Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Kypäräkamerat

26.10.2012 18:49

Yli 2,5h ni akku alkaa loppumaan.. Saaks movie makerilla käännettyä kuvaa? Ku joskus muistaakseni vaihoin oikeen ja vasemman paikkaa.. Jos esim. gopron länttäis lokarin alapuolelle, mitä joku täällä jossain sano.. :s

26.10.2012 19:31

Mitä tarkoitat kääntämällä? Kuvan kääntämistä pystyasentoon vai? Eiköhän se laajakuva ole kaikkista paras silmälle :)

26.10.2012 20:35

Eiku siis pyöräyttää 180 astetta. Muutn kuva olis ylösalaisin :D Mikään muu ei muuttuis kuin yläpuoli vaihtus alapuoleks..

26.10.2012 20:50

Goprossa on asetus millä kuva pystyy "kääntämään". ainakin Hero 2:ssa

28.10.2012 14:31

kuvaamani video "hajosi" kun avasin sen vegasilla siitä tuli mp4 tiedosto enkä pysty enää avaamaan sitä, eli se oli alkuperäinen video. saako sitä "korjattua"

Onko kellään käynyt tälläi ?

28.10.2012 20:11

joru95 kirjoitti:kuvaamani video "hajosi" kun avasin sen vegasilla siitä tuli mp4 tiedosto enkä pysty enää avaamaan sitä, eli se oli alkuperäinen video. saako sitä "korjattua"

Siis mulla ainakin menee suoraa mp4 tiedostoks kun vegesiin tavarat tiputan, sitten vaan renderaan sen wmv tiedostoks

28.10.2012 20:41

pennywise] kirjoitti:
joru95 kirjoitti:kuvaamani video "hajosi" kun avasin sen vegasilla siitä tuli mp4 tiedosto enkä pysty enää avaamaan sitä, eli se oli alkuperäinen video. saako sitä "korjattua"

Siis mulla ainakin menee suoraa mp4 tiedostoks kun vegesiin tavarat tiputan, sitten vaan renderaan sen wmv tiedostoks

Siis mulla se alkuperäinen, leikkaamaton video "hajoaa", eikä pysty edes vegasilla avaamaan. Kamera on Gopro hero 2

28.10.2012 20:47

Pystytkö muilla editointi ohjelmilla muokkaamaan?
Onkohan sulla huono versio vegasista käytössä?
Muistelen että jossain vanhemmassa vegasissa piti olla quiqtime asennettuna että toimi mp4 tiedostot.

28.10.2012 20:55

Mul on vegas 11, mut pitää vaa kopioida alkuperäinen video, jos haluaa säästää sen.

28.10.2012 21:27

ei vittu hyvä minä. se tekeekin jonkin "SFK-tiedosto (.sfk)" jutun sen alku peräisen "nimellä" eli alkuperäinen video on tallella...... Olisi kannattanut katsoa tarkemmin....

28.10.2012 21:41

Juu, niinhän se tekee. Itsekkin olen miettinyt, että mikä tuon .sfk tiedoston rooli on.

29.10.2012 21:11

Aattelin ostaa tuommosen contour roamin ja siihen 16gb kortin ja semmosen kiinnikkeen mikä on pultilla kiinni,mites kestäääkö tuo roam iskuja miten kun laskettelussa ja mopoilussa niitä voi tulla :D

29.10.2012 21:39

Kestää.
Väitän ettei niin paljon kuin gopro, mutta kestää kuitenkin ihan hyvin. Se muovikuori härpäke contourille parantaa varmasti kestävyyttä.
Minun mielestäni yksi ominaisuus joka monesti unohdetaan goprota ja contouria verratessa on koko ja muoto.
Contouri on kätevän taskulamppumainen, mutta asettaa rajoitteitakin.

30.10.2012 16:22

Olisko kenelläkään myynnissä jonkun sortin kameraa? Mielellään gopro tai Contourin kameroita. LAittakaa yv!

30.10.2012 22:43

Tuossa tuli MTV3 MAXilta Moottoripyöräpäiväkirjat -niminen sarja jossa kolme tyyppiä kiertää BMW katuenduroilla eurooppaa. Ainakin kaksi Contouria niillä oli mukana ja hyvää pätkää niistä tuli :) Tietenkin niitä videoita aina muokataan.