23.6.2009 17:39
blockhead kirjoitti:En kenellekkään koska aina kun antaisin tietä niin ihminen jää vaan kattomaan siihen tien sivuun.
25.6.2009 20:51
No samaa mieltä.. Mite jarruttaa ku tänäänki bemari paino kannassa kii.. saatanan snobityzäri_92 kirjoitti:yleesä autot ajaa persiissä kii ni miten rupeet siinä tietä antaa. voi käydä kalpaten.
25.6.2009 21:50
25.6.2009 22:07
25.6.2009 22:16
Tepitin kirjoitti:Tuli taas kaupungilla yksi päivä mukava tilanne, kun yksi rekka alkoi tulla liikenneympyrään. Minä posotin kaupungista, kun rekka alkoi sitten tulla toisesta liittymästä siihen eteen. Pitihän siinä sitten väistää.
Veikkaisin kyllä ettei rekka nähnyt minua tuossa tilanteessa, ja siksi tuli ympyrään.
25.6.2009 22:48
Motorsport24 kirjoitti:Juu ei ne yleensä huomaa mopoja, kun ovat sen verran ylempänä siinä penkissä.
25.6.2009 23:03
Gesytsi kirjoitti:Motorsport24 kirjoitti:Juu ei ne yleensä huomaa mopoja, kun ovat sen verran ylempänä siinä penkissä.
Sitten venytetään kaulaa, eli katsotaan kunnolla. Ei se korkealla istuminen ole mikään tekosyy ajaa päälle.
25.6.2009 23:11
25.6.2009 23:19
Nemo kirjoitti:Rekan päästää ihan hyvänä tekona eteen, sen pysäyttäminen ja uudelleen kiihdyttäminen on tuskaisempaa kuin vakiomopolla. Vaikka en mopolla ajakaan niin usein tulee päästettyä rekat ja joskus kuorma-autotkin jatkamaan matkaa sujuvasti ja luovuttua omasta etuajo-oikeudesta. Jos liikenteessä haluaa tilaa, niin sitä on joskus itsekin annettava ja voi saada jopa hyvän mielen itselleen, että toiselle liikkujalle. Tekee vaan selväksi omalla ajokäyttäytymisellään mitä aikoo, niin ei tarvitse ihmetellä kun kumpikaan ei mene ja liikenne seisoo.
p.s lähes poikkeuksetta sieltä nupista näkee liikenteen normaalia paremmin, juuri siksi koska se on niin korkealla.
26.6.2009 14:20
Nemo kirjoitti:Rekan päästää ihan hyvänä tekona eteen, sen pysäyttäminen ja uudelleen kiihdyttäminen on tuskaisempaa kuin vakiomopolla. Vaikka en mopolla ajakaan niin usein tulee päästettyä rekat ja joskus kuorma-autotkin jatkamaan matkaa sujuvasti ja luovuttua omasta etuajo-oikeudesta. Jos liikenteessä haluaa tilaa, niin sitä on joskus itsekin annettava ja voi saada jopa hyvän mielen itselleen, että toiselle liikkujalle. Tekee vaan selväksi omalla ajokäyttäytymisellään mitä aikoo, niin ei tarvitse ihmetellä kun kumpikaan ei mene ja liikenne seisoo.
p.s lähes poikkeuksetta sieltä nupista näkee liikenteen normaalia paremmin, juuri siksi koska se on niin korkealla.
27.6.2009 15:49
huikka kirjoitti:Nemo kirjoitti:Rekan päästää ihan hyvänä tekona eteen, sen pysäyttäminen ja uudelleen kiihdyttäminen on tuskaisempaa kuin vakiomopolla. Vaikka en mopolla ajakaan niin usein tulee päästettyä rekat ja joskus kuorma-autotkin jatkamaan matkaa sujuvasti ja luovuttua omasta etuajo-oikeudesta. Jos liikenteessä haluaa tilaa, niin sitä on joskus itsekin annettava ja voi saada jopa hyvän mielen itselleen, että toiselle liikkujalle. Tekee vaan selväksi omalla ajokäyttäytymisellään mitä aikoo, niin ei tarvitse ihmetellä kun kumpikaan ei mene ja liikenne seisoo.
p.s lähes poikkeuksetta sieltä nupista näkee liikenteen normaalia paremmin, juuri siksi koska se on niin korkealla.
Itse väistän ainakin Itellan/postin jakelu autoja sen verran niillä kyytiä kaupungissakin.
Ja apumiehen hommia tehneenä voin sanoa,että sieltä rekan hytistä näkee helvetisti paremmin kuin sen derbin päältä visiiri huurussa katve alueita ei käytännössä ole johtuen peilejen määrästä jos haluat kuitenkin ajaa piilossa rekalta,niin vetele aivan keskellä takana alle 5m päässä puskurista.
27.6.2009 15:54
huikka kirjoitti:katve alueita ei käytännössä ole johtuen peilejen määrästä jos haluat kuitenkin ajaa piilossa rekalta,niin vetele aivan keskellä takana alle 5m päässä puskurista.
28.6.2009 1:36
28.6.2009 11:27
28.6.2009 21:40
Pappis79 kirjoitti:huikka kirjoitti:katve alueita ei käytännössä ole johtuen peilejen määrästä jos haluat kuitenkin ajaa piilossa rekalta,niin vetele aivan keskellä takana alle 5m päässä puskurista.
Onkos paljonkin tullut ajeltua kuorma-autolla kun näin varmaa tietoutta löytyy? Niitä katvealueitahan todellisuudessa on aika paljonkin. Eikä se peilien määrä siihen katvealueiden määrään juuri vaikuta, ei niitä kaikkia voi yhtä aikaa seurata... Esimerkiksi peilin taakse mahtuu helposti linja-auto, pilarin taakse mopoilija. Apukuskin puolelle hytin viereen ei näe kunnolla, ei myöskään aivan auton eteen. Missä välissä näitä kaikkia paikkoja edes ehtii vahdata kun pitäisi ajaakin sitä autoa, vaihtaa vaihdetta, ohjata...
Kokeilkaa ensin ja sanokaa vasta sitten että kuorma-autolla ajaminen on helppoa!