Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Mopoihin kohdistunut ilkivalta

12.10.2012 19:35

Vittu että jotku osaa olla lapsellisia, ei helvetti: oli koulussa varastettu tulppa,tulpanhattu. Ei saatanan vittu...

12.10.2012 19:39

Siis tulppaki? Älä ny perkele, kuka jaksaa oikee työkaluilla alkaa toisten mopoja paskomaa :paha:

12.10.2012 19:50

Ei siinä välttämättä mitään työkalua tarvii. Vittumainen ja lapsellinen temppu kuitenkin :x Yläasteella oli kyllä normaalia että töötin painike pohjassa, ryyppy päällä, ja tappokatkasija päällä. Ne nyt ei sinänsä mitään haittaa, mutta toi menee reilusti yli, itelle ei onneks koskaan tehty tolleen.

12.10.2012 21:00

Tulppaki... Vasta edellisellä tauolla kävin kaupassa ja olin lähössä kotia ja polkasin niin mietin että mikä vitun ääni se ja aloin tutkimaann oli niin siellä ne loisti poissaolollaan... Vaikka ei oo iso menetys niin vituttaa silti ku jotku hintit tekkee tommosta :paha:
E: ylä-asteella nuo vielä ymmärtää mutta amiksessa... Ei hyvää päivää

12.10.2012 22:34

Joku oli varastanu koulupäivän aikana kaverin moposta vaihdepolkimen... Ja koulun mopoparkki on viela muka valvottua aluetta :s

13.10.2012 9:15

Eilen olin mopolla pitkästä aikaa koulussa, mulla on siis kemmu myös. No mopo oli siinä parkissa, niin joku mulkku oli käyny vääntämässä kilpeä! :( Ei muuten mut sitä on ennenki joku vääntäny, niin menee poikki kummiski kohta. Miks noit näppejä ei voi pitää toisen omaisuudesta erossa, sit on eri asia jos omistaja antaa luvan!

13.10.2012 10:13

Toi kilven väänteleminen on kyllä helvetin ärsyttävää. Iteltäki aina väänneltiin DT:stä kilpee ja mun ittetekemä superhieno kilventeline väännettiin paskaks myös. Sinänsä pieniä asioita, mutta ärsyttää kuiteski.

Eipä oo lukion parkkiksella tapahtunu samanlaista! :lol:

Onko sulla Sapa jammu jo talviunilla?

13.10.2012 18:45

Niin on pieni asia mut rassaa vaa kovin :D
juu jammu on talviunilla:D

18.10.2012 4:13

Se pistää ****ttamaan ku pitää likaisiin katteisiin alkaa piirtelee kuvioita, ku tulee nimittäin kivat naarmut, mm kaverin maskissa kukkia ja kirkkovene ja omassa isolla ES...

18.10.2012 5:43

Jep, iteltäki löytyy maskista kirkkovene ja etulokari on täynnä jotain epämäärästä suttua

18.10.2012 12:38

Multa löytyykin kirkkovene etulokarista. Helvetin hienot naarmut jääny, ei auttanu vahauskaan..

18.10.2012 22:52

Puukollako ne niitä piirtelee? :roll:

18.10.2012 22:59

Ei ny iha :D Rapaa lokarin päällä, sittenku kauniisti etusormella siihen veneitä kirjoittelevat, nii rapa raapii ikävät jäljet. Käyppäs omaan lokariin koittamassa :D

18.10.2012 23:00

Ei, (ainakaan täälläpäin) mutta kato kun esim lokarissa on hiekkaa ja joku jantteri tulee piirteleen siihen ja painaa oikeen kovasti nii kyllä siihen jäljet jää :|

9.11.2012 11:48

Tämä ei ollut käynyt minulle, vaan vihamiehelleni, ja ilkivalta ei ollut minun aikaansaannos, vaan minun luokkalaisen, niin tää minun kaveri kaato tän vihamieheni PV:n tankkiin sokeria, ku hänen Gilerasta revittiin kytkinvaijeri hel****iin.