Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.
5.5.2012 21:57
Jep, kevyemmät rullat auttaa heti jonkin verran. Älä sitten yritä saada keulaa pystyyn laittamalla painoa taakse koska se näyttää niin perkeleen urpolta, vaan kaasua ja rykäset kunnolla niin luulis sen jossain kohtaa nousevan.
6.5.2012 8:58
Se keuliminen näyttää joka tapauksessa urpolta ku opettelee sitä. Eli alussa ei ole/ollut väliä miten nosti kuhan se nousi.
6.5.2012 11:57
Teharilla se nousee leikiten
9.5.2012 21:22
Viikko sitten sain kaverin yzf-r:än mittarin mukaan keulan ylös 82km/h. Trekkerissä virinä turbokit ece ja prikka pois. Ei se toki tasasella noin kovaa mee, mutta nostin kunnon kiitomäen jälkeen
9.5.2012 21:53
Nonnii. Nyt se kuriton rieju nousee sit joka vaihteella
. Kokeilin tänään läpällä koulun jälkeen nouseeko 6 tasasel suoral ja kylhä se siältä näppärästi nousi.
10.5.2012 7:01
Riejulla nousee yllättävän helposti
On vähä vääntävämpi putki ku jossai derbissä
10.5.2012 7:47
Kannattaakos 50cc mankilla nostaa kytkimen avulla vai ihan vaan ronskisti rytkäsemällä?
10.5.2012 14:55
Kytkimellä ite ainaki sillon vaan sain. Mutta eiköhä jos osaa nii sen saa ilmanki
10.5.2012 15:37
Ite nostin aluks kytkimellä mutta loppu vaiheilla vaan "kaasusta". Tosin ei ollut väliä oliko kaasu pohjassa vai ei, nosti silti vaikka nelosella
10.5.2012 22:01
Nykäsy ja kaasua.. menee niin kovalle kulmalle kun uskaltaa..
- 80 kmh loppunopeudet kun keula laskee
Pitäs rakentaa jonkinlaiset kaatumis / keulasuojat tuohon rakenteeseen, mutta se on ens talven hommia.
Kaikkia ideat otetaan vastaan...
10.5.2012 22:22
Gileraan? Etupumppuihin tietty perus kaatumatapit (tee itte), ja keulimarauta, tai jykevämpi kilventeline, ja ettei sivu- ja peräkatteet oo palasina niin jotain juvelaa kehittele, kaada pyörä kylelleen, kääntele tankoa eriasentoihin ja kato mitkä osat ottaa maahan, ja patentoi!
11.5.2012 0:29
Alkaa jotenkin sujua
11.5.2012 15:07
Gogge kirjoitti:Gileraan? Etupumppuihin tietty perus kaatumatapit (tee itte), ja keulimarauta, tai jykevämpi kilventeline, ja ettei sivu- ja peräkatteet oo palasina niin jotain juvelaa kehittele, kaada pyörä kylelleen, kääntele tankoa eriasentoihin ja kato mitkä osat ottaa maahan, ja patentoi!
Kiitti!
Kiinnitäisinkö mä ne suoraan siihen runkoon? Vetäisin katteiden lävitte kovat teräkset ja hitsaisin kiinni?
Pitääpä testailla...
11.5.2012 17:58
On jo kohtuu ovelan näköstä touhua
11.5.2012 20:04
Brg00 kirjoitti:Kiinnitäisinkö mä ne suoraan siihen runkoon? Vetäisin katteiden lävitte kovat teräkset ja hitsaisin kiinni?
Kestävin ja viisain se varmaan niin on. Google ei tuottanut tulosta, mutta kannattaa katella vähän miten isompiin kyykkyihin rakennettu, niistä kyllä kuvia löytyy. Vähän jotain vinkkiä voi niistäkin löytää.