Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Olitko se sinä? 2011

21.12.2011 15:44

dellortooni kirjoitti:Kuka meni tänää ohi x race musta valkosella derbillä seinäjoella siitä sportian ohi.. tuli pohjasta päin ja meni kaupungille siitä ympyrästä sitte noin puoli kolme. olisko Kolmetoista nimine heppu täältä? :D

Mulla on musta xtreme ja tuo tecnigas joka pitää sen verran möykkää että kuulee kyllä muutaman sadan metrin päästä että myö oon tulos :D Kaks mustaa Xracea vakiotarroilla tiedän täältä, toisessa vakioputki ja toisessa alakauttanen tecnigas.
Anteeksi vanhan viestin lainaaminen.

21.12.2011 18:06

Kuka eilen illalla oli liikennevaloissa mankilla karhulan keskustassa, tultiin siinä veljen kanssa 2 päällä skootterilla ja lähdettiin viivoille :lol:

Jäi ku täi tervaan :nörtti:

7.1.2012 21:45

Kukas ajeli tossa kaheksan aikaan roihupellon teollisuusaluella mustalla mankilla, jossa oli joku pörinäpönttö? Siinä oli kans vanhemman mallin kotari oransseilla etukatteilla ja mustilla takakatteilla ;)

7.1.2012 23:34

Pitäisi tehdä uusi topic "Olitko se sinä? 2012" ??

7.1.2012 23:35

Vois varmaan vaikka jollekkin modelle vinkata ;) Tai sitte vaan vaihtaa tähän topikkiin 2012, kun on kuitenki niin vähän viestejä?

8.1.2012 0:45

Mitä merkitystä tolla vuosiluvulla on muutenkaan? Samahan se on ottaa kokonaan pois :)

Re: Olitko se sinä?

8.1.2012 2:07

Poistettu vuosiluku otsikosta. Itse kukin voisi vilkaista topikin ensimmäiselle sivulle ja pohtia mikä on topikin tarkoitus. Vaikka joku sattuisikin luisuttelemaan perää paikallisen liikenneaseman mittarikentällä, ei tänne ole tarkoitus listata jokaista vastaantullutta mopoa vaan erityisen silmiin pistävät tapaukset joita voidaan kutsua jopa bongauksiksi.

8.1.2012 14:58

31.12.2011 tuli nähtyä Tampereella alarannan torilla parkkipaikalla, musta mopo jossa ei ollut ohjaustankoa,merkkiä en saanut selville ja näytti olleen siinä pidempään aikaan (Sen verran lunta päällä :nörtti: )Voisi joku käydä katsomassa onko se vieläkin siellä,ja tehdä vaikka jonkin ilmoituksen jos on. :roll:

25.1.2012 23:14

Kuka oli tän päivän poliisit jaksossa punasella masailla (en oo varma, silti minicrossi tyyppinen), missä ei takavalo toiminu ja "änkkä vaan vaihettu"? :D

25.1.2012 23:38

Näiden videoiden yhteyteen vois minun mielestä laittaa kohan mistä nyt esimerkiksi tuo kyseinen masai löytyy.. Ei jaksa koko videota selata sitä ettiessä varsinkin kun tuo ruudun playerikin on ihan paska.

26.1.2012 8:36

Meidän koulussa tuo masai tyyppi viimevuonna^^ Itsekin pääsin mopolla tuohon videoon :lol:

26.1.2012 12:56

MiniMies kirjoitti:Näiden videoiden yhteyteen vois minun mielestä laittaa kohan mistä nyt esimerkiksi tuo kyseinen masai löytyy.. Ei jaksa koko videota selata sitä ettiessä varsinkin kun tuo ruudun playerikin on ihan paska.

16:30 löytyy

26.1.2012 14:22

MiniMies kirjoitti:Näiden videoiden yhteyteen vois minun mielestä laittaa kohan mistä nyt esimerkiksi tuo kyseinen masai löytyy.. Ei jaksa koko videota selata sitä ettiessä varsinkin kun tuo ruudun playerikin on ihan paska.

Mietinki että mikä jäi puuttuun niin sehän se oliki :D

26.1.2012 20:42

Oonko ainoo joka ajaa tampereella mopolla talvella vai enkö vaa oo huomannu ketään :/ tosin ei oo tullu ajeltua kovin pitkiä matkoja ku on sen verran arktinen ilmasto tällä hetkellä :D

26.1.2012 21:45

Arktinen? :lol: