13.3.2010 21:02
Extriim kirjoitti:_skyteam_ kirjoitti:topppsu kirjoitti:Tepitin ainakin puhu mopoista, ja oletin että niin Virheilmoituskin?
Oletin, että virheilmoitus puhuu kaksipyöräisistä niin kuin kirjoitti.
Kakspyöränen voi olla mopo?
13.3.2010 21:09
12.5.2010 10:35
7.1.2011 20:11
7.1.2011 22:39
7.1.2011 23:40
7.1.2011 23:50
Mielestäni tuo sinun tekstisi on yhtä säälittävää luettavaa...samalla tavalla itse olet kusipää, jos moposi/kevarisi kanssa niitä autoja härnäät. Jos toinen on tyhmä, niiin itse ei tarvitse tuhat kertaa tyhmempi. Jos toinen aiheuttaa sinulle hengenvaaran, niin miksi vielä sen jälkeen lähdet aiheuttamaan sitä hengenvaaraa itsellesi lisää?laazeri kirjoitti:Säälittävää suorastaan tollanen.. Ite en tietä anna koska en näe tarvetta sille kun ajan kuitenkin rajotusten mukaan. Ohi jos haluaavat mennä niin siinähän meneevät kun en väistä silloinkaan. Kesällä tuli kyllä kevarilla vittuiltua autoilijoille reilusti enemmän kun kusipäät vetäävät eteen vaikka pitäisi väistää. Sillon suoraan vaan ohi ja kunnolla jarrua siinä edessä niin oppiivat. Tyhmää tuokin mutta eivät ole toista kertaa eteen kiilannut.
Ja siinä on toinen...miksi sitä autoa ei voisi päästää ohi? Miksi sen kanssa pitää alkaa kilpailemaan kun tietää jo etukäteen että auto sen kisan vie? Sama kun lähtisi vakio mopolla krossipyörää vastaan viivalle.Itse ainakin teen niin että jos joku yrittää ohi tulla vaikka ajan rajoituksen mukaan / vähän kovempaa,
niin kaasu pohjaan vaan.
8.1.2011 0:21
-Masi kirjoitti:järki ei paljo päätä pakota ja hulluilla on halvat huvit, invaliideilla ilmaaset
8.1.2011 0:36
8.1.2011 1:24
Ei,vaan se johtuu sinusta. Ei kannata olla kaksinverroin tyhmempi mitä muut ovat.Tiedän varsin hyvin että olen kusipää liikenteessä, se johtuu täysin autoilijoista.
Eikö olisi vaan ollut helpompaa päästää se autoilija ohi, ja antaa ajaa siinä edellä? Tai sitten olisit voinut vaihtoehtoisesti pysähtyä, ja odottaa että auto menee jonkun matkaa, ja lähteä uudelleen ajamaan kun auto on vähän matkan päässä. Tuskin edes sinulla on niin suuri kiire että et ehtisi puoleksi minuutiksi pysähtymään?Piikillä kun moista tein että eteen ajoin ja jarrua, en meinannut että helvetinmoisen jarrutuksen teen siinä että varmasti perään tulee. Hiljensin vauhtia niin paljon kunnes kuskia vitutti ja sen jälkeen kiihdytin samaa tahtia ettei ohi tule.
Samalla tavalla se autoilija miettii, kun menet sen eteen peeloilemaan.En minä rupea liikenteessä sietämään moista pelleilyä että eteen kiilataan ja ollaan kuin ei mitään ois tapahtunu, totta kai niille pitää näyttää ettei ne ole ainoat liikenteessä kun autolla ovat liikkeellä.
8.1.2011 1:56
8.1.2011 3:05
8.1.2011 13:26
Slerpa_ kirjoitti:
Luulisi nyt järkikin sen sanovan että jos autolle lähtee mopolla tai muulla 2 pyöräsellä kukkoilemaan, niin toiseksi jää ihan aina.
8.1.2011 13:39
8.1.2011 13:47
Kääntä kirjoitti:riippunee mitä tuolla toiseksi jäämisellä meinataan. vauhdisa vie kyllä moniki 2pyörnen, kolarisa taas 2pyöränen "jää toiseksi" helposti