Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

1.6.2012 14:58

AceFin kirjoitti:IMO parempi puhua tarrojen ruinaamisesta kuin olla hiljaa. Jos täällä ei siitä keskusteltaisi, niin olis aika hiljanen topikki.

Kyllä voi tarrojen ruinaamisesta puhua, jos siihen saadaan enemmänkin sisältöä. Nyt kuiteskin on tätä samaa vanhaa kaavaa, "Mistä vois tilata tarroja????" --> "Mitä lähetän noille et saan tarroja??" --> "Hö ne ei oo viäkää vastannu:o" ---> "Kauankoha noilla tarroilla kestää tulla????????" ---> "Jee tänää tuli postissa tarrat, 5 blkal, 3 lakflkf, 8akllkf ja hihamerkki! Lisäks jotain mitä en ees pyytäny:D Vähänx helmee!"

Tätä keskustelua täältä suurin osa, joten mikä järki koko topici täyttää tällä?

1.6.2012 15:04

Mömmis kirjoitti:ja hihamerkki!

Huutonaurua :lol:

Totta. Tuollaista samaa keskustelua siellä kokoajan on. Joku huomaa tämän pummimisjutun ja alkaa kysellä että mistä niitä saa. Kannattaa selailla vähän topiccia ja kysyä vasta sitten jos on kysyttävää.. :roll:

1.6.2012 15:13

Tarrojen pummimiselle pitäisi tehdä oma topicci, vink vink.

1.6.2012 15:16

Ei nyt kumminkaan, kun yli 40 sivua ja 5kk tästä jauhettu niin kaikki oleellinen löytyy tuolta väliltä. Lopettaa vaan turhien jo ennalta kysyttyjen kysymyksien kysymisen. (<--- Olipa vaikee kirjottaa :lol: )

1.6.2012 16:27

Tänään tuli sähköpostiin monsterilta vastaus. Eihän siitä ole kuin 3 kuukautta kun sinne lähetin viestiä. :lol: Sitten vaan odotellaan tarroja. Olen myös lähettänyt pari kertaa allrigtille tarrapyynnön, mutta eivät ole vastanneet eikä ole tarroja näkynyt.

1.6.2012 18:48

Laitoin Monsterille viestiä, meni noin kaksi kuukautta että vastasivat ja lupasivat lähettää tarroja. Nyt on aikaa mennyt melkein toiset kaksi kuukautta, saa nähä tuleeko niitä koskaan :lol:

1.6.2012 20:10

mulle meni viikko vastata ja lupasivat laittaa tarroja, mutta toimitusaika n.8 viikkoa :lol:

1.6.2012 20:14

Mulla tuli monsterin tarrat viikossa. :)

1.6.2012 23:54

Kuinkas monelle tuli 24mx ilmaistarrat? Itelle tuli eilen :)

1.6.2012 23:57

Mulle tuli edellispäivänä. Olin jo unohtanut että lähetin niille tiedot kun oli facebookissa se juttu.. Sitte ku kotiin tulin niin 24mx-tarra-arkki siinä ni johan ihmetytti :D Ihan nättejä ovat..

Tarratopic

2.6.2012 0:23

Mömmis kirjoitti:
AceFin kirjoitti:IMO parempi puhua tarrojen ruinaamisesta kuin olla hiljaa. Jos täällä ei siitä keskusteltaisi, niin olis aika hiljanen topikki.

Kyllä voi tarrojen ruinaamisesta puhua, jos siihen saadaan enemmänkin sisältöä. Nyt kuiteskin on tätä samaa vanhaa kaavaa, "Mistä vois tilata tarroja????" --> "Mitä lähetän noille et saan tarroja??" --> "Hö ne ei oo viäkää vastannu:o" ---> "Kauankoha noilla tarroilla kestää tulla????????" ---> "Jee tänää tuli postissa tarrat, 5 blkal, 3 lakflkf, 8akllkf ja hihamerkki! Lisäks jotain mitä en ees pyytäny:D Vähänx helmee!"

Tätä keskustelua täältä suurin osa, joten mikä järki koko topici täyttää tällä?

Nojoo, toi on kyllä totta. Ihmisten pitäis opetella käyttämään paremmin hakua.

3.6.2012 14:30

Onko kukaan tilannu racestylesilta tarrakittejä? Itseäni arvelluttaa tuo maksamis puoli kun ei ole paypal tunnuksia. Ja onkohan näiden kittien laittaminen itse aivan mahdotonta?

3.6.2012 20:00

Sori vähän offtopic mutta derbin uudelleenmaalaus ois tulossa oisko jotain ideoita/esimerkkejä, tarrojakin siis saa tietenki ehdottaa. ;) :)

3.6.2012 20:14

Helpompi neuvoo jos ois kuvaa derbistä

3.6.2012 22:25

-Oudi- kirjoitti:Onko kukaan tilannu racestylesilta tarrakittejä? Itseäni arvelluttaa tuo maksamis puoli kun ei ole paypal tunnuksia. Ja onkohan näiden kittien laittaminen itse aivan mahdotonta?

Minä esim. olen tilannu. Tilisiirrolla voi maksaa ja on luotettava paikka. Tarrojen laitto on helppoo kun tekee rauhassa ja on hyvät hermot. Kannattaa käyttää saippuavesiluiosta jota ruikit tarran alle ja laitat sen oikeeseen kohtaan, jonka jälkeen lastalla vetelet sen liuoksen pois.