28.3.2015 21:01
28.3.2015 21:13
J11 kirjoitti:Mikäs kaasari siulla on Räsässä?
Kuulostaa vähän ihmeelliseltä tuo, että noin isot suuttimet jouduit laittamaan..
Tossa miun Derbissä piti laittaa 70tk jotta seos oli ok tyhjäkäynnillä (bensalla 55).
Ootko varma, ettei ole mitään imuvuotoa nyt? Etanoli tuhoaa vääränlaiset kumitiivisteet.. viton kumimateriaali kestää mm. alkoholia (etanolia, metanolia).
 , täytyy kai lähteä vielä porailemaan sitä tk-suutinta
 , täytyy kai lähteä vielä porailemaan sitä tk-suutinta  
			
		28.3.2015 21:25
 
 28.3.2015 21:45
 ) , lastua otettu kannesta ja lähden katsomaan nyt minkälainen squishvälys tuossa on
  ) , lastua otettu kannesta ja lähden katsomaan nyt minkälainen squishvälys tuossa on  
			
		28.3.2015 21:50
J11 kirjoitti:Ainoastaan RMS:n (= taiwanilainen/kiinalainen?) polttoainehanan o-rengas on alkanut vuotamaan
 
			
		29.3.2015 19:29
 ihmetyttää tosiaan miks Tk-suuttimen täytyy olla noin iso
 ihmetyttää tosiaan miks Tk-suuttimen täytyy olla noin iso   , madalletulla kannella taas nakutti todella rankasti ( saakohan nakutusta sytkäennakkoo muuttamalla häviämään ?
  , madalletulla kannella taas nakutti todella rankasti ( saakohan nakutusta sytkäennakkoo muuttamalla häviämään ?   
			
		29.3.2015 22:32
 Tosin RE85 etanolipitoisuus voi erästä riippuen olla mitä vain 50% ja 85% väliltä...
 Tosin RE85 etanolipitoisuus voi erästä riippuen olla mitä vain 50% ja 85% väliltä... 
			
		30.3.2015 0:43
tientuk3 kirjoitti:Teitkö muita muutoksia tuossa välissä mitkä voisi vaikuttaa tarvittavaan suuttimen kokoon? Onhan kaikki osat kaasarin räpeltämisen jälkeen kiinni ettei esim. vuoda ilmaa mistää?
Kuulostaan oudon isoilta suuttimilta, kun ite tosiaan heitin 30% suuremmat, vaihdoin vielä vakioputsarin samalla vapariin ja edelleen käy rikkaallaTosin RE85 etanolipitoisuus voi erästä riippuen olla mitä vain 50% ja 85% väliltä...
PS. olitko se sinä joka kommentoi mun kanavalle ku siellä joku äijä puhu RE85 räsästä ja madalletusta kannesta ja suuttimista
 ,   joo minä olin
 ,   joo minä olin   
    
   tuollainen on tuo laskettu kansi, jolla melko rankasti nakutti kone
  tuollainen on tuo laskettu kansi, jolla melko rankasti nakutti kone   
			
		30.3.2015 17:45
tientuk3 kirjoitti:Kuulostaan oudon isoilta suuttimilta, kun ite tosiaan heitin 30% suuremmat, vaihdoin vielä vakioputsarin samalla vapariin ja edelleen käy rikkaalla
30.3.2015 17:55
 imuvuotoja en mistään löytäny ja bensalla pelas tosiaan hyvin 125, pääsuuttimella ja 62 tk suuttimella
 imuvuotoja en mistään löytäny ja bensalla pelas tosiaan hyvin 125, pääsuuttimella ja 62 tk suuttimella   
			
		30.3.2015 18:53
nevssons kirjoitti:tientuk3 kirjoitti:Kuulostaan oudon isoilta suuttimilta, kun ite tosiaan heitin 30% suuremmat, vaihdoin vielä vakioputsarin samalla vapariin ja edelleen käy rikkaalla
Halkaisijaa kun lisätään, nousee pinta-ala toiseen potenssiin ja virtaama jokseenkin kanssa. Dellorton kaasarihan oli kyseessä?
SQRT(85^2*1,3)=97 ois lähempänä sitä 30% korotusta. Lähet siitä liika isosta tiputteleen niin ei hajoo.
hese1996 kirjoitti:mut keksikääpä selitys miks mun piti laittaa nuin iso tk-suutinimuvuotoja en mistään löytäny ja bensalla pelas tosiaan hyvin 125, pääsuuttimella ja 62 tk suuttimella
30.3.2015 21:06
 joku tampio.... eli minä ajatuksissani olin ruuvannu seosruuvin pohjaan varmaan se ajatuksena että katon paljo sitä pitää aukasta , että on säädöissä
 joku tampio.... eli minä ajatuksissani olin ruuvannu seosruuvin pohjaan varmaan se ajatuksena että katon paljo sitä pitää aukasta , että on säädöissä   enkä sitä muistanut no huomasin sen ja aukasin puol kiekkaa -> halli täynnä savua
 enkä sitä muistanut no huomasin sen ja aukasin puol kiekkaa -> halli täynnä savua   nyt paikallaan 92tk ja 165 pääsuutin ja neulan sokka alimmassa lovessa   toimii muuten hyvin, mutta alakierroksilta ei tahdo oikein vääntöä löytyä
  nyt paikallaan 92tk ja 165 pääsuutin ja neulan sokka alimmassa lovessa   toimii muuten hyvin, mutta alakierroksilta ei tahdo oikein vääntöä löytyä  
			
		2.4.2015 23:40
2.4.2015 23:53
3.4.2015 11:23