä tulevassa tigerman videossa. Jotta tigerman legenda elää ni myin pojille mun oman tigerin ja toivon et se jatkaa kunnialla eteenpäi!
21.8.2012 13:12
Tuollanen lyhyt pätkä on tullu tehtyä lisää tulee jos jaksan tehä
http://www.youtube.com/watch?v=7hk1PRMU01s
22.8.2012 18:33
Erittäin kiinnostava
turha! video
22.8.2012 19:59
Perus äänet, eikä mitään ihmeempiä....?
22.8.2012 20:31
No, ehkä on joidenkin mielestä turha video. Mutta tossa oli tarkoituksena tehdä tollanen pieni video, niitä vvarten jotka miettivät esim. putki valintaa. Tuosta saa kuitenkin aika hyvin selivlle tehoalueen ja sillee. Itseäni olisi ainakin aikoinaan auttanut jos olisin löytänyt tuollaisen soundcheckin Derbin kurittomastaputkesta, että olisin saanut tietää kunnolla sen tehoalueen yms. Ja selvyydeksi sanon vielä, etää mopohan on kaverin.
Kanavalle on tulossa kuitenkin paljon kunnollisia videoita, keulimista, ajelua ja sillee. GoProlla kuvattuna.
Toivottavasti nyt tajusitte videon idean.
22.8.2012 21:21
Kerro mullekin, miten päättelet tehoalueen moposta, jota kierrätetään paikallaan.
22.8.2012 21:52
No voi huoh!
vaikka siitä kun mopoissa on joissain rajoitin, kuinka hyvin kiertää rajoittimelle. Tai kuinka kauan ehtii olla piikillä ennen rajoitinta. Tuossa videossa Pösö ei taida mennä missään vaiheessa rajoitimelle, mutta lähellä käy. Ihan eriasia sitten mopoissa jossa ei ole rajoitinta. Ja joissain Derbin kierrätys videossa kuvataan kierrosmittaria. Siitäkin saa aika hyvin infoo, vaikka kusettaakin hieman.
Älysitkö?
23.8.2012 15:23
Ehei sitä tehoaluetta paikallaan pysty päättelemään. Tasavääntönen putki ottaa yhtä nopeasti sähköjen huippukiekat kuin ylävääntöinen. Vauhdissa tulee meinaan reilusti enemmän pakopainetta mitä paikallaan ja siinä astuu esiin putken muotoilu. Ennenkaikkia säädöt on vaikuttava tekiä. Ylävääntönen putki ei kierrä jos ylhäältä käy rikkaalla. Sama asia keskivääntösellä jos alhaalta käy laihalla.
23.8.2012 16:12
Joo mutta kyllä tossa vakion, kurittoman ja tehoputken eron huomaa. ehkä oli vähän huono video, mutta kiitos palautteesta ja seuraavaksi tulee sitten videota varmaankin kikkailusta yms.
23.8.2012 17:37
ei siinä huomaa muutakun että tehoputki kiertää korkeammalle kuin kuristettu vakio..
25.8.2012 8:56
tossa teille eilen valmistunu stuntti pätkä
ei varmaa haittaa et tos on toi kevariki
http://www.youtube.com/watch?v=CgULEWsdJic&feature=plcpnauttikaa