Missähän mielessä kätevämmät? Jos aletaan rengasraudalla vääntämään tubelessia vanteelle voi olla kätevyys kaukana, rengaskoneella asentaessa, tai oikeastaan asennuttaessa ei ole mitään väliä onko se kätevää vai ei. Enkä oikeen tiedä miten ne on helpompi paikatakaan, pois sen vanteelta joutuu ottamaan samalla tavalla kuin sisuskumin puhjetessakin. Ne koiranpaskat on lähinnä väliaikaseksi tarkoitettuja, kestää kokorenkaan iän, tai sitten ei kestä. Eikä ne paikkausvaahdotkaan aina ikuisesti pidä.. Toki se ylimääräinen litku kait jää pyörimään sinne renkaan sisään -> paikkaantuu itsestään
Ja ei, en oo väittäny että tubelessit on huonommat, itelläkin on tubelessit käytössä. Oli vaan kysymys siitä, että mulle on rengasliikkeessä suositeltu moponastan alle sisärengasta, ja jos menen sanomaan mitä mulle on joku ehkä tietämättömyyttään, ehkä kokemuksella sanonut, niin syntyy näemmä karsea paskamyrsky.
Sovitaan sitten että sisuskumit on perseestä, ja niitä ei missään nimessä voi laittaa tubelessille... Eikä ole mitenkään mahdollista että tubeless puhkeaa nastan alta. Ei tarvi aina alkaa vetämään mitään ragetuksia siitä hyvästä jos kaikki ei ole samaa mieltä..
E: vauhtiviivatarra olikin nopeempi.