Mopoihin ja moposkoottereihin liittyvät jutut joille ei ole omaa aluetta. Myös mopoväen ajovarusteet.

Re: Off-road mopoilu

8.5.2012 15:49

Itekki käyny jo tänä keväänä muutaman kerran turvetta kääntämäs tuolla lähistön montuilla, kivaa ollu ja saa pikkusen repiä piikillä että menee tuolla ku suurimmaks osaks pelkkää irto hiekkaa ja savipohjasta monttua ja pientä metikköä. :) Kaveriki koittaa mankilla tulla perässä mut ei se kauaa jaksa sieltä tulla ja jää vähä jälkee ku menee omia reittejä pitki :D Ite vetelen apikalla +40cm "lätäköistä" ylite ja jalkatappeihi asti vettä :lol: Ei vaa näitten mopojen tehot riitä mihinkään et siinä ois jotai intoa tollasessa kevyessä enskaamisessa :itku: Pitäs varmaan tuttavan nelipuolikkaalla Husabergillä koittaa miten se liikkuu tuol montulla :roll:

8.5.2012 15:57

http://www.youtube.com/watch?v=oVZu_BbM ... ture=g-upl

Tuli tässä jokupäivä käytyä kaverin kans montuilla nii näin täälläpäin :D

8.5.2012 16:03

Mmakkee kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=VAz6fN_eMA4

Siinä talvelta vähän offroad mopoilua :D Pikkunen pätkä.

Minä kotkalla ja kaveri mun ex peeveellä :D Pakko oli karjua ku se mun vaivalla tehtyjä pulttikumeja tuhosi ! :lol:

Hei tehkää lisää videoita, kovin on viihdyttävää katseltavaa!

8.5.2012 16:04

Voi helev.. 8o Ihan nättiä :D . Mitäs mopo tykkäs?

Mites noilla mehtäautoteillä saa ajella? Ei varmaan haittaa jos on jonkun toisen mailla? Mehtään jos lähtee ni sillon tietty luvat pitäs olla :) .

8.5.2012 16:08

No eipä se terpi siitä mitään tuumannu :D Ja antaa mennä vaa, ite en oo koskaa ees aatellu että saako siellä ajaa, ajaa menemää vaa :D

8.5.2012 17:24

AKWM kirjoitti:
Mmakkee kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=VAz6fN_eMA4

Siinä talvelta vähän offroad mopoilua :D Pikkunen pätkä.

Minä kotkalla ja kaveri mun ex peeveellä :D Pakko oli karjua ku se mun vaivalla tehtyjä pulttikumeja tuhosi ! :lol:

Hei tehkää lisää videoita, kovin on viihdyttävää katseltavaa!

Kiitoksia! :D
Jotain kekepätkää tulee kesällä. Pikku stunttailuja :D kaikilla vempeleillä mitä tallista löytyy, perseilyä yms. :)

8.5.2012 21:16

Itsellänihän on Suzuki Pv ihan vakio on ja hyvi pääsee suolla :D Mutta tietääkö kukaan mikä ois hyvä offi regas pv:seen?? Kun tuo finspeed ei oikeen pidä :lol:

8.5.2012 22:49

Tuossa ois pien pätkä tän päiväsestä ajelusta metässä: http://www.youtube.com/watch?v=.... Koittakaa kestää tuota pientä tärinää :D .

9.5.2012 14:46

Ihan hyvää pätkää. Tosin nuo mustat alueet jotka tuolla reunoilla heiluivat, häiritsivät hieman, mutta ei tuo tärinä niinkään. Sulla on vissiin supermoto renkaat, kun tuntui sutivan aika paljon välillä :D

9.5.2012 15:46

Miten helvetissä se tommoseks meni 8o . Ei se vielä eilen illalla ku latasin ni tommonen ollu. Eikä koneellakaan. Varmaan tuo Youtuben heilumisen/tärinän poisto kusi ton lopullisesti.

9.5.2012 15:52

Helvetin hienosti juutuupi taas korjasi :lol:

9.5.2012 16:49

Noniin ei heilu enää :P . Kumosin vaan muutokset. Oli eka ja vika kerta ku laitan youtuben korjaamaan videoo. Tosin nyt näkyy tärinät paremmin :| .

Ja juu smotot on (niinku galleriastakin näkyy kesäsissä kuvissa) Oli tuossa loppu puolella semmonen vähän soinen kohta, jossa pitoja ei ollu nimekskään :) . Ei se takarenkaan sutiminen pahasti haittaa, mutta sitten ku eturengas lähtee alta ni ai että ku on mukavaa 8) .

9.5.2012 22:45

Tällä viikolla tulee kesästä mettäpätkää :D
Trekker feat Booster. Offaripelejä.. :lol:

10.5.2012 15:26

Vois itekki tänää käyä mettämatskua vetämässä :D on vaa se ongelma että tuo kamera on iha paska, että ei saa kunnon kuvaa mutta pistän sen tänne sitte :D

10.5.2012 23:28

Noniin, tuli tänään pari tuntia pyörittyä kaverin kanssa soramontulla ja kaikilla mahollisilla pikkupoluilla :P On se vain mukavaa mennä tuolla metsässä, vaikka nuo SM-renkaat onkin, niin ihan hyvin ne soveltuu tuollaiseenkin ajoon. Eturengas pitää ihan hyvin, takarengas meinaa vaan sutia jos piikille asti vetää :D

Ei siinä mitään, viikonloppuna ei varmaan muuta tehdäkkään, kuin metässä ja montulla pyöritään. Siis mitä pystyy töiden ohella ajelemaan...

E:muokkailin..