Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Keuliminen

31.7.2012 0:04

Lähtiskö gilera rcr:llä keulaa paremmin väleillä 11/60 vai 11/70? vai joillain muilla?

31.7.2012 0:50

Riippuu vähän muista vireistä..? Mutta noista 11/60 joka tapauksessa, ehkä pidemmätkin..

31.7.2012 1:10

Gogge kirjoitti:Riippuu vähän muista vireistä..? Mutta noista 11/60 joka tapauksessa, ehkä pidemmätkin..

Kaasarin reikälevy pois isompaa suutinta ja kurii jonkun verran porattu.

31.7.2012 1:32

ite nostelen vakioväleillä ;) mutta en paljoo :lol:

31.7.2012 21:20

Tänään olin katsomassa kun kaverit keuli. En viitsi itse alkaa keulimaan kun menee pian ympäri.
Viimeksi muokannut DerbiKeisari päivämäärä 2.8.2012 0:23, muokattu yhteensä 1 kerran

31.7.2012 22:42

Olis se mukava nostella keulaa piikillä/isommalla ettei tarvis aina kävelyvauhteihin pudottaa vauhtia. Räsällä tuli eilen kokeiltua miten se nostas niin kyllähän se nostaa kovemmasta vauhista ku rieju mutta ei se vauhti ole kovin kova... Eikä sillä viiti muutenkaan keulia.

31.7.2012 23:17

Tännään sain slaikalla veettyä vähän ekoja keulimisia, vasta matkaa n. 2 metriä mutta kyllä se siitä ku alkaa tottuun ja rupeaa toimiin tuo mopo kunnolla. :D Jarrunkäyttö ois hyvä opetella ihan eka :D

5.8.2012 22:59

Olen hieman opetellut keulimaan, minulla on delpi x-race, Metrakit thrower tehari,rajoittamaton cdi-boksi ja 80 suutin, vakiovälit (12/65) kulkee n.75-80kmh. En haluaisi vaihtaa pidempiä välejä koska aijon vielä hommata kevarinkin. eli onko tuolla vempeleellä vaikea keulia ? (anteeksi tämä hieman idioottimainen kysymys :D ) mutta kuitenkin...

6.8.2012 1:17

No ei. Sillon joskus ku mulla oli vie kyykkymopo nii ei ollu ikinä tullu keulittua mut silti täysin vastaavalla vehkeellä pystyin nosteleen tosi helposti :D Sitä paitsi se on aivan sama kulkeeko se mopo 75 vai 130, suorituskieltoo joka tapaukses tulee jos jäät kiinni

6.8.2012 12:43

Samuelo45 kirjoitti:Olen hieman opetellut keulimaan, minulla on delpi x-race, Metrakit thrower tehari,rajoittamaton cdi-boksi ja 80 suutin, vakiovälit (12/65) kulkee n.75-80kmh. En haluaisi vaihtaa pidempiä välejä koska aijon vielä hommata kevarinkin. eli onko tuolla vempeleellä vaikea keulia ? (anteeksi tämä hieman idioottimainen kysymys :D ) mutta kuitenkin...

Mulla oli ennen samat virit, paitsi välitykset 13/65. Keulan sain ilmaan 3 vaihteella ilman kytkintä joten uskon että opit helposti. Ja mulla on nyt siis derbi x-race vakio putkella. saan sen keulan edelleenki ylös ja jaksaa vääntää keula pystyssä 6 saakka. Joten ei pitäis olla ongelmaa keulimisen kanssa ;)

6.8.2012 16:14

Samuelo45 kirjoitti:kulkee n.75-80kmh. En haluaisi vaihtaa pidempiä välejä koska aijon vielä hommata kevarinkin.

Sä saat verot + suorituskieltoa jne mukavaa jo noilla nopeuksilla, 65km/h on se maaginen raja. Eli eikun pitempää väliä vaan kiinni, ei sillä oo mitään väliä. Paitsi jos haluat oikeesti sen kevarin, niin laita vakioputki kiinni. Sillä usein parhain keulia, kun vääntää tasaisesti, koko kierrosalueen läpi ts. ei ota piikkiä.

7.8.2012 2:23

Väsätää kaverin kaa nappirajotin, nii sit ei oo pelkoa veroista, sun muista :D

7.8.2012 12:17

Paitti jos polizeit huomaa sen..

7.8.2012 14:48

Eikös poliisit huomaa aika herkasti nappirajoittimet? Ainakin ite oon kuullut että ku ne alkaa epäillä sellasta ne myös löytää sen.

7.8.2012 15:10

Ei jos käyttää vähänki mielikuvitusta ja aikaa.