11.7.2004 23:16
joo aivan paskoja vehkeitä, ainoo on et niillä on hauska ajaa kurvit ko asfaltilla renkaat vinkuu ainaki se mönkijä mitä kaverin kans ajettiin en kyl muist merkkiä.. koittakaa saada selvääolkku1987 kirjoitti:helvetin naurettavia vehkeitä noi mopo mönkijät. naapurilla on semmonen, ja siitä mentiin mankilla kesärenkailla ohi talvella.
11.7.2004 23:49
12.7.2004 13:57
12.7.2004 14:40
12.7.2004 20:51
Suiza-92 kirjoitti:Täälläpäin yhellä papalla on tollane siin on semmone ruma "suojus" edessä ja se tuo sen S-marketin pihaan "näytille" ja valtaa 1 parkkiruudun ja istuu siin penkil ja on olevinaan niin et mä oon kingi. Ain ku näkee ton papan tekis miel hakea pevu tallista ja tulla siihe ja kysyy papalta et lähetkö viivalle kovismönkijän kanssa
Sit mun isän entisellä työnantajalla on (tai siis oli se pöllitii pihalta )
tommone 50 crab CPI mäku kävin kokeilemassa sitä meinas mennä ojaa ku se tuntu niin perkeleen kiikerältä ja epävakaalta ettei meinannu uskaltaa kääntää.... Ihan napakasti tuommone kiihty ja pakki+sähköstarttikin oli
12.7.2004 21:13
13.7.2004 8:59
juhoyk kirjoitti:Suiza-92 kirjoitti:Täälläpäin yhellä papalla on tollane siin on semmone ruma "suojus" edessä ja se tuo sen S-marketin pihaan "näytille" ja valtaa 1 parkkiruudun ja istuu siin penkil ja on olevinaan niin et mä oon kingi. Ain ku näkee ton papan tekis miel hakea pevu tallista ja tulla siihe ja kysyy papalta et lähetkö viivalle kovismönkijän kanssa
tommone 50 crab CPI mäku kävin kokeilemassa sitä meinas mennä ojaa ku se tuntu niin perkeleen kiikerältä ja epävakaalta ettei meinannu uskaltaa kääntää.... Ihan napakasti tuommone kiihty ja pakki+sähköstarttikin oli
Onko se ukko Taavetin S-Marketin pihalla? Kerran kävin vaan Taavetissa ja siinä joku ukko lesotti mopomönkkärin kanssa. Siinä oli se "tuulisuoja"...
13.7.2004 9:01
Suiza-92 kirjoitti:juhoyk kirjoitti:Suiza-92 kirjoitti:Täälläpäin yhellä papalla on tollane siin on semmone ruma "suojus" edessä ja se tuo sen S-marketin pihaan "näytille" ja valtaa 1 parkkiruudun ja istuu siin penkil ja on olevinaan niin et mä oon kingi. Ain ku näkee ton papan tekis miel hakea pevu tallista ja tulla siihe ja kysyy papalta et lähetkö viivalle kovismönkijän kanssa
Onko se ukko Taavetin S-Marketin pihalla? Kerran kävin vaan Taavetissa ja siinä joku ukko lesotti mopomönkkärin kanssa. Siinä oli se "tuulisuoja"...
Just se läski ukko joka vetää röökiä ja esittelee sitä mönkijää minkä hinnalla ois saanu hienon moposkootterin ...
13.7.2004 11:36
13.7.2004 11:41
13.7.2004 12:03
13.7.2004 13:46
Suiza -83 kirjoitti:Eräällä tyypillä täältäpäin oli talvella sellainen E-Ton Tornado 50, sellanen automaattivaihteinen mopomönkkäri (punainen) oli kyllä helvetin luumu peli, meni sen 45 vakiona eikä kiihtynyt minnekään, sitten kun avattiin putkea se alkoi kulkemaan 15-20km/h, sitten se peelo meni porailemaan suutinta ja sitten ei toiminut ollenkaan... Hienohan sillä oli sladitella mutta ei se kaasusta sladittanut, piti jarrulla laittaa luisuun Ja vikoja oli enemmän kuin laki sallii, siitä hajosi esim. puola, kaasari oli vialla, käynnistysmekanismi+monta muuta osaa hajosivat... Ihan paska peli..
13.7.2004 13:47
13.7.2004 16:27
Enduro kirjoitti:zanzzi kirjoitti:Tollanen olis pirun upee viritettynä ja kuvitelkaa niitä talven ajo ominaisuuksia vois vetää perä vinossa autoteitä pitkin eikä tartte pelätä kaatumista ja kesäl opettelee ajamaan kahdella rankaalla
Tarkotatko keulittamista?
13.7.2004 16:37
Ilomäki juu...tuza kirjoitti:Suiza -83 kirjoitti:Eräällä tyypillä täältäpäin oli talvella sellainen E-Ton Tornado 50, sellanen automaattivaihteinen mopomönkkäri (punainen) oli kyllä helvetin luumu peli, meni sen 45 vakiona eikä kiihtynyt minnekään, sitten kun avattiin putkea se alkoi kulkemaan 15-20km/h, sitten se peelo meni porailemaan suutinta ja sitten ei toiminut ollenkaan... Hienohan sillä oli sladitella mutta ei se kaasusta sladittanut, piti jarrulla laittaa luisuun Ja vikoja oli enemmän kuin laki sallii, siitä hajosi esim. puola, kaasari oli vialla, käynnistysmekanismi+monta muuta osaa hajosivat... Ihan paska peli..
Oliko tämä äijä just ilomäki?Kyllä te teitte viisaita virityksiä.