26.7.2009 12:10
tiger-94 kirjoitti:Kyllä toi Pv:ki keulii oon vaan nii pitkä etten oikee paljoo viittis kulmaa pistää
26.7.2009 19:45
26.7.2009 19:55
Ar$ka kirjoitti: Paljon helpommin heittää keulat yli kun endon.
26.7.2009 20:00
ogo kirjoitti:Ar$ka kirjoitti: Paljon helpommin heittää keulat yli kun endon.
ei pidä kyl paikkansa...
26.7.2009 20:21
26.7.2009 22:50
26.7.2009 23:01
26.7.2009 23:09
27.7.2009 11:32
Ar$ka kirjoitti:Endotessa kannattaa ensin ottaa jotkut reilu 40km/h vauhit ainakin, puristaa jaloilla tiukasti mopon kylkiä ja sitte ottaa kiintopiste, esim joku kivi, kolo tjsp. asvaltissa ja pitää katse kokoajan siinä (onnistuu huomattavasti helpommin kuin ilman) ja joku 10m on hyvä etäisyys vauhdeista riippuen.Paljon helpommin heittää keulat yli kun endon.
27.7.2009 11:33
henkka890 kirjoitti:Ar$ka kirjoitti:Endotessa kannattaa ensin ottaa jotkut reilu 40km/h vauhit ainakin, puristaa jaloilla tiukasti mopon kylkiä ja sitte ottaa kiintopiste, esim joku kivi, kolo tjsp. asvaltissa ja pitää katse kokoajan siinä (onnistuu huomattavasti helpommin kuin ilman) ja joku 10m on hyvä etäisyys vauhdeista riippuen.Paljon helpommin heittää keulat yli kun endon.
totaa en tajunnu tota kiintopiste hommaa miks sellanen tarvis olla? meinaan tarkotikko siittä mistä alkaa endota tai mihin lopettaa?
27.7.2009 11:52
27.7.2009 12:42
henkka890 kirjoitti:eiku siin pysyy tasapaino paremmin
27.7.2009 16:35
27.7.2009 17:03
27.7.2009 19:43