Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

18.5.2012 17:24

En mie vaan micheliniltä mitään tarroja saanu :itku: .
Kannattaa käyä eri kaupoista/liikkeistä kysymässä. Sain Valtralta puolikkaan a4 arkin tarroja. Yht. 24 tarraa. Pitää varmaan vaihtaa pösön logon tilalle Valtra :D .

18.5.2012 17:28

Kyllä sitten kelpaa metässä möyrii :D
Pitäs käydä joku päivä jossai tarraliikkees kyselee tarrapohjan jämäpaloja, nii teippailis tota loksuu piqqase :)

18.5.2012 18:03

Tänään tuli Pirelliltä tarrat. Puolessa viikossa tuli. Tuli itellekki tuo Castrolin viesti.

18.5.2012 18:06

Viestiä on tänään tarroista laitettu useampaan firmaan kun ei oikeen tuolla vesisateessa viitti ajella :) Aikasemmin laitoin GoProlle, Heidenaulle, Australian RedBullille, Monsterille, Rockstarille ja Oakleylle. Eipä oo vastausta kuulunu muilta kun GoProlta ja Heidenaulta joilta tarratkin sain ;). Mutta tänään tosiaan on laitettu Airohille, ProTaperille, Pirellille, NGK:lle, Motoralille ja vielä ois tarkotus laittaa ainakin Michelinille, Bridgestonelle, Dunlopille, Continentalille, Spy:lle, FMF:lle, Husqvarnalle, LeoVincelle, Acerbikselle, Factory Effexille ja ehkä parille muulle :lol: Milleköhän sitä vielä pistäs? :D

18.5.2012 18:08

Latistan hieman: ProTaper ja Acerbis eivät omiin viesteihini vastannut, eikä tarrojakaa oo tullu... Jos sitä vaikka jostai vielä pummis :lol:

18.5.2012 18:29

Tänään saapui ensimmäiset pummitarrani, Pirelliltä.<3

NGK vastasi:
"Hei, kiitos mielenkiinnosta tuotettamme kohtaan ja laitetaan muutama tarra tulemaan."

18.5.2012 18:34

Mites tonne Australian punaselle härälle voi laittaa viestii? Ku ottaa contact us ja valihtee Suomen ni heittää väkisin Suomen red bulille :| ..

18.5.2012 21:07

Saatoi tulla vain siksi mulle michelineltä tarrat kun kerroin, että mopossa on tällä hetkellä hyväksi todetut michelinen renkaat. Muilta ei oo tarroja tullu ku ei tarpeeksi muistanut kehua. :lol:

18.5.2012 21:54

Noita Free stickers foorumikeskusteluja Yhdysvalloista selaillut ja muutamia videoita Youtubesta. Tänään lähti taas viestiä pariin kymmeneen eri firmaan.
Yhen firman kans meinasin jo failata. Lähetin jo toisen kerran, että laitatteko tarroja niin ne vastas;

" Some were already sent out last week, should be there shortly."
:lol: :lol:

18.5.2012 23:37

Mulla kävi kans vähän samala lailla. Motoralille taisi mennä peräti neljä viestiä.. :nolo: :lol:
Nyt tasan viikko on mennyt siitä kun tarroja olen ensimmäisen kerran vikissyt. Gopro, ja Motoral lupasivat laittaa, lisäksi pirelliltä on jo tullut. ..Kumpa ei jäisi nämä tarrat tähän. :s Olen kuitenkin ilmeisesti noin 20 yrityksestä kysellyt. Ei keksi enään.. :)

18.5.2012 23:51

BLOX racing ja brunotti. Mulle tuli noista mutta todella hitaasti. Jonkun firman kirjeessä oli leimassa 14. may 2012 ja tänään oli laatikos. Ei kyllä kauaa kestäny!

Tarratopic

19.5.2012 1:28

Allrightissa Hemmon päivillä on siellä ulkona tasarahateltassa kassatiski, jossa on ilmasia tarroja. Jtn dice, allright, m-racing jne. en läheskään kaikkia muista kun en ole näistä tarroista niin innostunut.

19.5.2012 10:15

duellin tapahtuma Lohjan Tarvikekolmiossa oli aika jees, harmi vaan ku ei ollu mitään tarroja(ilmaiseksi)
:D

19.5.2012 11:32

Eniten ärsyttää tässä tarrojen pummimisessa se, kun firmat eivät vastaa mitään :( Ei sinänsä haittais niin paljoa jos ei saa tarroja kunhan ilmoittaisivat siitä... ja ymmärrän kyllä että isoille firmoille tulee paljon viestejä ja eivät välttämättä ehdi kaikkiin vastata mutta silti

19.5.2012 12:03

Niinpä :seko:
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 20.5.2012 11:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata, ja viestin perään ei tule laittaa mitään hymiösuoraa.