Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
9.1.2013 0:01
Blacklake kirjoitti:Alkaa kyllä naurattamaan ku miettii mitä veljelle kävi. Sen verran muistan että oltiin sille jotakin pv:tä tai dt:tä hakemassa aikalailla kaukaakin. Myynti-ilmoituksessa mopo oli ihan siistissä kunnossa ja kaikki ihan hyvin..
Noh, paikalle saavuttua eka näky oli talli jonka ovi oli auki, 2 mannea mopon vieressä ja mopon täysin atomeina. Ehkä runko ja kone olivat vielä kiinni, mutta kaikki muut purettu, tais jäädä mopo ostamatta
Mahtovatko olla laillisissa puuhissa
9.1.2013 8:10
kannattaa ottaa aina puristusten mittaus mittari mukaa ko menee kattoo jotai vehettä
9.1.2013 10:49
^ Jep, kokomuksen syvällä rintaäänellä täälläkin
11.1.2013 0:22
Ei nyt ehkä varsinaisesti tänne kuulu, mutta en parempaakaan paikkaa löytänyt. Eli olis kiikarissa am6 alakerta joka on -11vm deeteestä ja myyjän mukaan ajettu 4tkm. Ongelmana on ettei kilometrimäärästä ole mitään todisteita, kun johtosarja ja mittaristokin ovat myyty jo. Mitäs tällasessa tilanteessa kannattais tehä?
11.1.2013 0:36
Onko järkevää selitystä miks purettu pois 4tkm ajetusta? Kolaripyörä? Varastettu? Oikea km-määrä +30tkm ja vuosimalli -07? Vähän vaikee tuota on varmaan varmistaa, kuvien perusteella meinasit ostaa vai mennä paikanpäälle kattomaan?
11.1.2013 0:39
Tää kyseine myyjä oli ostanu ton halvalla kaveriltaan joka oli kolaroinu ton ja siihen piti vissii vaa keula uusia. Kyllä se ihan 2011 vuosmalli on kun täällä mototissa sitä osina myy ja selkeestikkin 2011 vuoden kate/tarrasarja siinä. Ja kuvien perusteella kun myyjä asuu vissiinkin toisella puolella suomea.
11.1.2013 23:01
Paras ratkaisu olisi varmasti pyytää jotain siellä päin asustelevaa tuttua, sukulaista tai muuta kylänmiestä käymään paikan päällä. Toiseksi paras ratkaisu lienee sopia maksutavaksi postiennakko ja pyytää myyjää liittämään lähetyslistaan tiedon siitä että paketin saa avata ennen maksamista. Näin ostaja voi varmistua tuotteen kunnosta ennen rahojen siirtoa.