15.3.2011 23:13
Fägg kirjoitti:Fägg kirjoitti:käpäzz kirjoitti:Edelleen sitä wurth tehopesua tai sitte lämmität kuumailmapuhaltimella ja raaputat kädellä pois jos on pienempää liimapintaa... tai sitte ihan kynsilakan poistoaineellaki saa hyvin.
Jooh, kokeilen eka vettä, jos se ei niin hiustenkuivaaja.
15.3.2011 23:26
15.3.2011 23:38
-Masi kirjoitti:Millähän tuon runkoon, moottoriin ja vanteisiin pinttyneen paskakerroksen saisi pois?
15.3.2011 23:50
HeGee` kirjoitti:Fägg kirjoitti:Fägg kirjoitti:käpäzz kirjoitti:Edelleen sitä wurth tehopesua tai sitte lämmität kuumailmapuhaltimella ja raaputat kädellä pois jos on pienempää liimapintaa... tai sitte ihan kynsilakan poistoaineellaki saa hyvin.
Jooh, kokeilen eka vettä, jos se ei niin hiustenkuivaaja.
rättiin sinolia ja sillä hinkkaat sen liimatahran pois
16.3.2011 0:02
-Masi kirjoitti:Millähän tuon runkoon, moottoriin ja vanteisiin pinttyneen paskakerroksen saisi pois?
16.3.2011 0:35
laazeri kirjoitti:-Masi kirjoitti:Millähän tuon runkoon, moottoriin ja vanteisiin pinttyneen paskakerroksen saisi pois?
Kaveri kehuskellu motoxin liotinpesuainetta maasta taivaaseen mutten oo itse kerenny testailemaan minkälaista tavaraa on. Eipä se kallista ole joten sitä voipi kokeilla myös, pullon suutin kuulema täys paska että se kannattaa vaihtaa. Sentään löytyy loputon määrä teollisuuspesuainetta iteltä hallilta ja sillä muuten lähtee paska ja maalitkin jossei laimenna tarpeeks.
[TEIKKU] kirjoitti:-Masi kirjoitti:Millähän tuon runkoon, moottoriin ja vanteisiin pinttyneen paskakerroksen saisi pois?
Kunnon pesuaineilla vain, jollaki joka tarkotettu johonki traktoreiden jne. pesemiseen. Ite oon saanu Wurthin Tehopesulla paskat pois hyvin. Ja painepesurilla viä päälle.
23.3.2011 21:32
23.3.2011 22:05
Tupsi kirjoitti:Mitä ainetta kannattais käyttää penkin putsaamiseen?
Loistaa vaan ihan mukavasti punasesta penkistä kaikki öljytahrat.
23.3.2011 22:48
24.3.2011 22:09
24.3.2011 22:21
Topsa- kirjoitti:Itse olen käyttänyt jos kaikennäköistä moottoripesua yms tehoainetta mutta ei ole Fairyn voittanutta
24.3.2011 22:28
2.4.2011 14:40
2.4.2011 15:54
Motorman69 kirjoitti:pitääkö/kannattaako katteisiin laittaa jotain vahaa tai hoitoainetta ? Vaikuttaako se tarroihin.
Sitten pitäs saada jotain totaalista myrkkyä koneen/vanteiden pesuun olen kokeillut jo bensat jne. Kaasarinpesuaineella kyllä lähtis mutta en viittis sitä käyttää. Mitä aineta suosittelette? niin ja kertokaa myös mistä niitä sais.
2.4.2011 16:57
Motorman69 kirjoitti:pitääkö/kannattaako katteisiin laittaa jotain vahaa tai hoitoainetta ? Vaikuttaako se tarroihin.
Sitten pitäs saada jotain totaalista myrkkyä koneen/vanteiden pesuun olen kokeillut jo bensat jne. Kaasarinpesuaineella kyllä lähtis mutta en viittis sitä käyttää. Mitä aineta suosittelette? niin ja kertokaa myös mistä niitä sais.