23.4.2010 18:31
Virheilmoitus kirjoitti:Ajatteleppa sitten ne vähänkin isommat virit derbiin, niin pitkät matkat mahtaa olla aika helvettiä.
25.4.2010 21:44
27.4.2010 15:20
4.5.2010 22:00
19.5.2010 0:09
8.6.2010 21:51
8.6.2010 22:20
wwilper kirjoitti:mites tota onks jollain kokemusta esim kurittomalla mopolla jossa on n.100 kokoinen suutin, pitkän matkan ajosta pienellä kaasulla ettei kone huuda kuolemaa, tai kuristetulla mopolla jossa vakiosuutin n.85 ajosta kaasu pohjassa, et kumpi siin niinku kuluttaa enemmän ja kumpi on ystävällisempi koneelle? mä ainaki päättelisin et vakiolla kaasu pohjas ajaminen on parempi koneelle, koska sillon ei kierroksii oo kauheesti mut kone saa kuitenkin voitelua kunnolla. mut mites sitten se kulutus? kertokaa kokemuksia?
8.6.2010 23:10
8.6.2010 23:40
CH€€$€ kirjoitti:Morjensta!
Mitenkäs ootte noita kuulokkeita sovitellu korviin niin että ne pysyykin kun vetää potan päähän? Ois pirun mukavaa ajella mielimusiikit soimassa ainaskin jos vertaa pelkkään 2-tahdin huutoon pidemmän päälle? Teippiäkö pala kuulokkeen/korvan päälle ja kypärä päähän vai kuinka? Vai onko teillä jotka nyt ootte noita nappiksia ajaes pitäny, niin isokokonen kypärä että onnistuu huitasta vaikka turbaani alle? Itellä on tommonen sopivasti istuva potta mutta ei oo kyllä helppoa asentaa noita kuulokkeita alle..! Kertokaas vinkkejä niin tulis tosta pidemmästä matka-ajosta mukavempaa !
8.6.2010 23:50
8.6.2010 23:56
CH€€$€ kirjoitti:Ehkä sit oon joku norsunkorva mutta tommonen onkelma vaan on
9.6.2010 0:06
9.6.2010 0:07
CH€€$€ kirjoitti:Noh - itelläki noi kuulokkeet on puhelimen vakiomallit ja ei poka pysy Pysymispatentteja ??
9.6.2010 1:37
9.6.2010 15:49