Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Ohjaustangot

7.10.2011 19:33

Kestää siinä missä kalliimmat merkkistongat. En nyt lähde sen kummemmin spekuloimaan missä B-fättis on valmistettu mutta kiusallisesti eräältä merkkivalmistajalta löytyy mittojen puolesta identtinen tanko. Molemmissa tuntuu kestävyys olevan samaa luokkaa, joko B-fättis on hyvin kopioitu tai sitten sama paja aasiassa suoltaa tankoja eri tukkureille niiden omilla logoilla.

7.10.2011 21:27

veikkaan vahvasti jälkimmäistä vaihtoehtoa. biltsun tuotteethan eivät ole niiden omia, vaan muiden valmistajien valmistamia ja bilteman omalla, halvemmalla nimellään myytyjä ;)

mikäs se kyseinen samanlainen tanko on?

7.10.2011 21:49

Renthalilta löytyy kaksi samanlaista tankoa identtisillä mitoilla ja muodolla mitä Biltema myy, silmä ja käsi ei juurikaan eroja huomaa ja molempien logoilla olevat tangot tuntuu kestävän melkoisia pommeja.

Edit: Tämä on sitten pelkkää spekulointia josta jokainen osaa vetää omat johtopäätöksensä.

7.10.2011 22:14

Enemmän mä oon kuullu timelessejä menvän kieroon kuin biltsuja. Mutta timelesseissäki on poikkeuksia, osa kestää melkeen mitä vaan, osa menee pikkupannuista kieroo.

7.10.2011 23:55

Onkos tässä Bilteman fättiksessä sitten hyvä taivutus? Joskus joku sanoi että esim. Timelessi tuntuisi paremmalta, mutta kai tämä Biltemankin tekele asiansa ajaa?

8.10.2011 7:28

Taivutukset ja niiden sopivuus on enemmän kiinni omista mieltymyksistä, ei kenkiäkään osteta jalkaan toisten kehujen perusteella ;)

8.10.2011 15:43

Noniin se on kyllä totta. No, eiköhän se Bilteman tanko kuitenkin tule, sen verran halpa on verrattuna muihin :)

10.10.2011 23:42

Juu ja kyllähän siihen taivutukseen ajan myötä tottuu 8)

15.10.2011 14:59

http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=82355
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... uote=82353

Onko noilla muuta eroa kuin että mini mx on korkeempi ja kapeampi? Kumpi on ajomukavuudelta parempi stonga?

15.10.2011 15:45

Varmasti toi mx parempi ajaa

15.10.2011 21:12

Kyl se vaa on niin että korkeempi/kapeempi on itellä paremman tuntunen. Ite ainakin laittasin ton mini mx (tod. näk. ostankin jossain vaiheessa), paremman näkönenkin 8)

15.10.2011 21:34

No tämäkin on taas ihan mielipidekysymys. Ite en varmaankaan tykkäis tolla mini mx:llä ajaa, koska hartiatkin on aika leveet. Mutta kannattaa miettiä ihan itse, ei niinkään tuijotella muitten mielipiteitä ;)

22.10.2011 23:38

Noniin, tossa tuli pari päivää bilteman MX fättis ruuvailtua kiinni. Todella tyytyväinen olen ostokseen ;)
Ajoasento aluksi oli vähän turhan korkea, mutta nyt siihenkin tottunut. Kestävyydestä en osaa vielä sanoa, kun en ole kaatunut (Vielä , eiköhän talvella viimeistään tule maassa pyörittyä :lol: )
Suosittelen, on nääs kisasen näkönenkin ja HALAPA!

27.10.2011 22:01

Meneekö ihan törkeen korkeelle tanko ku mulla on nuo korkeet fatbar kiinnikkeet ja pistäis bilteman mini mx?

28.10.2011 7:35

No varmaan sie saat hyvän ajoasennon, mut se on eriasia milt se tulee näyttämää.