Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Tarratopic

17.5.2012 13:39

jonitzi kirjoitti:info@motoral.fi

Tuohon osotteeseen laitoin.

Ja millä kielellä?

17.5.2012 14:05

fi-loppuinen osoite joten suomenkielellä

17.5.2012 14:19

Järtsi kirjoitti:Tarroista vaan kyselin ja ite ainakin kehuin Pirellin renkaita laadukkaiksi ja että ite oon ollu tyytyväinen, vaikken koskaan ole semmosia omistanutkaan. Sitten kysyin tarroja ja laitoin yhteystiedot. Suomeksi kirjoitin, kun oli suomenkielinen sivukin mihin laitoin.

Pistin viestiä nyt pirellille . Kuinka isoja tarrat ovat??
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 17.5.2012 15:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Lyhennetty lainausta ja poistettu kuva.

17.5.2012 15:29

Pirelliltä tulee a4-kokoinen tarrasarja. Montaa eri kokoa.
Nyt sain ngk:llekin laitettua pyyntöä.
Tuon motoralin "pääsähköpostiosoite" taitaisi olla: motoral@motoral.fi ;)

17.5.2012 18:24

Mihin minun kannattaisi vielä laittaa pyyntöjä? kysytty:Bloxracing,jonnetarrat :D (monster),duell,gopro,michelin,pirelli.

17.5.2012 18:27

Rc@rceng.com

Tuolta sain 2kpl fuel injection tarraa. Ja tietenkin nuo on liimattu mopoon jo. :D

17.5.2012 19:42

BÄTTERI kirjoitti:Mihin minun kannattaisi vielä laittaa pyyntöjä? kysytty:Bloxracing,jonnetarrat :D (monster),duell,gopro,michelin,pirelli.

NGK, Motul, brunotti, castrol... kyseles kaikkiata mistä haluut :D

17.5.2012 21:44

Zoner v2 kirjoitti:Tuolta sain 2kpl fuel injection tarraa. Ja tietenkin nuo on liimattu mopoon jo. :D

Mulle tuli neljä, valkonen, musta, punanen ja harmaa :D

17.5.2012 22:38

Zoner v2 kirjoitti:Rc@rceng.com

Niin toi on sähköposti osoite? :s

17.5.2012 22:58

Kyllä. Mulle ei tuolta oo kuukauteen mitään kuulunu. Ei tarroja eikä sähköpostia.

18.5.2012 0:18

Tuli läpällä laitettua Pirellille viestiä, kyllähän ilmaset tarrat kelpaa. Kehuin heidän renkaita kuinka hyviä ovat ja olen niitä aina käyttänyt, mutta äsken huomasin että perskele mullahan olikin Michelinin kumit pyörässä.. :D

18.5.2012 10:32

NGK'lta tuli vastaus saman päivän aikana, kun laitoin postia heille. :P

NGK kirjoitti:Hei,
Kiitos mielenkiinnosta tuotettamme kohtaan. Laitetaan muutama tarra tulemaan.

E: Castrolilta tuli hetki sitten vastaus.
Castrol kirjoitti:Hei,
Kiitos palautteesta. Suuresta kysynnästä johtuen tarramme ovat ikävä kyllä päässeet loppumaan.

18.5.2012 14:51

Tuomi_ kirjoitti:
Castrol kirjoitti:Hei,
Kiitos palautteesta. Suuresta kysynnästä johtuen tarramme ovat ikävä kyllä päässeet loppumaan.

:lol:
Onneks olin nopee :lol:

18.5.2012 14:59

Sama viesti tuli mullekkin :D

E: Suomen NGK lupas lähettää tarroja mutta USAn NGK ei.. Jääkiekkotappio painaa mieltä? :lol:

18.5.2012 16:09

Lähetin kaikkialle nuita viestejä ja michelineltä tuli tänään 4kpl tarroja, mutta muilta niitä ei ole näkyny tulevan =(