Vois kai tuota itsekkin..
Malli/Vuosimalli: Gilera RCR, vuosimallia 2007.
Historiaa: Tuli ruoskattuun kilvelliseen S1seen päittäin vaihdossa, oli leikannut kiinni ja virtalukon avaimesta aina epäselviin vakuutuspapereihin asti oli puutteita.. Ensi töikseni vaihdoin jäähdytin nestesäiliön, jonka takia oli leikannut kiinnikkin kun oli vuotanut nesteet= lämmenny -> leikannu. Sitten Kaasalaiselta tuli useimpien satojen eurojen edestä osia, johon kuuluivat muunmuassa mäntäsarja, kytkinlevyt ymsymsyms. Sähköt piti käydä täysin läpi, vilkut ja valot ei toiminu yms.
Muutaman kuukauden jälkeen Gilera saatiin henkiin ja ajokuntoon. Ajelin alle puoli vuotta ilman korttia, pihalla, enon maatilalla yms. jonka jälkeen sainkin kortin ja pääsin ajelemaan laillisesti liikenteeseen.
Kaikkea pientä vikaa ollut vuoden aikana nytten, enimmäkseen sähköjen kanssa oli aluksi kunnes ne tuli käytyä toisen kerran läpi ja vedettyä muutama uusi johto ja jännitteensäätäjäkin tuli uusi.
Tekniikka ja Voimansiirto: Tyhejennetty vakioputki, ei holkkia eikä katalysaattoria. 90suutin ja 11/53 välit.
Muu Ulkonäkö: Kaikkea pientä tullu laiteltua, vilkut, omatekemä kilventeline ja siihen led-takavalo, uusi tanko, peili, supermoto lokari
ainakin 10x paremman näkönen kun entisellä KTMn lokarilla ja 100x parempi kun vakiolla.., pari hubasta tarraa yms.
Tekniset Tiedot (teho, huippunopeus ym.): Kiihtyy pirteästi ja kulkee ehkä sen 60-65, pitäisi kokeilla GPSiin..
Parannettavaa/Tulossa: Numerokilpeä
hussen? taikka uutta maskia, samalla etulokarin maalaan punaiseksi.
Kommenttia saa laittaa galleriaan jos haluaa.