Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

23.5.2012 19:15

Mites vaikka tuollaisen pakoputken suojan teippaaminen? Menettääkö se tarra sen tarttumiskyvyn jos sitä joutuu irroittelemaan? Sehän taipuu kuumailmapuhaltimella aika hyvin siihen muotoonsa kun sormilla sen painelee.

23.5.2012 19:18

Kolmetoista kirjoitti:Mites vaikka tuollaisen pakoputken suojan teippaaminen? Menettääkö se tarra sen tarttumiskyvyn jos sitä joutuu irroittelemaan? Sehän taipuu kuumailmapuhaltimella aika hyvin siihen muotoonsa kun sormilla sen painelee.

Jos pinta on puhdas niin voi teippaillessa irroitella ihan mielin määrin, mutta jos kauan ollut kiinni niin silloin ei välttämättä tartu oikein kunnolla

23.5.2012 23:32

hessuhopotin kirjoitti:Onko kellään käytännön kokemuksia katteiden päälystämisestä kiiltävällä tarrakalvolla? Ei toi kiiltävillä kilikoleilla maalailu houkuttele oikeen, koska tahtoo aina kuplia tai tulee appelsiinipintaa, niin tuli mieleen tollainen. Tarviiko muuta kuin lastan ja kuumailmapuhaltimen, ja miten takaa parhaan lopputuloksen?

Katoppas tästä sivu tai kaksi taaksepäin, niin löytyy kuvaa kun teippasin derbin katteet valkoseksi, väkisinki tulee ilmakuplaa,ryppyä ja appelsiinipintaa, mut varmasti parempi ku jollai paukulla yrittäs sohia, tai jos on hyvä siin niin sitten. Veteen tippa fairia, uitat katteen siin, tarra päälle, lastalla vedet alta pois ja kuumailmapuhaltimen kans venyttelee paikallee.

24.5.2012 10:00

Tuo ilmakuplahommakin on ihan taidosta kiinni, ei mulla nykyään tule juurikaan ilmakuplia ja ne muutamatkin lähtee nuppineulalla. SItten on myös niitä bubble free kalvoja, joilla ei voi tulla ilmakuplia. Niitäkin voi kysellä firmoista.

Itse en ikinä edes niitä fairyjä käytä kun kuitenkin katteessa on joku kolo mihin sitten jää vettä :D

24.5.2012 16:14

Talon lähetti 2 pientä tarraa ja 1 ison tarran :) näyttäis olevan vähän parempia kuin perustarrat, tällaisia paksumpia.

24.5.2012 16:36

Siinä vähän tarroja mitä oon saanu:
Kuva

24.5.2012 16:57

Kauan kesti Motuleissa? Mulle ei oo viel näkyny...

24.5.2012 17:18

Oisko joku viikko menny

24.5.2012 17:18

Mulle tuli tänään. Nyt yhteensä jotain 120 tarraa, 6 tarra arkkia ja kangasmerkki :D

24.5.2012 17:20

^ You have got to be shitting me :D
Kyllä oot jaksanu pummia monesta paikkaa! :lol:

24.5.2012 17:26

On miullakin 100 tarraa ku pyysin kahesta paikasta. Continental ja Trelleborg <3 :D .

24.5.2012 18:11

GoProlta "muutaman" kerran ja sitten jostain aivan random paikasta kysyin niin lähetti 8 tarraa :D

24.5.2012 18:36

Mitä motul ja brunotti edes tekevät? Tänään tuli niiltä tarroja.

24.5.2012 18:42

Motuli öljyjä ja brunotti jotain vaatteita. Et sit viittiny muutamaa minuuttia tuhlata että kattosit mitä ne valmistaa :D

24.5.2012 18:43

Niin, Motulhan on tunnettu öljymerkki.