28.3.2015 21:01
28.3.2015 21:13
J11 kirjoitti:Mikäs kaasari siulla on Räsässä?
Kuulostaa vähän ihmeelliseltä tuo, että noin isot suuttimet jouduit laittamaan..
Tossa miun Derbissä piti laittaa 70tk jotta seos oli ok tyhjäkäynnillä (bensalla 55).
Ootko varma, ettei ole mitään imuvuotoa nyt? Etanoli tuhoaa vääränlaiset kumitiivisteet.. viton kumimateriaali kestää mm. alkoholia (etanolia, metanolia).
28.3.2015 21:25
28.3.2015 21:45
28.3.2015 21:50
J11 kirjoitti:Ainoastaan RMS:n (= taiwanilainen/kiinalainen?) polttoainehanan o-rengas on alkanut vuotamaan
29.3.2015 19:29
29.3.2015 22:32
30.3.2015 0:43
tientuk3 kirjoitti:Teitkö muita muutoksia tuossa välissä mitkä voisi vaikuttaa tarvittavaan suuttimen kokoon? Onhan kaikki osat kaasarin räpeltämisen jälkeen kiinni ettei esim. vuoda ilmaa mistää?
Kuulostaan oudon isoilta suuttimilta, kun ite tosiaan heitin 30% suuremmat, vaihdoin vielä vakioputsarin samalla vapariin ja edelleen käy rikkaalla Tosin RE85 etanolipitoisuus voi erästä riippuen olla mitä vain 50% ja 85% väliltä...
PS. olitko se sinä joka kommentoi mun kanavalle ku siellä joku äijä puhu RE85 räsästä ja madalletusta kannesta ja suuttimista
30.3.2015 17:45
tientuk3 kirjoitti:Kuulostaan oudon isoilta suuttimilta, kun ite tosiaan heitin 30% suuremmat, vaihdoin vielä vakioputsarin samalla vapariin ja edelleen käy rikkaalla
30.3.2015 17:55
30.3.2015 18:53
nevssons kirjoitti:tientuk3 kirjoitti:Kuulostaan oudon isoilta suuttimilta, kun ite tosiaan heitin 30% suuremmat, vaihdoin vielä vakioputsarin samalla vapariin ja edelleen käy rikkaalla
Halkaisijaa kun lisätään, nousee pinta-ala toiseen potenssiin ja virtaama jokseenkin kanssa. Dellorton kaasarihan oli kyseessä?
SQRT(85^2*1,3)=97 ois lähempänä sitä 30% korotusta. Lähet siitä liika isosta tiputteleen niin ei hajoo.
hese1996 kirjoitti:mut keksikääpä selitys miks mun piti laittaa nuin iso tk-suutin imuvuotoja en mistään löytäny ja bensalla pelas tosiaan hyvin 125, pääsuuttimella ja 62 tk suuttimella
30.3.2015 21:06
2.4.2015 23:40
2.4.2015 23:53
3.4.2015 11:23