4.5.2012 19:17
Ka$a kirjoitti:no sense, miksi poiketa tutusta ja turvallisesta jonkun 50snt/100 km säästön takia? mikä siinä on niin jännää kun tankissa onkin vähän "kisasempaa" polttoainetta? Ja kyllä myrkkyä toi on, jos kukaan on fysiikan tunneilla kuunnellut niin etanoli on myrkyllistä
[peltsi kirjoitti:Mitenkäs tämän RE85 kans toimii tuorevoitelu? Mielenkiinnosta voisin PVn laittaa kesän aikana kulkemaan tällä etanooli litkulla. 9. luokalla muistan kun kemiassa sekotettiin alkoholia ja ruokaöljyä, ei sekoittunut vaan öljy jäi alkoholin päälle omaksi kulpaksi. Kuitenkin 2T öljy ja ruokaöljy on ihan eri tavaraa, mutta öljyä ne kuitenkin on.
Onkimato kirjoitti:Juuri tuontakia en tätä mopooni tunkisi kun ei voi tosiaan tietää varmanpäälle miten se vaikuttaa. En ole niin rikas että viitseisin alkaa omia testailuja tekemään. Parempi siis pysyä tutussa ja turvallisessa 98 bensassa. Kulutuskin on pienempi, ei tarvitse tankata niin usein. Paskaa tavaraa siis IMO
hopperman kirjoitti:eheen tätä mämmiä mopooni tankkais, 2tahissa voitelu kärsii ja kuluts nousee 30% suuttimien vaihdon takia koska muuten kävisi laihalla...
ja 4tahtiinkaan en tankkaisi, jos mopo seisoo yli viikon alkaa kaikki osat vähitellen syöpyä..
halvemnmaksi tulee vaan ajaa sillä 98:lla, eise paljoa enempää maksa ja varmanpäälle on aina parempi pelata
4.5.2012 19:31
radon- kirjoitti:Ka$a kirjoitti:no sense, miksi poiketa tutusta ja turvallisesta jonkun 50snt/100 km säästön takia? mikä siinä on niin jännää kun tankissa onkin vähän "kisasempaa" polttoainetta? Ja kyllä myrkkyä toi on, jos kukaan on fysiikan tunneilla kuunnellut niin etanoli on myrkyllistä
Tuon logiikan mukaan kaikki mikä on ihmiselle myrkyllistä, mukaanlukien myös bensa joka tappaa ihan siinä missä viinakin, ei kelpaa mihinkään. Miksi pitäisi käyttää tuttua ja turvallista, jos kaikki menisi aina saman kaavan mukaan kuin ennenkin niin eihän elämässä olisi mitään uutta? Ja minkähän takia ylipäätään tuota koko litkua on tuotu markkinoille jos se on kerran niin perseestä eikä sovellu mihinkään?
4.5.2012 19:53
4.5.2012 19:59
4.5.2012 20:05
Torkki kirjoitti:Eiköhän tässä nyt kuitenkin ole kyse silkasta kokeilunhalusta? En usko kovinkaan moni tähän RE85 polttoaineen käyttöön alkaisi vain ja ainoastaan sen säästön toivossa, vaan tarkoitus on kokeilla sellaista, mitä ei ole vielä moni koittanut. Itsekään en tähän polttoaineeseen siirtyisi, mutta eikös se nyt ole ihan kunnioitettavaa että joillakin on intoa tällaiseenkin..
4.5.2012 20:18
4.5.2012 20:28
4.5.2012 20:59
4.5.2012 21:16
Palezu kirjoitti:Ka$a:n on näköjään aivan turha yrittää päteä mitään tässä ketjussa, kun tommosta jonnepuhetta tulee taas eikä itse asiasta tietoakaan.
4.5.2012 21:42
Palezu kirjoitti:...
Anonyme kirjoitti:Mitenhän nämä pelaa noissa entisajan vehkeissä?
4.5.2012 22:28
hopperman kirjoitti:kuluts nousee 30% suuttimien vaihdon takia koska muuten kävisi laihalla...
hopperman kirjoitti:ja 4tahtiinkaan en tankkaisi, jos mopo seisoo yli viikon alkaa kaikki osat vähitellen syöpyä..
4.5.2012 22:42
Indeed, tämä on linja.Reetuhai2 kirjoitti:Mutta kumminkin pidettäisiin kuri siinä suhteessa, etä kaikki "V-power on parasta", "RE85 on paskaa, idiootit/köyhät tankkaa sitä" ja "se hajottaa koneen heti" postaukset sais karsia pois
4.5.2012 23:14
4.5.2012 23:16
4.5.2012 23:17
Taisin mainita siinä viestissä, eli kaasuttajan säätäminen ja sopivan voiteluaineen löytäminen.ramba__ kirjoitti:Minkälaisia modauksia joutuu tekemään?